Canyon
- tornadotom
- Forum-lid
Ik spreek wel over de SLX/ CFR.
Vertrouwen is goed, controle is beter.
- tornadotom
- Forum-lid
Dat is niet zo moeilijk hoor. Je neemt een lange tiewrap en duwt die dubbel het gat in zodanig dat je beide uiteinden buiten de buis houdt. Het lastigste zal zijn om de tiewrap dusdanig open te duwen dat hij bol genoeg komt te staan in de buis zodat je de kabels/ leiding er doorheen kunt loodsen.
Wellicht gaan ze er vanuit dat je de remleiding of stroomkabels niet hoeft te vervangen?
Maar als de leidingen er al liggen?tornadotom schreef: ↑15 mar 2022 14:04Dat is niet zo moeilijk hoor. Je neemt een lange tiewrap en duwt die dubbel het gat in zodanig dat je beide uiteinden buiten de buis houdt. Het lastigste zal zijn om de tiewrap dusdanig open te duwen dat hij bol genoeg komt te staan in de buis zodat je de kabels/ leiding er doorheen kunt loodsen.
Wellicht gaan ze er vanuit dat je de remleiding of stroomkabels niet hoeft te vervangen?
Niet zijken maar reiden !
Waarom zou je deze exercitie doen als de leidingen er al liggen? Deze zijn nu al vast. Ik kan mij inbeelden dat je pas hieraan gaat zitten rommelen als je de leidingen ook, om wat voor reden dan ook, gaat vervangen.pino schreef: ↑15 mar 2022 15:43Maar als de leidingen er al liggen?tornadotom schreef: ↑15 mar 2022 14:04Dat is niet zo moeilijk hoor. Je neemt een lange tiewrap en duwt die dubbel het gat in zodanig dat je beide uiteinden buiten de buis houdt. Het lastigste zal zijn om de tiewrap dusdanig open te duwen dat hij bol genoeg komt te staan in de buis zodat je de kabels/ leiding er doorheen kunt loodsen.
Aha, oke. Kan ik mij inbeelden.
Bij deze exemplaar gaat er maar een kabel naar achter, want AXS.
Contact gehad met Canyon.tornadotom schreef: ↑15 mar 2022 14:00 Er is een sleuteltje meegeleverd om de speling van je balhoofd te halen, wellicht dat eens controleren? Een vriend van me had vorige week een los stuur namelijk na 100km... Op de site van Canyon staat een filmpje hoe het werkt wanneer je een spacer verwijderd hebt. Dit is in principe hetzelfde.
Zij zeggen dat het frame van de Aeroad erg stijf is. Om het wat comfortabeler te maken, is het stuur wat flexibeler.
Klinkt mij als best logisch.
Of denken jullie: Dit is echte onzin!!!??
Onzin volgens mij.
Ik heb nog een FSA stuurtje (lang geleden) dat ook zo flexibel was, ik vond dat best aangenaam want het is wel degelijk comfortabeler.
Op de BMC is het carbon-stuur enorm stijf maar de fiets zelf wat comfortabeler, dat is toch aangenamer (idem voor de Scott)
Ik heb nog een FSA stuurtje (lang geleden) dat ook zo flexibel was, ik vond dat best aangenaam want het is wel degelijk comfortabeler.
Op de BMC is het carbon-stuur enorm stijf maar de fiets zelf wat comfortabeler, dat is toch aangenamer (idem voor de Scott)
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En als het expres gedaan is, voor het comfort. Maar het jou persoonlijk een onveilig gevoel geeft, dan wil je het toch niet?
Dan is het comfortvoordeel wel rap weg lijkt me :p
Dan is het comfortvoordeel wel rap weg lijkt me :p
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- tornadotom
- Forum-lid
Dit is correct en tevens juist. Het is alle 3 tegelijkertijd of niet, laten we er vanuit gaan dat het de eerste 5 jaar niet nodig is!
- tornadotom
- Forum-lid
Mijn eerste reactie zou zijn dat het onzin is. Je wilt toch een strak stuurgedrag en een vertrouwd gevoel? Ik zeg altijd maar zo, vertrouwen is goed, controle is beter!rob schreef: ↑15 mar 2022 21:03Contact gehad met Canyon.tornadotom schreef: ↑15 mar 2022 14:00 Er is een sleuteltje meegeleverd om de speling van je balhoofd te halen, wellicht dat eens controleren? Een vriend van me had vorige week een los stuur namelijk na 100km... Op de site van Canyon staat een filmpje hoe het werkt wanneer je een spacer verwijderd hebt. Dit is in principe hetzelfde.
Zij zeggen dat het frame van de Aeroad erg stijf is. Om het wat comfortabeler te maken, is het stuur wat flexibeler.
Klinkt mij als best logisch.
Of denken jullie: Dit is echte onzin!!!??