Canyon
Heeft mijn fiets ook. Hoort erbij. Lekker gaan fietsen.fvgemert schreef: ↑21 apr 2022 14:55 Goedemiddag, onlangs heb ik de Canyon All Road besteld, echter kwam ik in daglicht erachter dat er bepaalde plekken op het carbon frame zitten waar ik niet blij mee ben. Dit heb ik bij Canyon nagevraagd waarop ik reactie krijg dat dit bij de structuur van het carbon hoort en daarom dus geen fout in de productie is. Ik kan me voorstellen bij de plek op het frame dat dit het geval is, echter de plekken op de voorvork aan beide zijden vind ik toch wel typisch. Ik ben daarom erg benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn en hoe jullie tegen deze plekken aan kijken?
Ik vind het de fiets in ieder geval een stuk minder mooi maken..
De foto's op de website zijn dan gewoon niet correct. Niet ietwat misleidend, maar fout.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als jij het echt niet mooi vind.fvgemert schreef: ↑21 apr 2022 23:21 Dank voor jullie reacties. Ik ga er nog eens over nadenken, het lijkt nu als een soort witte waas op een volledig blauwe fiets en de plekken op de voorvork zijn me mogelijk toch wat te groot om het te kunnen waarderen als een toffe weerspiegeling van het carbon..
Contact opnemen met Canyon en hen schrijven dat de foto's op de website op zijn minst misleidend zijn.
Als jij de koop ongedaan wil maken zou ik dat direct ook aangeven.
Benieuwd wat hun antwoord gaat zijn.
Als het antwoord je niet aanstaat en je wil echt je geld terug, kan je nog altijd een advocaat onder de arm nemen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Wat bedoel je met '..drawings die canyon blijken niet te kloppen' (je zin lijkt niet volledig te zijn)? Heb je er 1 die niet past? Heb je er geen terwijl je er 1 verwacht had?
Ik heb m helaas niet voor je over, maar je kunt m ook los kopen zie ik: https://www.canyon.com/nl-nl/gear/bike- ... 07007.html (maar dat wist je wellicht al?)
Je kunt een andere kopen voor de helft.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Beetje vervelend beginnen doen op social media en hun altijd taggen. Soms wordt daar snel op gereageerd.
Dit hoort gewoon niet.
Dit hoort gewoon niet.
Mijn nieuwe Aeroad, staat ook bij 'foto van je fiets'
viewtopic.php?p=1527381#p1527381
Kabels door dit stuur halen is een crime trouwens, dat kostte meer tijd (meer dan 4 uur) dan de rest van de ombouw....
viewtopic.php?p=1527381#p1527381
Kabels door dit stuur halen is een crime trouwens, dat kostte meer tijd (meer dan 4 uur) dan de rest van de ombouw....
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24