Is dat sneu? Lol...Ik heb geld genoeg om tientallen fietsen van 10000 euro te kopen,geen probleem maar handelaars het grote geldgewin laten opstrijken,daar doe ik niet aan mee hoor!daniel1975 schreef:Omdat het chinarellotopic is gesloten.
En waarom het sneu is? Omdat je blijkbaar het geld niet over hebt voor een echte, maar wel de blits wilt maken met een neppert. Dat vind ik sneu!
En illegaal, want het is gewoon een nepartikel. Fake Nike's, oakleys, etc worden toch ook geconfisqueerd door de douane?
Hou toch op met jezelf te verloochenen wat echt en fake is,
want je kent er de ballen niet van! Hetgeen hedendaags vele mensen doen is kopen met intelligentiedistributie...dus rechtstreeks van fabrikant naar klant ipv de
gewone traditionele distributie methode te volgen en zo het betalen elimineren voor de procenten die tussenhandelaars moeten hebben,reclame,merchandising,enz,enz.
Is dat illegaal? Neen dus,totaal niet...er rijden op de wereld zo wel duizenden bikes rond. Illegaal? Zeker niet,want de kopers hebben betaald voor hun waar,zelfs BTW ,taksen,inklaringskosten,enz in beide landen
(Land van afkomst en eigen land) en als je denkt dat die duizenden fietsen door de douane in beslag genomen zijn,dan ga je wel heel kort door de bocht mijn beste!
Wat ik sneu vind,is dat mensen duizenden euro's gaan betalen voor een fiets waarvan andere het grote winstbejag binnen rijven.