Op de foto wel, in de spec list niet. Rotor Aldhu cranks.thestudent schreef: ↑30 mei 2022 23:01 Waar zie je dat? Op de website zitten er gewoon dura ace cranks in.
Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die 2e foto vind ik wel zorgelijk. Lijkt wel een deuk in het carbon.Bernardoosterom schreef: ↑30 mei 2022 23:38 in de bovenbuis zitten 2 gekke plekken.
Heb ik een kat in de zak gekocht of is dit niet iets om zorgen over te maken?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Daar was ik zelf ook bang voor, het voelt wel gewoon helemaal glad en niet alsof er een deuk inzit.daniel1975 schreef: ↑31 mei 2022 00:51Die 2e foto vind ik wel zorgelijk. Lijkt wel een deuk in het carbon.Bernardoosterom schreef: ↑30 mei 2022 23:38 in de bovenbuis zitten 2 gekke plekken.
Heb ik een kat in de zak gekocht of is dit niet iets om zorgen over te maken?
-
- Forum-lid
Altijd lastig te zien vanaf een foto, maar obv de laatste foto denk ik dat er niks aan de hand is. Ik heb een SLX. Die matte finish geeft bij mij soms ook een beetje rare vertekeningen, vooral als hij vies is. Is het geen vlek? Wat gebeurt er als je het even goed schoon maakt en dan met bijv een beetje wd40 insmeert?
Laatst gewijzigd door marsman op 31 mei 2022 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

- Lcsmet
- Forum-lid HC
Niets aan de hand lijkt mij.
Af en toe komt deze vraag hier voorbij.
Is de carbonstructuur die door de, dunne laag, lak doorkomt.
Je geen zorgen maken.
Blader maar eens door dit topic.
Af en toe komt deze vraag hier voorbij.
Is de carbonstructuur die door de, dunne laag, lak doorkomt.
Je geen zorgen maken.
Blader maar eens door dit topic.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Duidelijk, bedankt voor de reacties.
Ik ben ondertussen weer gerustgesteld en de verkoper heeft vanochtend ook nog netjes gereageerd met een duidelijk antwoord.
Ik ben ondertussen weer gerustgesteld en de verkoper heeft vanochtend ook nog netjes gereageerd met een duidelijk antwoord.
Heb jij een stikker op de fiets met maximum rijdersgewicht? Ik vraag dit omdat op de Canyon website een gewicht van max 120kg wordt aangegeven, terwijl DT Swiss voor de gebruikte ARC 1400 wielen max 110kg aangeeft. Aangezien ik zelf rond de 105kg schommel, wil ik wel iets marge. Volgens Canyon houden ze 120kg aan, maar kan er een stikker op de fiets zitten indien het afwijkt voor een bepaald model.
Zaten meerde stickers op maar inmiddels zit alleen de UCI sticker er nog op. Geen idee of op die andere gewicht(-en) stonden.microkid schreef: ↑31 mei 2022 15:56 Heb jij een stikker op de fiets met maximum rijdersgewicht? Ik vraag dit omdat op de Canyon website een gewicht van max 120kg wordt aangegeven, terwijl DT Swiss voor de gebruikte ARC 1400 wielen max 110kg aangeeft. Aangezien ik zelf rond de 105kg schommel, wil ik wel iets marge. Volgens Canyon houden ze 120kg aan, maar kan er een stikker op de fiets zitten indien het afwijkt voor een bepaald model.
Leef! Fiets!
- borgmonster
- Forum-lid
Ik heb ‘t antwoord op mijn eigen vraag.Aurelius schreef: ↑21 mei 2022 09:40 Ik ontving een alu Canyon Endurace 7, maatje XS.
Voor gebruik Zuid L en met name slecht Belgisch asfalt. Mijn hart ligt bij MTB-en, maar af en toe verhard kleine stille paadjes rijden in Blg vind ik ook erg leuk.
Ik wil er ook mee gravelen in de omgeving, de wat saaie vaste MTB-routes en plateau’s lenen zich uitstekend om wat te gravelen, zo ook de paden rond Lanaken en Maasmechelen.
Dat was de lange introduktie.
Nu de korte vraag:
Wat is de maximale bandbreedte voor de alu Canyon Endurace, het nieuwe ‘22 model? Canyon zegt 35mm.
Probeerde iemand al 40mm? De velg kan het hebben. Maar vork en frame?
(Schwalbe G-One Bite en Superbite leken me wel wat, voor de nodige grip).
Maat XS, 1,67m, 67-70kg.
Schafte de Hunt ‘Gravel Race Wheelset’ aan, alu 1459gr, 22mm interne breedte: Specialized Pathfinder Pro 38mm past makkelijk, 40mm had evt ook nog gepast.