Zomervakantie 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je kunt ook rondje Vars, ben jij ook ff zoet mee.
Less is bore
Je bedoelt denk ik het rondje over de Pontis - Guillestre - Col de Vars. Dat is inderdaad een leuk rondje waar je wel even zoet mee bent. Volgens mij kan je dan tussen Embrun en Guillestre een stuk bovenlangs om de drukke N94 te vermijden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je hoeft niet over de Pontis, kun je langs meer prima omheen.
En inderdaad, over de Balcons rijdt je lekker rustig van Embrun naar Guillestre.
En inderdaad, over de Balcons rijdt je lekker rustig van Embrun naar Guillestre.
Less is bore
Is die pizzeria open dan ????
Ja dat was zeker een mooi fietsdagje! Volgens mij waaide het toen wel een beetje hahadaniel1975 schreef: ↑10 jan 2025 21:05 Rondje Bonnette is idd zeker goed te doen. Ik heb mijn karretje toen aangehaakt bij Chris80&friends, mooi fietsdagje.
Blijft een prachtige, lange, niet extreem zware, klim.
Als je in de buurt van Turijn zit en je wil cols rijden zeker de Fauniera doen, prachtige col en boven staat een monument met afbeelding van Pantani!
Ook de Italiaanse zijde van de Agnello ligt in de buurt.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Wie echt een prachtig maar superzwaar rondje daar in de buurt wil doen moet de 3 cols Col d'allos, col des champs en col de la cayolle fietsen. https://www.routeyou.com/nl-fr/route/view/3731489chris80 schreef: ↑11 jan 2025 19:57Ja dat was zeker een mooi fietsdagje! Volgens mij waaide het toen wel een beetje hahadaniel1975 schreef: ↑10 jan 2025 21:05 Rondje Bonnette is idd zeker goed te doen. Ik heb mijn karretje toen aangehaakt bij Chris80&friends, mooi fietsdagje.
Blijft een prachtige, lange, niet extreem zware, klim.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stond al op vorige pagina
Less is bore
Inderdaad, was mij ontgaan
Toch nog dit ivm de Cayolle:
Col de la Cayolle is van uit Barcelonnette ook een geschikte col om je "in te rijden". 26 kms aan een gemiddelde van 4,4% in een ongelooflijk mooie omgeving.