Raad de plaat
Quote: Origineel geplaatst door fiedoo op 30 Januari 2007
in elk geval niet in de alpen met al die schapen, aan het soort bergen wschlk pyreneen maar waar?
De typische hoge kale toppen zonder sneeuw doen denken aan de Pyreneeen of de zuidelijke Franse Alpen. Omdat de Cayolle 'warm', was gok ik op de Allos.
in elk geval niet in de alpen met al die schapen, aan het soort bergen wschlk pyreneen maar waar?
De typische hoge kale toppen zonder sneeuw doen denken aan de Pyreneeen of de zuidelijke Franse Alpen. Omdat de Cayolle 'warm', was gok ik op de Allos.
Quoten: Origineel geplaatst door HansP op 30 Januari 2007
Alpen is goed.
Cayolle an Allos warmer dan de eerder genoemde Glandon en Croix de Fer.
Alpen is goed.
Cayolle an Allos warmer dan de eerder genoemde Glandon en Croix de Fer.
Geen enkele col is zwaar, het ligt aan de renner (maar er zijn uitzonderingen).
Quoten: Origineel geplaatst door Tyrion op 30 Januari 2007
als ik er dan toch dicht in de buurt zit, ga ik de hele riedel maar af: te beginnen met de Bonnette.
Yep! Dat is m. Prachtige col met een lekker extra rondje van 12% oid en dat na 25 km klimmen. Moet je ooit gedaan hebben.
als ik er dan toch dicht in de buurt zit, ga ik de hele riedel maar af: te beginnen met de Bonnette.
Yep! Dat is m. Prachtige col met een lekker extra rondje van 12% oid en dat na 25 km klimmen. Moet je ooit gedaan hebben.
Geen enkele col is zwaar, het ligt aan de renner (maar er zijn uitzonderingen).
Als voorbeeld voor Tyrion: op vriendelijk verzoek eens wat anders...
Van welk ‘Italiaans’ forumlid is hieronder een karikatuur afgebeeld?
(Tip: hij/zij zegt zelf geen zeveraar te zijn, en weet absoluut zeker dat het hele peloton pakt.)
Van welk ‘Italiaans’ forumlid is hieronder een karikatuur afgebeeld?
(Tip: hij/zij zegt zelf geen zeveraar te zijn, en weet absoluut zeker dat het hele peloton pakt.)
-
- Forum-lid
pantani?
Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 31 Januari 2007
Ongelooflijk: het Fiets-forum heeft momenteel meer dan 7000 leden, en jij gokt zomaar in één keer goed, Rein. Je bent in topvorm. Zal ook nodig zijn, want Tyrion heeft ongetwijfeld een opgave in petto die nóg ietsje lastiger is.
Er is al een Eo jongeren dag, word het geen tijd voor een Fietsforum leden dag
Ongelooflijk: het Fiets-forum heeft momenteel meer dan 7000 leden, en jij gokt zomaar in één keer goed, Rein. Je bent in topvorm. Zal ook nodig zijn, want Tyrion heeft ongetwijfeld een opgave in petto die nóg ietsje lastiger is.
Er is al een Eo jongeren dag, word het geen tijd voor een Fietsforum leden dag