[quote="LVGH"][quote="Felipe07"][quote="Bottecchia"][quote="kool486"]die 4 season bandjes willen toch niet lek?
[/quote]
Waar kopen jullie die 4 seasons ?
Bij bike 2 build 70 euro voor 2, in 25mm uitrusting
Bij Futurumshop 63,40 euro voor 2, maar in 23 mm uitvoering en niet verkrijgbaar in 25mm uitvoering. Ik zoek echt wel de 25mm.
Nog plaatsen waar de 25mm versie goedkoper kan ?[/quote]
Velo-motion is redelijk betaalbaar.
[/quote]
Velo motion valt inderdaad heel goed mee. Nu gewoon nog spijtig van die 10 euro verzendingskosten. Bedankt voor de tip!
Toerversie Parijs-Roubaix 6 juni 2010
Als je je dochter nu meeneemt naar de jaarvergadering sla je twee vliegen in 1 klap: een bezoekje aan Les Amis de Paris Roubaix en een verjaardagscadeautje voor je dochter.
Nee, geld is op 30-12 afgeschreven. Daarna niets meer vernomen.
Een andere vraag aan de ervaringsdeskundigen:
Hoe gesloopt / geradbraakt ben je na het rijden van PR? Uitgaande van een prima voorbereiding en een goede conditie.
De reden waarom ik het vraag is dat ik van plan ben om het weekend na PR de Trois Ballons te gaan rijden. Dat komt neer op 1 of 2 dagen rust na PR, dan 2 of 3 dagen fietsen in de Vogezen, op vrijdag een rustdag en op zaterdag de 205km Trois Ballons.
Als ik een week nodig heb om te herstellen, dan heb ik niets in de Vogezen te zoeken.
Een andere vraag aan de ervaringsdeskundigen:
Hoe gesloopt / geradbraakt ben je na het rijden van PR? Uitgaande van een prima voorbereiding en een goede conditie.
De reden waarom ik het vraag is dat ik van plan ben om het weekend na PR de Trois Ballons te gaan rijden. Dat komt neer op 1 of 2 dagen rust na PR, dan 2 of 3 dagen fietsen in de Vogezen, op vrijdag een rustdag en op zaterdag de 205km Trois Ballons.
Als ik een week nodig heb om te herstellen, dan heb ik niets in de Vogezen te zoeken.
-
- Forum-lid
4 season conti heb ik gekocht bij , biketime, via internet, 28 mm voor 31 euro .