Italianen ingetogen? Colnago ingetogen fietsen??cmc24 schreef:@Jakkel, colnago vind ik super maar u heeft er een kermis-bak van gemaakt. Terwijl Colnago ingetogen fietsen produceert. Zonde man.
Iedereen zo zijn eigen mening natuurlijk. Maar als er nu één fietsfabrikant geen ingetogen fietsen maakt, dan is het Colnago wel. Bekijk de kleursetting en paintjobs van de frames alleen al, versieringen langs alle kanten. Zeker de frames van uit de (vervlogen) tijd, waar frames maken nog meer ambacht dan massaproduct was. Kijk naar de master frames van vroeger, prachtige veelkleurige frames met verchroomde inzetstukken en gravures overal, de anniversary editions (overladen met goudaccenten), zelfs het scandium frame van me heeft nog een vrij drukke kleurenprint (vooral de witte details erin).
In een tijd waar iedereen met grijze, witte of zwarte fietsen rijdt is er wel eens plaats voor een wat meer opvallend iets. Echt veel veranderd is er trouwens niet aan m'n fiets. De Tiso derailleurs hebben origineel gouden accenten, 'k vind het persoonlijk niet meteen verkeerd om wat verder te borduren op die goudkleurige details. Goudkleurige snelsluiters, zadelpenklem, kettingbladboutjes en een spacer aan 't stuur. Zo komt dat 'goud' overal wat terug op de fiets.
Nu, ik begrijp je best hoor. Opvallende settings zijn in modern wielerlandje niet echt meer aan de orde. Het is wat uit de mode zeg maar.
Nu, ik doe niet mee aan modegrillen, ik wil een unieke fiets en geen grijze muis! :p