Vrouwenwielrennen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die mevrouw op rechts had ik het veel meer gegund. Veel fijner mens en teamspeler.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Met dank aan Lotte.
-
- Forum-lid
Waarom dan? Is het een sympathiek mens? Traint ze harder dan de andere rensters? Helpt ze ondervoede kinderen in Afrika aan een beter leven?
-
- Forum-lid
Waarom stel je die vraag ook niet in het andere topic?De gene die je het het mist gunt
Is het het minst sympathieke mens? Traint ze minder dan de andere rensters? Helpt ze als enige geen ondervoede kinderen in Afrika aan een beter leven?
-
- Forum-lid
Jij stelt dat het zo ontzettend gegund is. Ben benieuwd waarom dat zo is, of waarom jij dat vindt.
-
- Forum-lid
Ik gun het alle renners en renster ontzettend om een klassieker te winnen. In tegenstelling tot mensen die het iemand niet gunnen.
Dus je gunt het, nagenoeg, iedereen die in zo'n wedstrijd meefietst? Dan heb je de tekst dus al lang van tevoren klaar.Tussendoor schreef: ↑22 mar 2025 15:50 Ik gun het alle renners en renster ontzettend om een klassieker te winnen. In tegenstelling tot mensen die het iemand niet gunnen.
-
- Forum-lid
Nee, niet 'nagenoeg'....Jans schreef: ↑22 mar 2025 16:01Dus je gunt het, nagenoeg, iedereen die in zo'n wedstrijd meefietst? Dan heb je de tekst dus al lang van tevoren klaar.Tussendoor schreef: ↑22 mar 2025 15:50 Ik gun het alle renners en renster ontzettend om een klassieker te winnen. In tegenstelling tot mensen die het iemand niet gunnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tussendoor is graag een beetje dwars en tegendraads 
Ik was al geen fan van wiebes, maar na die belachelijke actie vorig jaar in de Tour Femmes al helemaal niet meer.
Dus ja, ik gun het Lotte veel meer, ondanks dat ze SDW is. Onbesproken oprechte vrouw zoals ze op mij overkomt.

Ik was al geen fan van wiebes, maar na die belachelijke actie vorig jaar in de Tour Femmes al helemaal niet meer.
Dus ja, ik gun het Lotte veel meer, ondanks dat ze SDW is. Onbesproken oprechte vrouw zoals ze op mij overkomt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Nou, Wiebes leek me veruit de sterkste in de sprint. Veruit de sterkste zijn is voor mij helemaal voldoende om het haar helemaal te gunnen.
Of het nou een fijn mens is of niet, dat weet ik niet en het zal me worst wezen als het gaat over het behalen van de winst in een sportwedstrijd.
Of het nou een fijn mens is of niet, dat weet ik niet en het zal me worst wezen als het gaat over het behalen van de winst in een sportwedstrijd.