Geef ons fietsonderdelen teneinde fietsen op te bouwen voor bike4all
[quote="andromeda"]Misschien dat we hier nog een definitieve lijst kunnen maken van de spullen die we gaan gebruiken.
Anders heb ik hier straks een berg materiaal liggen waarvan we de helft niet gaan gebruiken?[/quote]
+1
Zorro, 53x11........dit is waar ik eerder op doelde.
Knopen doorhakken en wel of niet zeggen!
Jullie samen en niet met z'n allen want dan gaat er een week of 3 overheen en wordt het een eindeloze discussie.
Anders heb ik hier straks een berg materiaal liggen waarvan we de helft niet gaan gebruiken?[/quote]
+1
Zorro, 53x11........dit is waar ik eerder op doelde.
Knopen doorhakken en wel of niet zeggen!
Jullie samen en niet met z'n allen want dan gaat er een week of 3 overheen en wordt het een eindeloze discussie.
Alvast een voorzetje. Het frame van Lange63 heb ik al binnen dus dat lijkt me duidelijk. Is wel voor de wat grotere afrikaan zal ik maar zeggen , ik hoop dat de Masai dus ook fietsen naast het springen...
Zorro bike
Frame + vork: Bulls Alu van lange63
Wielen: Shimano WHR500 (poldertoerist) of Mavic Aksium, shim. body (Botecchia).
Banden: pro race 3 van EM of Conti Ultra van JPP of 2 Vittoria Rubino van joostvanbezooijen of specialized 23mm grijs van Chrissiewizzie
Stuur: JPP (44 cm OS) of Danny1407 (Bontrager 42cm OS)
Zadelpen: JPP (27,2) of Chrissiewizzie (ITM Visia 31,6 mm)
Tandwielen: JPP (53-39)
Crank: FSA van 53x11, voor octalink bracketas of Ritchey Compact voor octalink door HuubCs of Chrissiewizzie (Campa Chorus alu 39/53 voor 102 mm ISO as)
Trapas (bsa+octalink): ???
Zadel: SLR van 53x11 of San Marco Blaze/Specialized Toupe van JPP of Selle Italia lady gel flow van Trudie
Remmen: Ultegra van David E / WCW remmen van HuubCs
Shifters: BianchiSL3 Campagnolo Xenon 9 speed of Ultegra van David E
Ketting: Ultegra (nieuw) JPP
Stuurpen: Lancev7 (afhankelijk van lengte 80, 110, 120mm) of danny1407 (carbon wrapped 100 mm) of Chrissiewizzie (ITM Visia 120 mm)
voorderailleur: Ultegra van David E
achterderailleur: Ultegra van David E
cassette: Il Grasso shimano 9 speed (105 / ultegra?) 11-21 of joostvanbezooijen Ultegra 14-25 10-speed
stuurlint: Lancev7 (pro zwart) of Pro wit van JPP
kabels: Kurvenmeister
bidons: JPP
bidonhouders: Il Grasso 2x Elite Patao zwart (voor kleine (350?) ml bidons of joostvanbezooijen 2x Tacx Tao zwart alu
pedalen: Bibske PD-A520 (SPD) of Chrissiewizzie (Acor SPD dubbelzijdig), Roeieber Look Keo carbon
fietscomputer: Trudie SIGMA BC 2006 (zonder hartslagmeterband)
Shirt/Broek: Danny1407 Trek U23 (resp. L/M)
Shirt/broek Lang: timbo16 Shirt(L) & Lange broek bretels(M) all active
Shirt/broek: joostvanbezooijen diverse shirts en broeken maat L van oude sponsor
Schoenen: Chrissiewizzie (Lake MTB SPD, maat 41), Roeieber (Specialized pro comp mt 43, look)
Handschoenen: Bmiller (Agu Zwart maat L); Roeieber, Specialized mt L
Zorro bike
Frame + vork: Bulls Alu van lange63
Wielen: Shimano WHR500 (poldertoerist) of Mavic Aksium, shim. body (Botecchia).
Banden: pro race 3 van EM of Conti Ultra van JPP of 2 Vittoria Rubino van joostvanbezooijen of specialized 23mm grijs van Chrissiewizzie
Stuur: JPP (44 cm OS) of Danny1407 (Bontrager 42cm OS)
Zadelpen: JPP (27,2) of Chrissiewizzie (ITM Visia 31,6 mm)
Tandwielen: JPP (53-39)
Crank: FSA van 53x11, voor octalink bracketas of Ritchey Compact voor octalink door HuubCs of Chrissiewizzie (Campa Chorus alu 39/53 voor 102 mm ISO as)
Trapas (bsa+octalink): ???
