Wielerseizoen 2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen idee, maar Ineos kan ook gewoon dan onder bijv BP een ploeg sponseren.
Less is bore
Combine vorming, oftewel samenwerking, mag sowieso niet. Ook niet tussen ploegen uit bijvoorbeeld hetzelfde land. Als er tijdens de koers wordt samengewerkt, hoort het er bij, maar als het altijd dezelfde ploegen zijn, gaat het wel opvallen. Vooral als er één ploeg dan geen duidelijk belang bij samenwerking in de koers heeft. Vooraf afspraken mag sowieso niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En de Yatesbroertjes? Doen die nooit iets voor elkaar dan?
(ik heb het nooit storend gezien/ervaren)
Less is bore
De broers Roodhooft hadden op een bepaald moment wel enkele teams tegelijkertijd in handen, dat was dan wel alleen in het veldrijden.
Tijdens de Tour toch duidelijk gezien.daniel1975 schreef: ↑24 aug 2023 16:23 En de Yatesbroertjes? Doen die nooit iets voor elkaar dan?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Je mag natuurlijk twee ploegen hebben die onder dezelfde mix van sponsore koersen maar twee worldtour ploegen onderhouden onder het zelfde management wordt echt heeeel duur denk ik.
En het mogelijke voordeel gaat denk ik niet compenseren voor de kosten die daarmee gepaard gaan.
Een schaduw constructie zal wellicht mogelijk zijn maar dan krijg je op een zeker moment toch wat opvallende combi’s waarop de UCI wel weer een antwoord zal hebben.
En buiten dat alles zijn er ongetwijfeld wetten en regels die in de weg staan maar dat heeft geen enkele ploeg ooit weerhouden van een soort experimentje om de randjes op te zoeken
En het mogelijke voordeel gaat denk ik niet compenseren voor de kosten die daarmee gepaard gaan.
Een schaduw constructie zal wellicht mogelijk zijn maar dan krijg je op een zeker moment toch wat opvallende combi’s waarop de UCI wel weer een antwoord zal hebben.
En buiten dat alles zijn er ongetwijfeld wetten en regels die in de weg staan maar dat heeft geen enkele ploeg ooit weerhouden van een soort experimentje om de randjes op te zoeken
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Bwa, vooral van genoten, mooi toch. Ook de reactie van de beleving van de ouders was mooi om zien.JPAR schreef: ↑24 aug 2023 17:38Tijdens de Tour toch duidelijk gezien.daniel1975 schreef: ↑24 aug 2023 16:23 En de Yatesbroertjes? Doen die nooit iets voor elkaar dan?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat bedoelde ik ook, nooit in storende vorm. En begrijpelijk als broers.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Twin brothers no less!!!
Dat maakt nogal een verschil hoor. Die gasten begrijpen elkaar zonder woorden.
Dat maakt nogal een verschil hoor. Die gasten begrijpen elkaar zonder woorden.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Jazeker mooi. Ook enorm van genoten. Maar de vraag was of ze iets voor elkaar deden. Tuurlijk doen ze dat. Logisch ook.lugosi schreef: ↑24 aug 2023 19:46Bwa, vooral van genoten, mooi toch. Ook de reactie van de beleving van de ouders was mooi om zien.JPAR schreef: ↑24 aug 2023 17:38Tijdens de Tour toch duidelijk gezien.daniel1975 schreef: ↑24 aug 2023 16:23 En de Yatesbroertjes? Doen die nooit iets voor elkaar dan?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/