Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

eelcoz

eelcoz 02 feb 2011 17:25

[quote="Marleen"]
Ik zie nu trouwens dat er ook een aankoopbon in het doosje zit. In de advertentie staat dat meneer deze Polar gekocht heeft voor 299,-, hetgeen volgens het bonnetje niet klopt. Maar goed, dat maakt verder niet uit behalve dat meneer zich blijkbaar niet aan zijn woord kan houden en onwaarheden in de advertentie zet. [/quote]

Dat maakt wel uit, dat is misleiding. Ik kan me sowieso 1 ander geval herinneren waarvan de vermelde aankoopprijs niet klopte. Dit forumlid was daar ook nog trots op, maar werd vervolgens flink de maat genomen door andere forumleden. Het kan gewoon niet.

marleen
Forum-lid

marleen 02 feb 2011 17:41

Ik heb net Polar Nederland even gebeld om te vragen of er een spaakmagneet standaard bij de Cs400 hoort te zitten. Het antwoord hierop was uiteraard 'ja'.

elboutero
Forum-lid

elboutero 02 feb 2011 18:04

Jammer dat dat soort klootzakken blijkbaar ook al op dit forum te vinden zijn
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

lavsson
Forum-lid

lavsson 02 feb 2011 18:07

Hebben we het nou over deze Michael Jonckheere?

Was de enige Michael Jonckheere op Facebook met heel veel wielervrienden.

Met een beetje Googlen heb je binnen no time zijn huisadres, telefoonnummer, middelbare school, huidige opleiding, de naam van zijn ouders' bedrijf, de oprichtingsakte van dat bedrijf, de staatscourant waarin staat dat het bedrijf failliet is verklaard en de website van het bedrijf waaruit blijkt dat het bedrijf een 'doorstart' heeft gemaakt.

Omdat het slechts om een bikemount en een magneetje gaat, zal ik me inhouden met namen en rugnummers maar de houding van deze jongeman bevalt mee geenszins.

marleen
Forum-lid

marleen 02 feb 2011 18:48

Klopt helemaal Lavsson, maar wat moet je er mee? Zoals je zelf al zegt, het gaat 'slechts' om een bikemount en een magneetje....het is niet dat de wereld nu vergaat ofzo. Ik heb er alleen een hekel aan om opgelicht te worden (logisch). En baal nu omdat ik achteraf gezien net zo goed een Polar in de winkel had kunnen kopen.

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 02 feb 2011 18:53

Maargoed, meneer Jonckheerze zal niet snel meer iets via het forum verslijten.
Lullig genoeg natuurlijk allemaal.
Overigens gaat binnenkort mijn polar wel tekoop, zal dan wel netjes de gebreken erbij vertellen natuurlijk ;)
mijn Flickr

kappa-man
Forum-lid

kappa-man 03 feb 2011 10:44

Had ik al geschreven dat Borrie echt een wereldverkoper is? Bij deze..

van hem een cx frame gekocht die hij mij thuis kwam afleveren. Ophalen was ivm mijn hernia geen optie.
Wat een service! Applaus!
Opgeven is geen optie!

kappa-man
Forum-lid

kappa-man 06 feb 2011 11:54

jammer, negatieve ervaring met verkoper Jonas DB in dit topic.

Direct gereageerd in het topic op zowel fiets.nl als wielertoerist.be
met verkoper afgesproken dat ik de Skins broek wil kopen en dat verkoper op maandag kijkt wat de verzendkosten zijn zodat het totale bedrag overgemaakt kan worden. Verkoper geeft aan de broek voor mij te reserveren!

Op woensdag 2 februari krijg ik na verschillende pm´s van mijn kant met de vraag naar de totale kosten het volgende berichtje:
beste, tot mijn grote spijt heb ik net vernomen dat mijn vader een deel van mijn/ons fietsgerief heeft verkocht aan zijn fietsmaten (oa uw gereserveerde skins broek) mits ik niet altijd thuis ben (omwille van studies) en het feit dat een deel van mijn fietsgerief door hem betaald is had ik hier weinig op in te brengen en kon ik de boel ook niet ongedaan maken omdat hij het mij maar net verteld heeft. mijn oprechte exuses
geen probleem, kan gebeuren toch? Jammer dat je dat niet eerder zegt.
Tot zover afgedaan.

Totdat ik op wielertoerist.be lees:
Berichttitel: Re: Positieve/Negatieve ervaringen met verkopers. Geplaatst: wo feb 02, 2011 10:19 pm Reacties: 469 Bekeken: 32907 Verkoper: JonasDeBoey Item: Skins broek Super vlot verlopen deal. Vriendelijk en correcte verkoper.
beetje jammer dit.
Wees eerlijk en kom je afspraken na lijkt me...
Opgeven is geen optie!

masterb
Forum-lid

masterb 17 feb 2011 19:41

Een mooie pluim voor Ace1978, snel antwoord en een prima deal kunnen sluiten.

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 18 feb 2011 22:24

+1 voor danoontje, reageert snel op berichten, deed mijn zadelpen de volgende dag al op de post en stuuder track en trace nr via pm.

Thanks!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

danoontje
Forum-lid

danoontje 20 feb 2011 23:44

graag gedaan! veel plezier ermee.
Anima Sana In Corpore Sano.

kevke86
Forum-lid

kevke86 21 feb 2011 01:00

[quote="jaapieo"]Maargoed, meneer Jonckheerze zal niet snel meer iets via het forum verslijten.
Lullig genoeg natuurlijk allemaal.
Overigens gaat binnenkort mijn polar wel tekoop, zal dan wel netjes de gebreken erbij vertellen natuurlijk ;)[/quote]

Ga het maar in het achter hoofd houden dan dat hij te koop gaat komen :)

Plaats reactie