Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

sharkman113
Forum-lid HC

sharkman113 01 dec 2007 21:47

Vindt het nieuwe zwart witte R3 frame zeer fraai. De combinatie met het rood vindt ik persoonlijk echter volledig mislukt. Een zwart witte of desnoods zwart donkerblauwe afmontage zouden hier de complementaire kleuren zijn (en dus mijn keuze). Maat met wat schuurpapier is er gelukkig aardig wat op te lossen.

speric
Forum-lid HC

speric 01 dec 2007 22:01

Doel je op de fiets van Casran, of doel je op de Easton vork ?
Ik vindd het wel aardig hoe Pietr het heeft opgelost. Als je "mijn" fiets bekijkt is het meer een ratjetoe aan kleuren. :0
Ik denk dat het mooiste is een FSA afmontage, of consequent Easton EA of EC 90 ( dus alleen rood) EA 70 heeft geel erbij.

Toch vindd ik het een raar iets, op bijna geen 1 foto vindd ik de Cervélo er zo goed uit komen als die in het echt doet. In het echt zijn ze veel mooier nog.
Daar waar andere merken soms beter op de foto ogen dan in het echt.

Ik heb nog geen 1 foto gezien waar ik vond dat cervélo er goed op uit kwam.
Vond de R3 persoonlijk nooit echt een topper om te zien, maar begin nu eigenlijk wel erg gesharmeerd te raken.

@ shark, begrijp ik dat we je binnenkort op een Cervélo kunnen verwachten na deze liefdesverklaring ? ;)

dream-plus
Forum-lid

dream-plus 01 dec 2007 23:09

lancev7 schreef:6.85kg excl. pedalen

Eigenlijk een domme vraag, ik heb het nu ook zien staan tussen de foto's op WW. De eerste keer dat ik de foto's zag, ben ik er toch te snel langs gescrold.

@casran, wat is de reden dat er RXL pedalen zijn gemonteerd. Deze zijn eigenlijk ontwikkeld voor dames. En mijn persoonlijke mening is dat een paar RXS carbon ook nog beter staan.

Verder vind ik het een superfiets.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 01 dec 2007 23:23

Karsten, welkom op het forum. Je bijdragen aan het forum zie ik met belanstelling tegemoet. Maar ook voor jouw gelden de regels mbt het verkopen van spullen. Zie http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=10963
What makes the boat go faster?

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 01 dec 2007 23:24

karsten kroon schreef:Ik rijdt zelf bij Team CSC en kan via de ploeg een SLC-SL bestellen, ik wil het frameset verkopen voor 3600 euro, de adviesprijs is 4300 euro. Ik heb zelf het genoegen gehad om er een te krijgen voor de Vuelta en ik heb er daarna twee maanden op gekoerst. Het is een onwaarschijnlijk knappe fiets. Ik kan hem in iedere maat bestellen en hij wordt normaal gesproken snel geleverd. Laat maar wat weten als je geïnteresseerd bent.

Groetjes Karsten

ik rijdT.... amai....

5x ik in evenzoveel zinnen...

In je eerste post een handeltje aanbieden...

't Verdient niet de schoonheidsprijs!

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 01 dec 2007 23:57

karsten kroon schreef:Ik rijdt zelf bij Team CSC en kan via de ploeg een SLC-SL bestellen, ik wil het frameset verkopen voor 3600 euro, de adviesprijs is 4300 euro. Ik heb zelf het genoegen gehad om er een te krijgen voor de Vuelta en ik heb er daarna twee maanden op gekoerst. Het is een onwaarschijnlijk knappe fiets. Ik kan hem in iedere maat bestellen en hij wordt normaal gesproken snel geleverd. Laat maar wat weten als je geïnteresseerd bent.
Groetjes Karsten
Mag ik een handtekening kopen? Lol!

