Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
De advertentie staat ook vol met (twijfelachtige) taalfouten, dat zegt genoeg.
-
- Forum-lid
[quote="MarkW"]http://link.marktplaats.nl/432000344
Te vertrouwen? Of schat ik de waarde van die fiets VEEEEEELS te hoog in?[/quote]
Tja.
Je mag alleen ophalen, dus waar zit het risico? Nu rijd ik langs Achthuizen op weg naar huis....hmmm
Te vertrouwen? Of schat ik de waarde van die fiets VEEEEEELS te hoog in?[/quote]
Tja.
Je mag alleen ophalen, dus waar zit het risico? Nu rijd ik langs Achthuizen op weg naar huis....hmmm
[quote="eelcoz"]De advertentie staat ook vol met (twijfelachtige) taalfouten, dat zegt genoeg.[/quote]
En aangegeven dat er 200 mijl mee is gereden. Ook niet heel gebruikelijk.
En aangegeven dat er 200 mijl mee is gereden. Ook niet heel gebruikelijk.
En dat is dan weer op te vangen door even naar de politie te bellen met het framenummer?
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
[quote="Dave73nl"]En dat is dan weer op te vangen door even naar de politie te bellen met het framenummer?[/quote]
Nee, want de betreffende fiets staat helemaal niet in Nederland.
Nee, want de betreffende fiets staat helemaal niet in Nederland.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Overduidelijk netjes gekopieerd van bovenvermelde site in het engels, en met een vertaalmachine (google translate, babylon, etc...) automatisch vertaald... Scam tot en met!!! Voor wie dit wil nagaan, voer de engelse tekst eens in in de online vertaalrobots, eens kijken hoelang het duurt voor een exacte kopie tevoorschijn komt.
"Het is een kwestie van perceptie: Als jij afdaalt terwijl ik klim, vlieg ik die berg op!"
Focus Cayo 3.0 2011
Focus Cayo 3.0 2011
Principia
maker Bjarne Riis ????????????
Titanium voorvork +naven ???????????????
Gampagnola ????????????????????
Gemixt met Shimano 600 ???????????
SD pendalen ??????????
En dan nog wel met een draadloze computer met hartslagmeter met 13 functies ....
PS: check hoever de zadelpen uitsteekt - de framemaat was ws. niet geheel juist!
maker Bjarne Riis ????????????
Titanium voorvork +naven ???????????????
Gampagnola ????????????????????
Gemixt met Shimano 600 ???????????
SD pendalen ??????????
En dan nog wel met een draadloze computer met hartslagmeter met 13 functies ....
PS: check hoever de zadelpen uitsteekt - de framemaat was ws. niet geheel juist!
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
-
- Forum-lid
Gaston maar even gemailed, ben benieuwd wie van de familie een nieuwe nier nodig heeft...