Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 23 nov 2010 09:42

Als dyslect ben ik altijd jaloers op bloggers als daPOKER , leuk om te lezen heb hem bij de favorieten geplaatst.
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 23 nov 2010 10:10

[quote="johanandijk"]Als dyslect ben ik altijd jaloers op bloggers als daPOKER , leuk om te lezen heb hem bij de favorieten geplaatst.[/quote]

Je wilt niet weten hoe dyslectisch ik ben! Zo'n stukje schrijven doe ik ik een handomdraai. Om vervolgens een uur of ander-half nog alle tikvauten ;-) te corrigeren. Vaak laat ik het ook door iemand redigeren hoor.

Leuk om te horen de blog je bevalt.

groet,
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 23 nov 2010 21:41

[quote=".Jeroen."]Vandaag begonnen met een rondje Posbank.
Bij de Steeg omhoog, Zypenberg, Emmapyramide, Zypenberg en weer terug naar huis via Doesburg.

Thuis de bidons bijgevuld en wat extra eten meegenomen. Toen begonnen aan m'n rondje Holterberg.

Via Lochem binnendoor naar Holten, Nijverdal, Rijssen, Markelo, Lochem, en toen weer naar huis.

Uiteindelijk 182km op de teller.[/quote]


Pfff... dat zijn nog eens km's op een zondag in november! En dan sta je nog pas op 6500km dit jaar!! :) Ik had er 55 gereden op mijn MTB tijdens de Bar End Disbergen toertocht in Hoenderloo.. en mijn rug vond het wel welletjes. :(
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

colnagier
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 mar 2006 22:47

colnagier 24 nov 2010 18:06

Hey Walter, oude bekende,

Ik ben na een kort sprintje in zijn wiel gaan zitten. Na 150 meter sloeg hij linksaf de oprit van zijn woning op. Ik had al verwacht dat hij het tempo nooit lang zou kunnen volhouden op zo'n ATB.
When the going gets rough, the tough get going.

See what ? C40 !

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2378
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 26 nov 2010 18:06

Vanwege de alom voorspelde barre wintermaanden met de nodige blizzards zat ik zojuist — om alvast in de stemming te komen — wat te bladeren in de eerste pagina's van dit topic. Zie ik in mijn eigen sprookjesbos-bericht... zowaar een Imageshack-foto van een voor mij onbekende zwartwitte Piet. Kennelijk hebben ze bij Imageshack het e.e.a. gereorganiseerd, of zoiets. Curieus.

Daarentegen zou zo'n kleurrijk ‘elfje’ vermoedelijk best leuk figureren in een sprookjesbos...

Afbeelding

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 26 nov 2010 18:18

de reactie van Gerard daaronder is ook weer passend!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

raassie
Forum-lid
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 26 nov 2010 18:20

Ook ik rijd regelmatig rondjes. Als ik een wat langere training afwerk en nog niet zeker ben van de conditie is het lekker veilig om niet te ver af te dwalen. En bovendien kan ik in sommige rondjes behoorlijk wat klimwerk stoppen. Nu in het donker rijdt ik een vast rondje van een km of 7 wat verlicht is. En dat dan een keer of 6/7 op een avondtrainingkje.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 26 nov 2010 19:11

Het was prachtig winterweer vandaag.

Vanmiddag dus even over de dijk (onder de rook van Nijmegen!) misschien wel voor het laatst dit jaar een rondje op mijne racefiets gemaakt. Morgenmiddag maar weer een duurtraining van 80km op de MTB richting Zeddam voor een rondje Montferland.

Afbeelding

Toch nog weer even ruim 9500km gefietst met de racer dit jaar! :) vorig jaar stond de teller op 9370 :p

Afbeelding
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 26 nov 2010 19:49

Onder een stralende hemel een ronde over de Veluwezoom gemaakt. Ik merk wel dat met dit koude weer het lichaam een stuk langer nodig heeft om op te warmen. De Posbank werd zo weer een echte klim met moe worden en zo...
Route: Doesburg, Ellecom, De Steeg, Posbank, Zijpenberg, Emmapyramide, Rozendaal, Schelmseweg, langs A50 tot afslag richting Imbos en Eerbeek, Laag Soeren, Posbank, Zijpenberg, Rozendaal, Emmapyramide, Zijpenberg, Posbank, Ellecom, De Steeg Doesburg. Totaal 72 km.

Gebruikersavatar
bull
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:38

Gebruikersavatar bull 26 nov 2010 20:43

Snipverkouden een woon-werk ritje van 30 km gemaakt. Noordwijkerhout - Leiden retour.
Vanochtend weer gevaarlijk glad op sommige plekken. Dat bruggetje in de Merenwijk (Leiden) bij de brandweer mogen ze van mij opblazen! Deze week veel fietsers tegen de vlakte zien gaan. Zelf in 2008 een zwaar ongeluk op die *&$% brug.

Dankzij snelle hulp van de brandweer kan ik het nog navertellen.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 26 nov 2010 20:55

Toch wel grappig dat ze die bruggetjes langs de Broekweg in de Merenwijk nog steeds niet strooien. Toen ik daar tot 16 jaar geleden woonde en naar mijn middelbare school ging ben ik daar ook vaak genoeg op mijn muil gegaan.
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 27 nov 2010 00:17

[quote="Colnagier"]Hey Walter, oude bekende,

Ik ben na een kort sprintje in zijn wiel gaan zitten. Na 150 meter sloeg hij linksaf de oprit van zijn woning op. Ik had al verwacht dat hij het tempo nooit lang zou kunnen volhouden op zo'n ATB.[/quote]

Zo'n ATB met die traktorbanden is toch lastig op de weg.

Plaats reactie