DeRosa
Nee, dit is niet de nieuwe King want die heeft de achterrem onder het bracket.
Opvallend aan de nieuwe Protos: er zit gewoon weer een gewoon bracket in (met schroefdraad, zal wel ITA zijn vermoed ik).
Opvallend aan de nieuwe Protos: er zit gewoon weer een gewoon bracket in (met schroefdraad, zal wel ITA zijn vermoed ik).
Yaa das waar ook, dus dan hebben we straks geen last meer van die BB "kraakfit" is ook goed nieuws..
Nog ff wachten en dan bij ze gaan kijken op de BikeMotion, kan ik ook alle vragen kwijt.. En gelukkig staan ze naast campagnolo dit jaar, kan je van het ene moois naar het andere moois
Nog ff wachten en dan bij ze gaan kijken op de BikeMotion, kan ik ook alle vragen kwijt.. En gelukkig staan ze naast campagnolo dit jaar, kan je van het ene moois naar het andere moois
Ik heb al een paar keer gevraagd of ze op de Bikemotion staan.
Ik ging er natuurlijk wel vanuit maar nog geen bericht terug gehad en ook niets kunnen vinden op de deelnemerslijst (vandaag nog niet gekeken).
Mooi, ben benieuwd.
Ik ging er natuurlijk wel vanuit maar nog geen bericht terug gehad en ook niets kunnen vinden op de deelnemerslijst (vandaag nog niet gekeken).
Mooi, ben benieuwd.
Bikers are not alone
-
- Forum-lid HC
Twee jaar geleden een praatje gehad over de zin van het wel of niet staan op een beurs als BikeMotion, omdat het verschrikkelijk veel geld kostte waren ze zich aan het bezinnen of ze dit nog wel moesten doen.
Er komen na BikeMotion nog heel veel dealershows waar je de fietsen ook waar kan showen tegen geringe kosten.
Er komen na BikeMotion nog heel veel dealershows waar je de fietsen ook waar kan showen tegen geringe kosten.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Dat was vorig jaar ook zo.
@ puffdaddy rechtstreekse bron de importeur himself even na het ritje met ze gepraat mijn fiets n naam was wel bekent bij ze maar de persoon nog niet maar nu dus wel, zelfs voor hun te grappig dat iemand voor zijn aller aller 1e racefiets kiest voor DeRosa..
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
laat ff weten als er een koffiekransje ontstraat op de Bikemotion, dan haak ik aan
- daniel1975
- Forum-lid HC
@mrPino: Midden op de DeRosa stand dan, krijg jij tenminste ook nog een beetje culture opvoeding
Less is bore