Specialized
Mooie fiets, ik zou alleen die doelpaal boven je stuurpen weghalen, als je een keer valt, kan het daardoor goed misgaan, én het oogt nietzo charmant, en dat kan niet bij een specialized. want alle specialized fietsen zijn séxy
Specialized Tarmac Elite Compact
JuulH schreef:Mooie fiets, ik zou alleen die doelpaal boven je stuurpen weghalen, als je een keer valt, kan het daardoor goed misgaan, én het oogt nietzo charmant, en dat kan niet bij een specialized. want alle specialized fietsen zijn séxy
ik denk dat ie die gewoon laat zitten, de fiets is zowieso al helemaal af dacht ik ;)
Do not CROSS the road!
@ Sepp
Lijkt mij dat als je mechanieker bent bij een team dat je dan ook wel een beetje weet hoe het werkt qua geometrie etc. en dat de kop waar je het over hebt een balhoofd heet in de volksmond en de tussenringen ook zo af en toe wel eens spacers genoemd worden..
Maar als alles nu staat zoals het bij jou hoort te staan, dan ziet het er niet echt buiten proportioneel uit lijkt me.
Lijkt mij dat als je mechanieker bent bij een team dat je dan ook wel een beetje weet hoe het werkt qua geometrie etc. en dat de kop waar je het over hebt een balhoofd heet in de volksmond en de tussenringen ook zo af en toe wel eens spacers genoemd worden..
Maar als alles nu staat zoals het bij jou hoort te staan, dan ziet het er niet echt buiten proportioneel uit lijkt me.
-
- Forum-lid HC
Dit kan nog net maar als je dan toch voor een ploeg werkt kun je toch net zo goed een maat groter in de pro versie bestellen (dan ben je ook dat lange balhoofdstel kwijt).
Maar een mechanicien die zich afvraagt of iets qua passing nog wel kan.... moet niet gekker worden.....
Maar een mechanicien die zich afvraagt of iets qua passing nog wel kan.... moet niet gekker worden.....
hoi
die pro versie willen ze niet leveren omdat ze nu via een winkelkomen
en niet rechtstreeks bij specialized zoals vorig jaar.
de frame's ze passen alle twee maar vroeg me af wat het mooiste zou zijn.
omdat ik persoonlijk een balhoofd van20 niet zo mooi vind
ik ben maar hobbymechaniker bij die ploeg dit is niet mijn beroep
die pro versie willen ze niet leveren omdat ze nu via een winkelkomen
en niet rechtstreeks bij specialized zoals vorig jaar.
de frame's ze passen alle twee maar vroeg me af wat het mooiste zou zijn.
omdat ik persoonlijk een balhoofd van20 niet zo mooi vind
ik ben maar hobbymechaniker bij die ploeg dit is niet mijn beroep
avia cyclingteam
Wel gedurfd met dat geel in de bandjes en stuurlint. Gelukkig kun je die zo vervangen als je na een jaar het wel gezien hebt met dat geel.
Het matcht wel met het geel in het frame.
Mooi geheel en een unieke fiets die je niet vaak tegen zult komen.
Het matcht wel met het geel in het frame.
Mooi geheel en een unieke fiets die je niet vaak tegen zult komen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
sponge schreef:Om jullie niet veel langer in spanning te laten komt mijn Astana versie er ongeveer zo uit te zien, echter dan wel met ultegra.
Ik vind dat geel teveel van het goede. Maar goed, ieder zijn smaak. Jouw Tarmac met Di2 kan me dan meer bekoren.