Ik heb trouwens ook nog nooit een Nederlander van een 'knappe fiets' horen spreken ;)

casran
Forum-lid HC

casran 02 dec 2007 02:23

SpEric schreef:Doel je op de fiets van Casran, of doel je op de Easton vork ?
Ik vindd het wel aardig hoe Pietr het heeft opgelost. Als je "mijn" fiets bekijkt is het meer een ratjetoe aan kleuren. :0
Ik denk dat het mooiste is een FSA afmontage, of consequent Easton EA of EC 90 ( dus alleen rood) EA 70 heeft geel erbij. ...

Omdat Easton een teampartner is, heb ik hem afgemonteerd met hun materiaal. De zadelpen is niet echt mijn ding, dus wellicht steek ik daar een AX-Lightness Daedalus (icm. BTP shim voor Cervélo R3) in.

dream-plus schreef:@casran, wat is de reden dat er RXL pedalen zijn gemonteerd. Deze zijn eigenlijk ontwikkeld voor dames. En mijn persoonlijke mening is dat een paar RXS carbon ook nog beter staan.

Verder vind ik het een superfiets.

De RXL pedaaltjes zijn er snel opgezet, zodat ik zou kunnen fietsen vandaag. Ten eerste passen witte pedalen hier het mooist bij (dus had ik de world champ versie van de Time RXS carbon pedalen moeten nemen; die heb ik hier nog liggen), maar ik nam snel de RXL van mijn gedemonteerde 2007 P3C... en de reden dat daar destijds RXL op zat was omdat ik witte pedalen met een blauw accent erin wou (voorts is er niets specifiek anders aan de RXL; wel iets zwaarder dan RXS Carbon). ;)

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

karstenkroon
Forum-lid

karstenkroon 02 dec 2007 11:43

Ok jongens, ik wil even mijn excuses aanbieden, ik begrijp dat het niet de bedoeling is om iets te verkopen op dit forum. Ik heb het bericht verwijderd. Ik heb een fiets voor mijn vader gekocht en kon nog een frame erbij krijgen, ik dacht dat ik iemand een plezier kon doen ermee. Na negen jaar Colnago bij Rabobank ben ik trouwens een echte Cervelofan geworden! Ik rijdt met dt is onvergeeflijk...

Groetjes
karsten

colnagog
Forum-lid

colnagog 02 dec 2007 12:05

karsten kroon schreef:Ok jongens, ik wil even mijn excuses aanbieden, ik begrijp dat het niet de bedoeling is om iets te verkopen op dit forum. Ik heb het bericht verwijderd. Ik heb een fiets voor mijn vader gekocht en kon nog een frame erbij krijgen, ik dacht dat ik iemand een plezier kon doen ermee. Na negen jaar Colnago bij Rabobank ben ik trouwens een echte Cervelofan geworden! Ik rijdt met dt is onvergeeflijk...

Groetjes

oke maar dat vegeten we.............maar wanneer ben je bij Eric in de winkel om Cervelo te promoten?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 02 dec 2007 12:52

Goh, eindelijk eens een prof op het forum, en dan wordt ie -- zonder pardon --amateuristisch afgeserveerd. Kinderachtig, hoor.

dieseltje
Forum-lid

dieseltje 02 dec 2007 13:04

Buzz schreef:Goh, eindelijk eens een prof op het forum, en dan wordt ie -- zonder pardon --amateuristisch afgeserveerd. Kinderachtig, hoor.

Vind ook dat iemand met goede bedoelingen op een sympathiekere manier beantwoord zou mogen worden. In ieder geval welkom Karsten op dit forum en wat mij betreft wordt ook jouw mening en enthousiasme over Cervelo of iets anders op prijs gesteld.
No pain no gain, no guts no glory!

pepino
Forum-lid

pepino 02 dec 2007 13:06

KXlight schreef:

Groetjes Karsten

ik rijdT.... amai....

5x ik in evenzoveel zinnen...

In je eerste post een handeltje aanbieden...

't Verdient niet de schoonheidsprijs!

rijdT...
amai...
zinnen...
aanbieden...
Evenzoveel?

Dag karsten!
Welkom op het forum en laat maar af en toe wat horen hé!
Ik denk dat jouw info alleen maar een meerwaarde kan zijn voor alle forumleden hier bij Fiets!

Plaats reactie