![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
ik gebruik gewoon mn garmin edge op mn koga uit 85, zal mij wat boeien of dat retro is
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
wielertje schreef:gewoon lekker doen wat jou het beste lijkt, en je nergens wat van aantrekken. jij moet er op rijden en niet iemand anders![]()
ik gebruik gewoon mn garmin edge op mn koga uit 85, zal mij wat boeien of dat retro is
Precieschrissiewizzie schreef:Retro... Voor mij is "retro" eerder "retro look": met de techniek van vandaag design elementen uit vroegere tijden verenigen. Oude racefietsen in originele staat, valt voor mij onder de noemer "klassiek". de ritjes zijn inderdaad retro: terug naar oude tijden. eigenlijk is alles dat oud en vergaan is retro
Maar goed, het wordt altijd door elkaar gebruikt en het maakt ook eigenlijk geen f@#k uit. Dat vind ik ook het leuke van dit topic, hier loopt alles lekker door elkaar heen.
Ondanks de dooddoener dat inderdaad de eigenaar van de fiets bepaalt wat hij wil en doet, blijft voor mij dat iemand die de overige forumleden in meerdere berichten regelmatig met foto's en uitleg op de hoogte stelt van de voortgang van zijn project niet teveel moet klagen als mensen die zijn berichten met interesse volgen op een gegeven moment teleurgesteld zijn over de keuzes die hij maakt.en dit ook uitten. Anders moet iemand maar een "steek een veer in m'n reet of houd je smoel" topic openen dan word je van alle ongewenste meningen, suggesties en kritieken gevrijwaard middels leuke reacties of "oorverdovend" zwijgen.Retro staat voor het teruggrijpen op producten en ontwerpen uit het verleden bij ontwerpen van diverse zaken of lanceren van producten: de vormgeving van nieuwe producten is niet zozeer een kopie van een eerder product, doch is erdoor geïnspireerd en verwijst ernaar terug.