Cube
Dat kan ik niet testen omdat ik 25mm banden op de fiets heb. Op mijn andere fiets heb ik 105 5700 remmen. Daarbij moet ik wat duwen en wroeten om de 25mm banden eruit te krijgen. Bij deze remmen heb ik dat probleem niet.Zorro schreef:@brt
Probeer eens of b.v. je je voorwiel eruit kunt halen zonder lucht uit de 28mm band te laten. Kan dat bij jou?
Bij de Cube Axial WLS Pro van mijn vriendin iig niet. Moest gelijk de rem opnieuw afstellen na de tijd. Was even vergeten dat de band een beetje leeg laten lopen een hele goede optie isZorro schreef:@brt
Probeer eens of b.v. je je voorwiel eruit kunt halen zonder lucht uit de 28mm band te laten. Kan dat bij jou?
google en delen van foto's ......
Sinds vorige week eigenaar van deze fiets.
Laatst gewijzigd door monsieurpinot op 25 sep 2016 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: plaatje even voor je geembed ;)
Reden: plaatje even voor je geembed ;)
mag je fier op zijn, probeer eens een tandenborstel met wat tandpasta op je stuurlint, als dat niet lukt om het wat properder te krijgen gewoon nieuwe opleggen
en bah witte bandjes, als jij het mooi vind zeker laten zitten maar zwarte zou het toch iets beter maken,
vind de kleur en look van de fiets wel geslaagd, eindelijk eens een mooie cube
en bah witte bandjes, als jij het mooi vind zeker laten zitten maar zwarte zou het toch iets beter maken,
vind de kleur en look van de fiets wel geslaagd, eindelijk eens een mooie cube
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Afgelopen vrijdagavond even opgepoetst (het frame en velgen) en gister en vandaag een klein rondje gefietst. Deze heeft de ultegra en 105 gemixt erop zitten dus denk van 2010. Hij valt de bocht in wat ik lekkerder vind dan mijn vorige fiets. Giant Peleton light. Tja zo'n 20 jaar betere techniek dat merk je wel. Shifters zijn nog erg wennen en ik vermoed dat ze wat beter afgesteld moeten worden. Maaaaar zeker content met de cube.
-
- Forum-lid
Mijn Custom Cube Litening C62 met Sram Red eTap - 6,4kg
-
- Forum-lid
Poah dikke bak!
Maak joe woar