Maarten Ducrot
Vraag: heb je naar de uitzending van NOS gekeken? Anders begrijp je misschien niet goed wat ik met mijn reactie bedoel.
Sowieso gaat het me niet om meer informatie over kasteeltjes en dergelijke. O ja, en ik mag daar graag over horen hoor, en sowieso als we met veel helikopter-beelden worden overladen zoals we hebben kunnen ervaren - dan mag er wel iets over verteld worden vind ik. Mijn reactie echter, was er vooral op gericht om de onkunde van Ducrot en Dijkstra aan te geven. Je bent in je woonplaats en je weet over belangrijke monumenten helemaal niets te vertellen. Vertel dan of wat zinnigs, of houd je klep. Niet meer en niet minder
Sowieso gaat het me niet om meer informatie over kasteeltjes en dergelijke. O ja, en ik mag daar graag over horen hoor, en sowieso als we met veel helikopter-beelden worden overladen zoals we hebben kunnen ervaren - dan mag er wel iets over verteld worden vind ik. Mijn reactie echter, was er vooral op gericht om de onkunde van Ducrot en Dijkstra aan te geven. Je bent in je woonplaats en je weet over belangrijke monumenten helemaal niets te vertellen. Vertel dan of wat zinnigs, of houd je klep. Niet meer en niet minder
Tja, toch moet ik zeggen dat ik het weer jammer vind als mart er bij zit. Als ik moet kiezen geef mij dan maar ducrot en dijkstra. Hillarisch wordt het overigens zonder geluid en met de 888 ondertiteling van teletekst. Dan gaan ze de opmerkingen van ducrot en dijkstra "samenvatten" Naar utrecht toe (geloof ik?) hadden ze een hele discussie over cav. en greipel. samenvatting van teletekst : "er heerst onenigheid binnen HTC". (dat was dan de samenvatting van een 5minuten lang durend betoog over Greipel en Cav. en hoe het begonnen was)
Mart is (of wil) altijd wat dominant (zijn) ten opzichte van anderen. Dat is iets wat me gisteren ook opviel. Trouwens, voor de NOS uitzending via de website is het voor de mensen die liever niet naar Ducrot, Dijkstra of Smeets willen luisteren nu een zegen... LOL
Nog zon 13 km, en de becommentariering doe ik nu zelf
Nog zon 13 km, en de becommentariering doe ik nu zelf
Jan W.F. schreef:Vraag: heb je naar de uitzending van NOS gekeken? Anders begrijp je misschien niet goed wat ik met mijn reactie bedoel.
Had ik maar kunnen kijken, maandag moest ik gewoon werken. Vond het wel schitterende beelden van het peloton in Zeeland in de samenvatting.
Zonet krijgen Dijkstra en Ducrot een mailtje van een kijker m.b.t. de discussie over het rijden van de Tour en de Giro in hetzelfde jaar. Contador zou het tegendeel hebben bewezen in 2008 door zowel de Giro als de Tour te winnen (aldus de mailende kijker). Beetje jammer dat D & D dit kritiekloos overnemen. Volgens mij weet zelfs de meest gemiddelde Tour de France kijker dat de info niet klopt, maar D & D hebben niks in de gaten. Jammer.
-
- Forum-lid
Wat een gezeur hier over D&D ! Ik vind ze prima,humoristisch en wel degelijk kundig.
En ach Ducrot heeft zelf jaren in het profpeleton rond gereden, dat kunnen de zeurpieten hier niet zeggen. Als je het niet aanstaat kijk je naar de Belg, of naar eurosport.
En ach Ducrot heeft zelf jaren in het profpeleton rond gereden, dat kunnen de zeurpieten hier niet zeggen. Als je het niet aanstaat kijk je naar de Belg, of naar eurosport.
Ga toch fietsen...
wellicht erger jij je er niet aan dat ze constant renners niet of verkeerd herkennen en meer speculeren dan dat ze gewoon commentaar geven. Ik vind ze geen goed commentaar geven en kijk dan ook liever op de belg
Maarten en Herbert zijn superieur aan de Belgen zolang er niks gebeurd in de koers. Heerlijk slap ouwehoeren met de nodige humor (al moet Herbert even leren dat hij het niet elke keer als er een Raborenner in beeld is hoeft te zeggen).
Zodra het spannend wordt begint het te storen dat ze weinig renners herkennen.
Maar Nederland 1 is hier in HD en Belgie niet, dat verschil in beeldkwaliteit is dusdanig dat dat ervoor zorgt dat ik ook de laatste kilometers op Nederland kijk.
Zodra het spannend wordt begint het te storen dat ze weinig renners herkennen.
Maar Nederland 1 is hier in HD en Belgie niet, dat verschil in beeldkwaliteit is dusdanig dat dat ervoor zorgt dat ik ook de laatste kilometers op Nederland kijk.
Net dan:
Ja, die Totschnig was al helemaal dood halverwege de berg. Hij lag al naast z'n fiets en ze kwamen met een schop aan om hem daar netjes neer te leggen.
Blijft genieten met Ducrot!
Ja, die Totschnig was al helemaal dood halverwege de berg. Hij lag al naast z'n fiets en ze kwamen met een schop aan om hem daar netjes neer te leggen.
Blijft genieten met Ducrot!
Tja, maar die twee grapjurken zagen pas na zo'n minuut of zo dat Sastre bezig was om Valls op te rapen.
Valls reedt als een dolle omhoog.
Grappen zijn leuk maar als ze dit soort cruciale dingen missen doordat ze slap lopen te zeveren....pfffff.
Nah, benieuwd wat er dus op de laatste klim gaat gebeuren aangezien Schleck en Contador zich tot op heden niet laten zien. De force hoeft niet vandaag te gebeuren natuurlijk ook al dacht menigeen dat het vandaag wel zou gebeuren.
Mvg, Zorro
Valls reedt als een dolle omhoog.
Grappen zijn leuk maar als ze dit soort cruciale dingen missen doordat ze slap lopen te zeveren....pfffff.
Nah, benieuwd wat er dus op de laatste klim gaat gebeuren aangezien Schleck en Contador zich tot op heden niet laten zien. De force hoeft niet vandaag te gebeuren natuurlijk ook al dacht menigeen dat het vandaag wel zou gebeuren.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock