Actiefoto's
Hier zijn 3 actieshots van mij tijdens mijn afgelopen fietsvakantie:
-
- Forum-lid
Wat een omgeving!! Waar was dat precies?
Foto 1: De beklimming van de Passo Sellaevrieselaar schreef:Wat een omgeving!! Waar was dat precies?
Foto 2: Een afdaling van de Alpe Di Siuisi over een onverhard pad
zie ook deze foto:
foto 3: De beklimming van de Jaufenpass (Passo Giovo)
en dit zijn geen 'actie' shots, maar een paar van dezelfde vakantie:
LOL lenidentitelenidentite schreef:Misschien was er geen ruimte meer om in te halen .superrose schreef:
Die meneer zit echt naar mijn billen te kijken! Ik me maar afvragen waarom hij niet overnam.....
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Die meneer rijdt niet voor niets met XXX op zijn shirt. Zoals men zegt: een dubbeltje voor zijn gedachten. ("ik moet geen gat laten vallen!")zorroi schreef:LOL lenidentitelenidentite schreef:Misschien was er geen ruimte meer om in te halen .superrose schreef:
Die meneer zit echt naar mijn billen te kijken! Ik me maar afvragen waarom hij niet overnam.....
Aan het glimlachje op z'n gezicht te zien had hij het naar z'n zin ha!
't Was leuk, goed fietsweer, en gezellig, Woubrugge ook weer aanwezig?litespeed schreef: Foto van de tijdrit in Noordeloos gisterenavond:
Ook ik was aanwezig. Het was een gessellie boedoelin'.
@Arjan916: check de startlijst: http://www.tijdrijden.nl/ttar/?view=sta ... roundid=R6" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Wat foto's van mij tijdens de Asvö radjugendtour 2011, een meerdaagse voor nieuwelingen. Er rijden selecties uit verschillende landen en de nieuwelingen die daar reden zijn zo'n beetje al "profs" in de nieuwelingen categorie.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
nog in een wedstrijd voor mijn val. was in de aanval met 2 andere (ik ben de eerste)
in de eerste wedstrijd na 4 maand geen wedstrijd. was gevallen en brak ellepijp en spaakbeen in mijn rechterarm. reed daar nog steeds met een spil in mijn arm.
in de eerste wedstrijd na 4 maand geen wedstrijd. was gevallen en brak ellepijp en spaakbeen in mijn rechterarm. reed daar nog steeds met een spil in mijn arm.