Canyon
Ik vrees het 2de. Anders, als je dichtbij een officieel service punt woont, even langs gaan.
naar de kunstmateriaal handel gaan en een fijn penseeltje kopen (maat 000) en wat matte verf van Motip (of vergelijkbaar) in een schaaltje spuiten en het plekje in een aantal laagjes opvullen (laagje invullen, drogen laten, weer een laagje etc etc).
-
- Forum-lid
Ben benieuwd naar de revieuws. Maar ben op eerste gezicht wat teleurgesteld. Ik had gehoopt dat ze bij Canyon de trend zouden volgen om de ‘klimfiets’ meer aerodynamisch en allround te maken. (Zoals de specialized Tarmac, Cannondale Supersix en Trek Emonda)
barverme schreef: ↑13 jun 2022 09:25 De nieuwe Ultimate, gespot tijdens de Dauphiné:
https://www.cyclingnews.com/news/exclus ... -dauphine/
- thestudent
- Forum-lid HC
De marketing heeft weer gewerkt Je gaat het zeker afleggen op een oude SLX ten opzichte van je fietsmaten.
Eerst iedereen een aero frame, blijkt zwaar, onconfortabel. Dan toch maar weer iedereen een normale fijne klimfiets en om die een beetje te verkopen blijkt die net zo aero als de oude aerofiets.... hoe dan?
Doe mij maar gewoon een fiets. Ik kan onderweg toch niet meten hoe snel die wel of niet is bij welke windrichting. Laat je niet zo gekmaken. Het gaat er vooral om of de fiets een beetje lekker rijdt.
Eerst iedereen een aero frame, blijkt zwaar, onconfortabel. Dan toch maar weer iedereen een normale fijne klimfiets en om die een beetje te verkopen blijkt die net zo aero als de oude aerofiets.... hoe dan?
Doe mij maar gewoon een fiets. Ik kan onderweg toch niet meten hoe snel die wel of niet is bij welke windrichting. Laat je niet zo gekmaken. Het gaat er vooral om of de fiets een beetje lekker rijdt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Dank voor jullie reacties! Stemt mij nog niet helemaal positief.... Eigenlijk niet echt de scenario's waar je op zit te wachten met een fiets van 5K. Er is een storing bij de klantenservice dus na 3 kwartier in de wacht bij de chat het verzoek van Canyon om foto's te sturen via de email. Het weer maakt het nog vervelender want het schreeuwt om te fietsen.
To be continued.
Precies dat. Of afstemmen met Canyon dat je gewoon gaat fietsen wachtend op een nieuw wiel. Ik heb goede ervaringen met de klantenservice van Canyon, komt vast goed. Ik zou die tegoedbon in elk geval niet accepteren. Die kras gaat er altijd zijn
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, enkel dan met kleurverschil (geen carbonvlekken) op het frame. Erg goed opgelost door Canyon, offerte neergelegd van Unlimited Colors en deze is vergoed geworden door Canyon. Hier totaal niks over te klagen en een nieuw frame was uberhaupt niet leverbaar, dus maar voor de snelle en makkelijke manier gekozen.
Je mag btw gewoon op de fiets rijden. Dit heb ik destijds ook met Canyon besproken, in de 30 dagen test periode geen enkel probleem. Als je dit even navraagd kan je vanmiddag nog fietsen. Heb je het in elk geval zwart op wit.
Je mag btw gewoon op de fiets rijden. Dit heb ik destijds ook met Canyon besproken, in de 30 dagen test periode geen enkel probleem. Als je dit even navraagd kan je vanmiddag nog fietsen. Heb je het in elk geval zwart op wit.
@donpablopicco Bedankt voor je reactie, hier kan ik iets mee. Zodra de klantenservice weer in de lucht is ga ik dat checken!Donpablopicco schreef: ↑16 jun 2022 12:00 Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, enkel dan met kleurverschil (geen carbonvlekken) op het frame. Erg goed opgelost door Canyon, offerte neergelegd van Unlimited Colors en deze is vergoed geworden door Canyon. Hier totaal niks over te klagen en een nieuw frame was uberhaupt niet leverbaar, dus maar voor de snelle en makkelijke manier gekozen.
@Ernie C Dank voor de conclusies m.b.t. mijn financiële huishouding. Omdat je iets kan betalen moet je maar extra dingen aanschaffen... Logisch!
Als je niet kunt uitgaan van dagelijkse service, kun je maar beter wat in reserve hebben. Dat heeft niks met je financiële huishouding te maken. Je plaatselijke fietsenmaker had je waarschijnlijk een setje uitgeleend tot ze terug waren.
Ik koop ook geen fiets bij de fietsenmaker maar je zult mij nooit horen klagen dat ik niet kan fietsen omdat er één of twee fietsen kapot zijn en ik heb in heel mijn leven nog geen 5000€ uitgegeven aan fietsen.
Ik koop ook geen fiets bij de fietsenmaker maar je zult mij nooit horen klagen dat ik niet kan fietsen omdat er één of twee fietsen kapot zijn en ik heb in heel mijn leven nog geen 5000€ uitgegeven aan fietsen.
Campagnolo Ultra Dork