Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
-
- Forum-lid
Ohh, da's lullig. Heb je de longen uit je lijf gefietst voor dat KOM-metje, wordt je sector niet herkent op Strava.
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
Gekke vraag maar is het mogelijk bij uploaden rit op strava dat datum / tijd / dag niet wordt aangegeven? Ik wil niet dat iedere volger precies ziet hoe laat ik wanneer heb gefietst. Gaat mij
vooral om tijd te kunnen verwijderen. Middagrit kan je volgens mij aanpassen naar avondrit toch?
vooral om tijd te kunnen verwijderen. Middagrit kan je volgens mij aanpassen naar avondrit toch?
Nee kan niet
Echt duidelijk is zijn uitleg niet want tijd en titel hebben niets met elkaar te maken. Maar volgens mij wil hij echt de tijd weg. Stel dat je iedere woensdagavond om 18u30 vertrekt om te fietsen en je post foto's van je knappe fietsen op je strava of facebook ...ultra_ivo schreef:De titel van de rit kun je gemakkelijk tijdens het handmatig uploaden aanpassen.
Of hij maakt zijn collega's wijs dat hij iedere avond tot laat werkt, dat kan het ook zijn
Ik zit nu al jaren op strava maar dit heb ik nog nooit gehad. Ik kom thuis met 124.1km op de teller, ik upload dat naar Strava en hij maakt er 121.7 van. Iemand een idee hoe dit komt?
Als ik de file van mijn garmin op een andere site upload krijg ik wel gewoon 124.1 te zien.
Als ik de file van mijn garmin op een andere site upload krijg ik wel gewoon 124.1 te zien.
Ik heb een snelheid/cadans-sensor zitten en nu ik er aan denk, ik heb mijn wielmaat enkele dagen geleden geüpdatet naar mijn 700x25 bandjes. Ben benieuwd wat het de volgende keer geeft want het verschil is toch wel erg groot, het is niet dat ik bij de wielmaat 5cm heb bijgedaan
Ik gebruik een Garmin Edge 810, gekoppeld op mijn iPhone met Garmin Connect welke op zijn beurt weer is gekoppeld met Strava (automatische upload).
Alles (denk ik dus...) staat ingesteld op Nederlands. Echter mijn activiteiten in Strava krijgen allemaal een Engels naam:
Moring Ride, Lunch Ride, Evening Ride ipv Ochtendrit, Middagrit, Avondrit enz.
Waar zou ik dat eventueel in kunnen stellen? Bedankt voor het meedenken.
Alles (denk ik dus...) staat ingesteld op Nederlands. Echter mijn activiteiten in Strava krijgen allemaal een Engels naam:
Moring Ride, Lunch Ride, Evening Ride ipv Ochtendrit, Middagrit, Avondrit enz.
Waar zou ik dat eventueel in kunnen stellen? Bedankt voor het meedenken.
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user