Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 16 jul 2008 18:08

>en Mart is er zeker zo eentje die zelfs in momenten van passie zijn hemd en colbertje eerst keurig over de stoel hangt.
Dat Ollie B. Bommel ruitjespak, bedoel je ? :-)

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 16 jul 2008 19:51

Mensen, Ria Visser en Mart Smeets dat is echt oud nieuws. We hebben het over de olympische spelen in 1980 toen Visser 19 was en Smeets 32. Ook niet netjes van Smeets (jong meisje en hij was getrouwd) maar net even anders dan hoe Smeets er nu bijzit en uitziet. Typisch Fok! trouwens om in het hele artikel niet te vermelden hoe lang het geleden was.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

kaj1500
Forum-lid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 25 apr 2008 14:43

kaj1500 17 jul 2008 01:34

Voor de tweede keer deze week reageert Smeets totaal verontwaardigd dat een positieve renner als een "moordenaar" behandeld wordt. Stuur er dan geen camera's naartoe!
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 17 jul 2008 02:59

GastheerG schreef:Kan dit topic niet gewoon dicht. Het blijft toch gewoon een dikke vette pad die het liefst zich zelf zit op te geilen.


Nu vind ik het toch nodig om te reageren. Ik vind het namelijk ten eerste niet normaal op welke manier je het nodig acht je mening hier neer te zetten. Ten tweede kun je er ook voor kiezen dit topic niet te lezen. Er is blijkbaar genoeg animo om over dit figuur een "discussie" te voeren.

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 17 jul 2008 09:16

mensma schreef:
GastheerG schreef:Kan dit topic niet gewoon dicht. Het blijft toch gewoon een dikke vette pad die het liefst zich zelf zit op te geilen.


Nu vind ik het toch nodig om te reageren. Ik vind het namelijk ten eerste niet normaal op welke manier je het nodig acht je mening hier neer te zetten. Ten tweede kun je er ook voor kiezen dit topic niet te lezen. Er is blijkbaar genoeg animo om over dit figuur een "discussie" te voeren.


Een discussie is toch een heen en weer gesmijt van meningen of niet??
Moet je zien wat er in onze Tweede Kamer gebeurd, dan valt het in dit topic nog mee...

marz
Forum-lid
Berichten: 653
Lid geworden op: 16 mei 2006 21:44

marz 17 jul 2008 11:17

We houden hier allemaal wel van zelfcasteiding, iedereen klaagt steen en beem em ergert zich aan Mart Smeets, Ducrot enz enz.
Maar leke dag weer wordt er toch weer gekeken naar deze heren.
Als het allemaal zo slecht is kijk er dan niet naar maar zoek iets anders.
Ik vind SBS6 een verschrikkelijke zender met nog slechtere programma's, nou simpel ik kijk er niet naar en het leven is ineens een heel stuk aangenamer.
Probeer het eens, lucht echt op.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27878
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 17 jul 2008 11:21

Ben ik het mee eens.

Ik kijk zelf ook niet naar de Avondetappe omdat ik MS niet uit kan staan. Werkt prima en ook nog eens goed voor je nachtrust (tijdstip is mij te laat).

Tour 2008 was gisteren weer genieten!

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6082
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 17 jul 2008 12:25

mensma schreef:
GastheerG schreef:Kan dit topic niet gewoon dicht. Het blijft toch gewoon een dikke vette pad die het liefst zich zelf zit op te geilen.


Nu vind ik het toch nodig om te reageren. Ik vind het namelijk ten eerste niet normaal op welke manier je het nodig acht je mening hier neer te zetten. Ten tweede kun je er ook voor kiezen dit topic niet te lezen. Er is blijkbaar genoeg animo om over dit figuur een "discussie" te voeren.


Ook niet mee eens. Dit is een topic over Smeets. Hij heeft zijn voorstanders en zijn tegenstanders. Er wordt gediscusieerd over zijn persoon en zijn programma's. Op dit forum kent Mart mee tegenstanders dan voorstanders, maar dat is nog geen reden om dan maar op te houden met discusieren.
Live fast; die young. mijn blog

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 17 jul 2008 13:23

Ik begrijp niet zo goed wat er nu zo verkeerd is aan de uitlating van GastheerG, maar ik neem aan dat hij wel groot genoeg is om zichzelf te verdedigen.

Al is het natuurlijk een opmerkelijk feit dat er momenteel intenser gediscussieerd wordt over Mart Smeets (die ik nog altijd graag hoor als commentator - maar niet graag zie als presentator) dan over de Tour zelf, waarvan Smeets toch maar een randverschijnseltje is?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 17 jul 2008 13:28

Dario schreef:Al is het natuurlijk een opmerkelijk feit dat er momenteel intenser gediscussieerd wordt over Mart Smeets (die ik nog altijd graag hoor als commentator - maar niet graag zie als presentator) dan over de Tour zelf, waarvan Smeets toch maar een randverschijnseltje is?


Leer de mensheid kennen.
Het is toch veel lekkerder om je menig te geven over iemand dan over iets?

Plaats reactie