Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

triatlon topic

thor
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 18 mei 2005 12:16

thor 09 jan 2009 21:32

mbt de recuperatie kort het volgende, het trainingsprogramma is nu zo afgesteld, dat ik in principe Lanzarote en Almere doe, ik schrijf me voor almere echter pas na Lanzarote in afhankelijk van hoe eea bezinkt.. dus het kan nog veranderen ..

De wielen moet ik zowieso nog even gaan aanvoelen, met winderige condities.. maar de optie van een 404 voorwiel heb ik nadrukkelijk nog open...

Van het weekend ga ik nog wat foto's proberen te maken...
survival of the fittest

thor
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 18 mei 2005 12:16

thor 10 jan 2009 13:07

Zoals beloofd meer foto's in het tijdritfietsen topic:

http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=97&TID=12419
survival of the fittest

mister_arby
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24

mister_arby 11 jan 2009 14:03

@ Thor, Zeer mooie fiets

Ik zal er opletten als ik dit jaar weer kom kijken in Almere.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 16 jan 2009 18:57

Mijn nieuwe P3C, hier geserviced enkele dagen voor de Ironman 70.3 South Africa (East London, RSA) van komende zondag; meer foto's, klik hier.

Afbeelding

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

mister_arby
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24

mister_arby 21 mar 2009 20:30

ff schopje,


Vandaag 10km wedstrijd gelopen.. 37.50, liep niet heel soepel, maar wel tevreden met de tijd.. hoop dit seizoen met de olympic distance binnen de 40min steeds te lopen.


btw. heb nieuwe schoenen.. niet zoals ik eerder had gemeld specialized, maar northwave triatlon schoenen..
Zal spoedig foto's + kleine review posten.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 21 mar 2009 23:19

mister_arby schreef:ff schopje,

Vandaag 10km wedstrijd gelopen.. 37.50, liep niet heel soepel, maar wel tevreden met de tijd.. hoop dit seizoen met de olympic distance binnen de 40min steeds te lopen.



Héhé, toeval. Ik heb vandaag ook een 10km gelopen, in Hermée (provincie Luik), nogal op en af. Omdat ik al enige tijd met een kuit/scheenbeenprobleem zit en ik gisteren na 't loslopen enorme pijn had, was die wedstrijd eigenlijk geschrapt, maar 'k wou hem te graag doen (ook al omdat de vader van mijn vriendin er ook startte). Ik heb hem voorzichtig aangepakt en versneld naar het einde. 37min20 gelopen, wat toch niet slecht is gezien de omstandigheden en 't parcours. Al bij al nog hoopgevend. Foto's: http://www.pieterdeneve.com/index.php?p ... lbumBox=56 Ik finishte met die tijd als 27e op naar schatting 500 deelnemers.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

jona91
Forum-lid
Berichten: 797
Lid geworden op: 03 sep 2007 22:22

jona91 22 mar 2009 10:43

volgens mij loop ik in een triathlon in verhouding beter dan op een loopwedstrijd,
ik kan mij nooit inhouden bij de start en dan is het voor mij 'proberen tempo te houden en uitlopen' terwijl bij triathon de overbodige startenergie er al uit is en ik zonder verzuurd te geraken in een strak tempo kan uitlopen.
Ik doe trouwens mijn eerste kwarttriathlon in eeklo(niet stayer) nog deelnemers?
Ik had ook graag meegedaan in geel maar die inschrijvingen waren een ramp...

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 22 mar 2009 11:16

jona91 schreef:Ik doe trouwens mijn eerste kwarttriathlon in eeklo(niet stayer) nog deelnemers?



Ik heb mij ook ingeschreven voor Eeklo. Of ik start zal van mijn planning en frisheid op dat moment van het seizoen afhangen, maar normaal gezien wel. Schijnt best een mooie triatlon te zijn!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

trifox
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 27 dec 2005 10:46

trifox 23 mar 2009 09:51

Ik doe er ook mee. Vorig jaar gestart in de eerste editie. fietsen gaat langs jaagpaden en in de polders. Dus als er wind staat (zoals vorig jaar) wordt het terug stoempen. lopen gebeurt door een industriezone (dus ook open en bloot)
Was een goede organisatie in 2 waves. 1 wisselzone waar alles in de buurt gebeurt. Meerdere passages (zowel fietsen als lopen) wat het voor de supporters een leuke middag maakt.

See you there.

ironpete
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:42

ironpete 23 mar 2009 13:28

Een beetje een late reactie maar @Thor als je een beest bent op de fiets dan kan je zeker starten met Zipp 808 wielen in Lanzarote. Indien niet, thuislaten!

Je hebt wind van in de Vlaamse en Nederlandse polders en je hebt de wind van Lanzarote. Ik ben er al een tiental keer geweest en heb 2 keer Lanzarote uitgedaan. Ik deed trouwens e combinatie Lanzarote-Klagenfurt en Lanzarote-Nice, met in oktober ok telkens Hawaii :-)
Die wind op Lanzarote is medogenloos. Windkracht 5 is dagelijkse kost met nergens beschutting. Windkracht 6 heel regelmatig. Doe daar nog windstoten bij tussen 60-80km/u en de wind blaast je weg met zipp 8080 wielen als je geen beer bent.
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;

rocketboy
Forum-lid
Berichten: 296
Lid geworden op: 23 jan 2007 11:52

rocketboy 23 mar 2009 14:57

Ik heb eindelijk eens Rutger Beke kunnen inhalen :D

OK, hij met de fiets op de helling van Everberg naar Leefdaal, ik met de auto.
Hij rustig peddelend naar boven in kleine vitesse, ik blij dat ik niet door de regen en wind moest vandaag.

Zag er best scherp uit !
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

warmong
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 04 aug 2006 16:44

warmong 23 mar 2009 17:00

best ook dat hij er scherp uitzag. :) als ik het goed heb vertrekt hij binnen een paar weken naar californië voor de 70.3...

Plaats reactie