Zadel: SLR van 53x11 of San Marco Blaze/Specialized Toupe van JPP of Selle Italia lady gel flow van Trudie
Remmen: Ultegra van David E / WCW remmen van HuubCs
Shifters: BianchiSL3 Campagnolo Xenon 9 speed of Ultegra van David E
Ketting: Ultegra (nieuw) JPP
Stuurpen: Lancev7 (afhankelijk van lengte 80, 110, 120mm) of danny1407 (carbon wrapped 100 mm) of Chrissiewizzie (ITM Visia 120 mm)
voorderailleur: Ultegra van David E
achterderailleur: Ultegra van David E
cassette: Il Grasso shimano 9 speed (105 / ultegra?) 11-21 of joostvanbezooijen Ultegra 14-25 10-speed
stuurlint: Lancev7 (pro zwart) of Pro wit van JPP
kabels: Kurvenmeister
bidons: JPP
bidonhouders: Il Grasso 2x Elite Patao zwart (voor kleine (350?) ml bidons of joostvanbezooijen 2x Tacx Tao zwart alu
pedalen: Bibske PD-A520 (SPD) of Chrissiewizzie (Acor SPD dubbelzijdig), Roeieber Look Keo carbon
fietscomputer: Trudie SIGMA BC 2006 (zonder hartslagmeterband)
Shirt/Broek: Danny1407 Trek U23 (resp. L/M)
Shirt/broek Lang: timbo16 Shirt(L) & Lange broek bretels(M) all active
Shirt/broek: joostvanbezooijen diverse shirts en broeken maat L van oude sponsor
Schoenen: Chrissiewizzie (Lake MTB SPD, maat 41), Roeieber (Specialized pro comp mt 43, look)
Handschoenen: Bmiller (Agu Zwart maat L); Roeieber, Specialized mt L
"Try not. Do or do not......there is no try"
Hoi,
Laat me even denken (Davide, Andromeda en Danny1407) hoe we dit het beste kunnen gaan doen.
Ik wil wel die lijst maken met onderdelen die we gaan gebruiken maar ben fietstechnisch niet zo goed onderlegd dat ik kan zeggen: 'Dat onderdeel kan niet met dat maar wel met dat'.
Laten we iedereen zijn onderdelen daarom nog maar even vasthouden idd.
Tevens hoop ik na morgenavond meer van bike4all te vernemen (zie eerdere post).
Mvg, Zorro
Laat me even denken (Davide, Andromeda en Danny1407) hoe we dit het beste kunnen gaan doen.
Ik wil wel die lijst maken met onderdelen die we gaan gebruiken maar ben fietstechnisch niet zo goed onderlegd dat ik kan zeggen: 'Dat onderdeel kan niet met dat maar wel met dat'.
Laten we iedereen zijn onderdelen daarom nog maar even vasthouden idd.
Tevens hoop ik na morgenavond meer van bike4all te vernemen (zie eerdere post).
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
@ Zorro: met die lijst kan/wil ik je wel helpen. Lijkt mij ook het makkelijkste in dit geval.
Het frame wat we gebruiken bepaalt het bottombracket, de groep bepaalt de wielen etc etc.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker (alleen bij de belastingdienst klopt dat niet bij mij wel )
Het frame wat we gebruiken bepaalt het bottombracket, de groep bepaalt de wielen etc etc.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker (alleen bij de belastingdienst klopt dat niet bij mij wel )
"Try not. Do or do not......there is no try"
[quote="andromeda"]@ Zorro: met die lijst kan/wil ik je wel helpen. Lijkt mij ook het makkelijkste in dit geval.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker (alleen bij de belastingdienst klopt dat niet bij mij wel )[/quote]
Mijn spullen zijn al via Joost onderweg :-])
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker (alleen bij de belastingdienst klopt dat niet bij mij wel )[/quote]
[quote="davide"]kan misschien iemand aangeven welke materialen van mij jullie willen gebruiken en wanneer jullie ze nodig hebben? Dan kan ik ze opsturen. Kom ze niet brengen, is me iets te ver uit het Limburgse![/quote]
stel dat het nodig is ik ben eind december in Limburg dus kan het meenemen en ook zorgen dat het bij andromeda komt
stel dat het nodig is ik ben eind december in Limburg dus kan het meenemen en ook zorgen dat het bij andromeda komt
-
- Forum-lid
[quote="HuubCs"][quote="andromeda"]@ Zorro: met die lijst kan/wil ik je wel helpen. Lijkt mij ook het makkelijkste in dit geval.
[/quote]
Die van mij ook . En nog bedankt voor de hartelijk ontvangst Joost!
[/quote]
Die van mij ook . En nog bedankt voor de hartelijk ontvangst Joost!
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Graag gedaan. De spullen van Kurvenmeister, HuubCS, JPP en mijzelf gaan vanavond richting Rotterdam (Andromeda).