10.000 km non stop
Ter verduidelijking:
"De symptomen zijn herbeleving (nachtmerries of flashbacks), vermijding van herinneringen of emotionele uitschakeling hiervan, klinische depressie, ernstige prikkelbaarheid met slaapstoornissen, extreme spanning als gevolg van bepaalde prikkels, irritatie en hevige schrikreacties. Het is ook mogelijk dat de persoon symptomen van andere psychische aandoeningen vertoont. Van PTSS is sprake wanneer de symptomen langer dan een maand duren. Wanneer deze korter dan een maand duren, spreekt men van acute stressstoornis (ASS). PTSS is met behandeling te genezen of verbeteren. Soms kan dit ook spontaan gebeuren."
Dat laatste lijkt mij trouwens niet van toepassing op onze beiaardier....
"De symptomen zijn herbeleving (nachtmerries of flashbacks), vermijding van herinneringen of emotionele uitschakeling hiervan, klinische depressie, ernstige prikkelbaarheid met slaapstoornissen, extreme spanning als gevolg van bepaalde prikkels, irritatie en hevige schrikreacties. Het is ook mogelijk dat de persoon symptomen van andere psychische aandoeningen vertoont. Van PTSS is sprake wanneer de symptomen langer dan een maand duren. Wanneer deze korter dan een maand duren, spreekt men van acute stressstoornis (ASS). PTSS is met behandeling te genezen of verbeteren. Soms kan dit ook spontaan gebeuren."
Dat laatste lijkt mij trouwens niet van toepassing op onze beiaardier....
"Try not. Do or do not......there is no try"
En toch ben ik benieuwd wat er nu echt aan de hand is.
Je gaat toch niet zo te keer als je alleen een zakelijk conflict hebt?
Hier moet meer achter zitten.
En volgens mij hebben diverse forumleden hierom gevraagd.
Wat dat betreft is de KL wazig in zijn bewoordingen, als hij gewoon verteld had wat er is had hij misschien nog wel begrip gekregen.
Nu heeft hij alleen de hoon van velen over zich heen geroepen.
Als het een echte vent is doet hij hier gewoon zijn verhaal in jip en janneketaal ipv die onsamenhangende berichten die op zijn website staan en welke hij op diverse fora achterlaat.
Je gaat toch niet zo te keer als je alleen een zakelijk conflict hebt?
Hier moet meer achter zitten.
En volgens mij hebben diverse forumleden hierom gevraagd.
Wat dat betreft is de KL wazig in zijn bewoordingen, als hij gewoon verteld had wat er is had hij misschien nog wel begrip gekregen.
Nu heeft hij alleen de hoon van velen over zich heen geroepen.
Als het een echte vent is doet hij hier gewoon zijn verhaal in jip en janneketaal ipv die onsamenhangende berichten die op zijn website staan en welke hij op diverse fora achterlaat.
@Theo V: ik denk dat de diagnoze van de koude grond (hmm, da's geen correct Nederlands) een goed antwoord geeft op je vraag. Sommige mensen (er werd PTSS gesuggereerd), nemen dingen zeer persoonlijk op, of verliezen zich daarzelf in. Het normale menslijke mechanisme (waar velen aan memoreren: haal de schouders op; vraag je af of je er misschien naast kan zitten) is bij de klokkenluider duidelijk afwezig.
Treurig voor hem en zijn eventuele directe omgeving, maar heb niet de illussie dat wij er iets aan kunnen doen. Veel psychische afwijkingen zijn nu juist een aandoening doordat de 'dragers' niet inzien dat het afwijkend is. (En dus geen hulp zoeken of aanvaarden)
Hoewel sommige zaken (neem mijn zelfingenomen- en betweterigheid) natuurlijk nooit te genezen zijn. Maar dit terzijde.
Treurig voor hem en zijn eventuele directe omgeving, maar heb niet de illussie dat wij er iets aan kunnen doen. Veel psychische afwijkingen zijn nu juist een aandoening doordat de 'dragers' niet inzien dat het afwijkend is. (En dus geen hulp zoeken of aanvaarden)
Hoewel sommige zaken (neem mijn zelfingenomen- en betweterigheid) natuurlijk nooit te genezen zijn. Maar dit terzijde.
-
- Forum-lid
Ik haak net in, moet ik 15 pagina's gaan lezen of kan iemand me even bij praten?
-
- Forum-lid
Ik ben helemaal bij en blij! Ik volg het vanaf hier verder, hartelijk dank!
@BianciSL3,
je moet echt een paar bladzijde teruggaan en lekker gaan lezen. Dit topic is echt hilarisch! Eigenlijk is het ook een beetje sneu; beetje lachen om een gestoorde en gefrusteerde man.
je moet echt een paar bladzijde teruggaan en lekker gaan lezen. Dit topic is echt hilarisch! Eigenlijk is het ook een beetje sneu; beetje lachen om een gestoorde en gefrusteerde man.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
[quote="bianco"]link
Nee, klokkenluiders hebben het tegenwoordig ook niet makkelijk...[/quote]
ja zeg, maak het nog een beetje erger voor Tilburgers en omliggende dorpen
;~))
(zie ik het trouwens goed dat KL uit Gilze-Rijen komt???)
Nee, klokkenluiders hebben het tegenwoordig ook niet makkelijk...[/quote]
ja zeg, maak het nog een beetje erger voor Tilburgers en omliggende dorpen
;~))
(zie ik het trouwens goed dat KL uit Gilze-Rijen komt???)