Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
daftreks
- Forum-lid
daftreks
12 okt 2009 19:29
jaapieo schreef:
Jaaaaaa!
Ik ben ontzettend eigenwijs, overigens ga ik ook volgend seizoen triatlon's en tijdritten rijden.
EN gewone klassiekers kriteriums...
EN ik pas priema op dit frame omdat ik rare lichaamsverhoudingen heb, heb ik overigens al eerder gezecht.
EN ik vind mijzelf HEEEEEEEEL STOER
XD
Als je het niets vind.... tja prima
Mijn frame, mijn geld, idee, plan, wedstrijden, gekte, stoerdoenerijigheid XD
Allemaal prima, maar toch hoop ik dat ik dan niet in je buurt rijdt in een bocht
. In welke categorie ga je fietsen?
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé
-
jaapieo
- Forum-lid
jaapieo
13 okt 2009 19:07
Mail van canyon over mijn scheurtje...:
Ik heb de vork bekeken, in de buitenste laag zit inderdaad een oneffenheidje of scheurtje, ik kan de vork hiervoor in Koblenz afgeven ter controle maar eerlijk gezegd lijkt me dit niet nodig, op deze plaats is de vorkbuis enorm sterk en bestaat daar uit een veelvoud van lagen. Eenmaal een stuurpen gemonteerd zal ook beschadigingen aan de stuurbuis geven. Het is aan jouw, indien je liever hebt dat het daar bekeken wordt neem ik de vork volgende week mee naar Koblenz.
Hmmm...
Wat moet ik doen?
Ik heb er geen goed gevoel over maar ben ook geen carbon expert...
Moet ik me er gewoon bij neerleggen en vertrouwen op hun expertise of gewoon naar duitsland laten gaan en dan vervolgens of de vork alsnog trug krijgen of een nieuwe krijgen...
HELUUUP!!
-
danny1407
- Forum-lid
danny1407
13 okt 2009 19:10
Je zegt dat je er geen goed gevoel bij hebt.......
Ga je jezelf niet voor je kop slaan als je je erbij neerlegt en later toch problemen krijgt?
I rest my case!
-
jaapieo
- Forum-lid
jaapieo
13 okt 2009 19:14
Ik denk niet dat ik mezelf nog voor mijn kop hoef te slaan als het niet goed is......
Tog maar naar duitsland met dat ding danmaar..
Respect trouwens voor project DANV, heb je al een ervaring?
Vandaag hier in drenthe namelijk WEER mooi weer
-
danny1407
- Forum-lid
danny1407
13 okt 2009 19:17
Ben nog even aan de arbeid. (kuch)
Maar vanavond moet het gaan lukken.
Dan zal ik m'n bevindingen posten in het juiste topic.
Mocht ik het overleven dan he!
-
jaapieo
- Forum-lid
jaapieo
13 okt 2009 19:20
Haha, chineese kwaliteit hé aaaaltijd sleutelen TROEP
Ok, condoleer je vrouw alvast en mocht je het overleven...
Dan hoor ik het graag, erg nieuwschierig!
Om nog even On-Topic te gaan:
Mail is verzonden.. hij mag naar de oosterburen voor een nadere inspectie!
-
maartenfleur
- Forum-lid
maartenfleur
23 okt 2009 20:35
Hallo zou graag iets willen checken via de Canyon site. Ik heb al meer dan 5 weken geleden een fiets besteld waarvan werd aangegeven dat ie binnen 8 werkdagen geleverd zou worden. Betrof een Roadlite 6.0. Nu 5 weken later is mijn creditcard al weken geleden belast en de order is niet meer in het systeem terug te vinden. Moet wel zeggen dat de mensen van Canyon Benelux me goed geinformeerd hebben ! Hebben jullie de laatste weken zelfde ervaringen. De zorg die ik heb is het zal toch niet zijn dat die tent om aan het vallen is? Misschien is het ook gewoon een incident en levert Canyon op dit moment gewoon goed uit. Wie heeft wat gegevens.
-
patmaessen
- Forum-lid
patmaessen
23 okt 2009 21:41
maartenfleur schreef:Hallo zou graag iets willen checken via de Canyon site. Ik heb al meer dan 5 weken geleden een fiets besteld waarvan werd aangegeven dat ie binnen 8 werkdagen geleverd zou worden. Betrof een Roadlite 6.0. Nu 5 weken later is mijn creditcard al weken geleden belast en de order is niet meer in het systeem terug te vinden. Moet wel zeggen dat de mensen van Canyon Benelux me goed geinformeerd hebben ! Hebben jullie de laatste weken zelfde ervaringen. De zorg die ik heb is het zal toch niet zijn dat die tent om aan het vallen is? Misschien is het ook gewoon een incident en levert Canyon op dit moment gewoon goed uit. Wie heeft wat gegevens.
Wat ik weet is dat Canyon verleden week een inventarisatie heeft doorgevoerd en dat ze dat ook op hun site naar de klanten toe gecommuniceerd hebben. Echter fiets vriend van me heeft verleden jaar ook behoorlijk lang op zijn fiets gewacht, ook nog een verkeerde bestelling tussendoor gekregen (verkeerde kleur). Nu wacht hij ook alweer bijna 5 weken op zijn bestelde mtb. Het is dus geen incident maar een structureel probleem. Ben bang dat je nog even moet wachten. Waarom bel je niet met Koblenz of stuur je een mail rechtstreeks.
By the way, rij zelf ook op een canyon en het is gewoon een super fiets, misschien verzacht dat een beetje de pijn van het wachten.
-
canyon81
- Forum-lid
canyon81
23 okt 2009 22:22
Dan zijn die leveringsproblemen snel gekomen, ik heb anderhalve maand geleden nog geen twee weken op mijn fiets hoeven wachten. Wat je altijd kan doen is even naar het servicecenter in Heerlen bellen, daar zullen ze ongetwijfeld doen wat ze kunnen, of, wat patmaessen al zei, direct contact opnemen met Koblenz.
Succes met wachten!!
Eenvoud kenmerkt het ware.
-
enrique1
- Forum-lid
enrique1
23 okt 2009 23:53
Ik ben ook al meer dan 1maand aan het wachten op mijn frame .Ik had besteld en de betaling gebeurde via visa kaart .Ik ben wel niet gehaast dus voor mij maakt het zoveel niet uit.
-
compdiver
- Forum-lid
compdiver
24 okt 2009 00:14
enrique1 schreef:Ik ben ook al meer dan 1maand aan het wachten op mijn frame .Ik had besteld en de betaling gebeurde via visa kaart .Ik ben wel niet gehaast dus voor mij maakt het zoveel niet uit.
Op 30 september had ik mij een Canyon Ultimate Cf frame besteld (diezelfde dag nog het geld overgeschreven) en vandaag werd deze netjes geleverd.
De geplande leveringsdatum was nochtans volgende week, dus toch weer mooi een week vroeger geleverd.
Heb je al eens naar je leveringsdatum gekeken? Dan weet je ongeveer hoelang je nog met wachten.
Mijn Canyon Ultimate CF
-
maartenfleur
- Forum-lid
maartenfleur
24 okt 2009 13:13
Dank voor jullie reacties. Ben weer wat gerust gesteld. Dan toch nog maar even wachten. Thxs !!!!