Cube
-
- Forum-lid
Misschien is de Agree Disc (zwart/wit, 105) wat voor je? Deze is vanaf morgen bij Mantel in de aanbieding voor €1500,-.
Dat is een zeer nette prijs. Maandje geleden gekocht bij Cycletrend voor 1800 euro ggrrr Wel een erg fijne fietschristiaan25 schreef:Misschien is de Agree Disc (zwart/wit, 105) wat voor je? Deze is vanaf morgen bij Mantel in de aanbieding voor €1500,-.
Vriendin heeft vandaag een Cube Axial WSL GTC Pro gekocht bij Mantel. €1119
Volgende week ophalen, we waren er aan het einde van de middag dus ze konden het niet meer redden om de fiets klaar te maken voor sluitingstijd.
Carbon frame en volledig Shimano 105 5800.
https://www.cube.eu/nl/products/woman-l ... ange-2016/
Volgende week ophalen, we waren er aan het einde van de middag dus ze konden het niet meer redden om de fiets klaar te maken voor sluitingstijd.
Carbon frame en volledig Shimano 105 5800.
https://www.cube.eu/nl/products/woman-l ... ange-2016/
Laatst gewijzigd door lupo op 05 sep 2016 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Bekeken (bij 12GoBiking), maar uiteindelijk naar huis gegaan met een Attain SL, compleet 105 en i.c.m. met een Wahoo Elemnt. Wilde er graag een goeie fietscomputer met navigatie bij, en met de Agree zou het me dan weer net te duur worden. Daarnaast is de Attain SL echt een fraaie fiets. Heb er €1.000 voor betaald.christiaan25 schreef:Misschien is de Agree Disc (zwart/wit, 105) wat voor je? Deze is vanaf morgen bij Mantel in de aanbieding voor €1500,-.
Dat is een nette prijs. Had juist beslist om de Giant TCR disc te bestellen (Ultegra/105 mix) omdat die tenminste wat kleur had (de 2017 Cube Agree heeft nóg meer zwart, vind ik niet leuk)christiaan25 schreef:Misschien is de Agree Disc (zwart/wit, 105) wat voor je? Deze is vanaf morgen bij Mantel in de aanbieding voor €1500,-.
Nu begin weer terug te twijfelen, 500€ is toch de moeite (groep maakt niet zoveel uit, ik plaats mijn huidige DI2 over)
Mooi fietsje geworden.brt schreef:Mijn nieuwe Cube GTC met kinlin xc279 wielen. Ik was op zoek naar een comfort racefiets. Hij was in de aanbieding bij Mantel voor 1199,- euro.
Passen hier ook 28mm bandjes in?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Wat bedoel je met dat ze iets met de remmen hebben gedaan?brt schreef:Klopt, de kinlin xc279 velg is wat breder (23mm) en in het frame passen ook 28mm banden. Ze hebben ook iets met de 105 remmen gedaan waardoor dit past, geloof dat dit dual pivot heet.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein