Zo te lezen weet je dus weinig over dyslexie...havana schreef:Bovendien heeft dyslexie niks met leestekens te maken.
Zoals je het zelf vaak zeg hier, google is je beste vriend.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Voor zover mij bekend komt het Ribble frame uit China Er komen niet alleen carbon producten uit China..danny1407 schreef:En niemand die zich afvraagt wat die Isaac en Ribble in dit topic doen?
Ik begrijp het wel, alleen moet je af en toe een zin twee keer lezen. Ik krijg sterk de indruk dat je van niet Nederlandse afkomst bent, in dat geval is het helemaal niet erg dat er wat leestekens missen of de zinsopbouw niet helemaal geweldig is (Vermoeden gebasseerd op combinatie van de naam 'Pedro' en je taalgebruik).pedro koi schreef:sorry hoor maar volgens mij schrijf ik nog steeds begrijp baar nederlands enkel zonder lees tekens.
als jullie de tip verwijderen die ik heef om toch maar beter de te kunnen in klaren voor mij niet gelaten hoor zoek dan zelf alles uit.
versta niet waarom jullie daar zo over zijken andere fora maakt daar geen enkel probleem van.
mvg pedro
Ik begrijp het, het was ook niet zozeer "commentaar" op jou post.tjerk1121 schreef: Voor zover mij bekend komt het Ribble frame uit China Er komen niet alleen carbon producten uit China..
En de Isaac staat er bij om het verhaal compleet te maken......
Wat ik me dan afvraag, waarom ga je je Isaac vervangen voor noname alu? Stuk? Lijkt me niet meteen een stap voorwaartstjerk1121 schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik zie het frame als no-name Chinees alu vandaar dat ik 'm in dit topic zette. Er zijn inderdaad meer 'echte' merken die grotendeels in China gemaakt worden (het wordt dan een heeeeeeel groot topic) maar Ribble is in mijn opinie niet echt een merk.
Maar met je laatste opmerking maak je alles goed
Klopt helemaal! Ik zat op zich niet verkeerd op de Isaac maar omdat het frame strikt genomen te klein was, was het een vrij nerveuze fiets. Toen ik bij de Vacansoleil toertocht een 60 cm Ultegra Di2 fiets kon testen merkte ik dat dat een stuk rustiger reed (vooral staand) Ik had uiteraard liever wederom een Isaac of vergelijkbaar frame gekocht maar met 2 kleine kinderen en nog een heleboel andere plannen in de koker ben ik daar maar niet over begonnendanny1407 schreef:Een goed, of beter passende fiets lijkt me altijd een stap voorwaarts....krokie schreef: Wat ik me dan afvraag, waarom ga je je Isaac vervangen voor noname alu? Stuk? Lijkt me niet meteen een stap voorwaarts
In dit geval lijkt het zelfs een flinke stap te zijn.