Fietsfanaten gezocht ZH
-
- Forum-lid
[quote="janatwork"]En weer thuis! Ik heb weer lekker gefietst. Nu snel douchen en werken![/quote]
Ja ging aardig gisteren, 'smiddags toch wel wat spierpijn. Tijdens het reinigen van de fiets blijkt mijn achterwiel aan te lopen tegen de rem, kennelijk is de slag in het wiel wat erger geworden. Iig goed getraind!
Vanaf vandaag woon ik in Duitsland, komende 2 maanden ben ik gedurende de weekends in Den Haag. Vanaf Januari volledig in Duitsland.
Wanneer jullie willen komen fietsen in het Bergisches Land (net ten oosten van Keulen): bij deze zijn jullie uitgenodigd. Het barst hier van de serieuze heuvels en zelfs enkele haarspeldbochten. Zowel Race als MTB schijnt hier geweldig te zijn.
Ja ging aardig gisteren, 'smiddags toch wel wat spierpijn. Tijdens het reinigen van de fiets blijkt mijn achterwiel aan te lopen tegen de rem, kennelijk is de slag in het wiel wat erger geworden. Iig goed getraind!
Vanaf vandaag woon ik in Duitsland, komende 2 maanden ben ik gedurende de weekends in Den Haag. Vanaf Januari volledig in Duitsland.
Wanneer jullie willen komen fietsen in het Bergisches Land (net ten oosten van Keulen): bij deze zijn jullie uitgenodigd. Het barst hier van de serieuze heuvels en zelfs enkele haarspeldbochten. Zowel Race als MTB schijnt hier geweldig te zijn.
@flexje
Dit kwam er uit mijn kmteller rollen:
Date=20071104
StartTime=11:42:28
RideTime=02:35:32.1
Distance=73.2
AvgSpeed=28.2
MaxSpeed=40.9
Ik was persoonlijk wel tevreden over mijn cadans, voor het eerst gemiddeld boven de 100
AvgCadence=101
Dit kwam er uit mijn kmteller rollen:
Date=20071104
StartTime=11:42:28
RideTime=02:35:32.1
Distance=73.2
AvgSpeed=28.2
MaxSpeed=40.9
Ik was persoonlijk wel tevreden over mijn cadans, voor het eerst gemiddeld boven de 100
AvgCadence=101
[quote="bach"]Gisteren heb ik me weer prima vermaakt. De 17e zal ik er ook weer bij zijn. Hopelijk kunnen we dan weer een mooie tocht zonder lekke banden tegemoed zien.[/quote]
Als mijn salaris gestort is ga ik een set conti gp4000 aanschaffen hopen dat ik dan minder lek ga rijden.
Als mijn salaris gestort is ga ik een set conti gp4000 aanschaffen hopen dat ik dan minder lek ga rijden.
[quote="bach"]
17e 9:30 Sligro:
- flexje654
- Janatwork
- bach[/quote]
ben er bij!!
zou wel een rondje willen in de geest van : voorburg>richting reeuwijk>bodegraven>woerden>gouda>voorburg..
niet al te veel smalle, glibberige, herfstige wegen...
heb zondag in het bos al weer genoeg blubber en bladeren gezien
(was ook héél errug lekker hoor... daar niet van)
- flexje954
- Janatwork
- bach
- voordelol
- flexje654
- Janatwork
- bach[/quote]
ben er bij!!
zou wel een rondje willen in de geest van : voorburg>richting reeuwijk>bodegraven>woerden>gouda>voorburg..
niet al te veel smalle, glibberige, herfstige wegen...
heb zondag in het bos al weer genoeg blubber en bladeren gezien
(was ook héél errug lekker hoor... daar niet van)
- flexje954
- Janatwork
- bach
- voordelol
Cannondale F 800 XT
Cannondale Synapse Carbon SL Ultegra SL
Haro SR 24
Cannondale Synapse Carbon SL Ultegra SL
Haro SR 24
@ Martin Slingerland: Het ga je goed daar in Duitsland! Wat ga je daar doen? En is het voor altijd of kan ik je over paar jaar weer begroeten als trainingsmaat???
Ik zal je missen... je was een prima windvanger...
Duurt.
Duurt.
nulla tenaci invia est via
-
- Forum-lid
[quote="Dual"]@ Martin Slingerland: Het ga je goed daar in Duitsland! Wat ga je daar doen? En is het voor altijd of kan ik je over paar jaar weer begroeten als trainingsmaat???
Duurt.
[/quote]
Duurt,
Voor werk, voor ongeveer 3 jaar.
Afgelopen zondag was ik niet op mijn best, maar inderdaad we hebben leuk samen gereden. Wie weet komen we elkaar weer tegen!!
Greetz!!
Duurt.
[/quote]
Duurt,
Voor werk, voor ongeveer 3 jaar.
Afgelopen zondag was ik niet op mijn best, maar inderdaad we hebben leuk samen gereden. Wie weet komen we elkaar weer tegen!!
Greetz!!
Janatwork;
Dank je wel voor de cijfers!!, goed man een cadans van boven de 100, ik doe het je niet na;)
MSlingerland; Veel plezier en succes met je werk in Duitsland..De uitnodiging hou ik in mijn achterhoofd...Kan nog wel wat serieuze bergtraining gebruiken;)
- flexje954
- Janatwork
- bach
- voordelol
- Airjay
Dank je wel voor de cijfers!!, goed man een cadans van boven de 100, ik doe het je niet na;)
MSlingerland; Veel plezier en succes met je werk in Duitsland..De uitnodiging hou ik in mijn achterhoofd...Kan nog wel wat serieuze bergtraining gebruiken;)
- flexje954
- Janatwork
- bach
- voordelol
- Airjay
Flexje
Mochten jullie een keer een rondje Posbank of Utrechtse Heuvelrug, hoor ik het wel.
Ik woon in Barneveld (als dit niet centraal is...) en we kunnen hier vandaan een leuke tocht van zeker 100km maken.
Ik woon in Barneveld (als dit niet centraal is...) en we kunnen hier vandaan een leuke tocht van zeker 100km maken.
born 13-10-1965....like Museeuw
[/quote] Vanaf vandaag woon ik in Duitsland, komende 2 maanden ben ik gedurende de weekends in Den Haag. Vanaf Januari volledig in Duitsland.
[/quote]
Ik sluit me aan bij Dual: achter die brede rug was het goed koersen.
Veel geluk en plezier bij onze oosterburen. Volgens mij kom je in een mooie regio terecht, wat ik me ervan kan herinneren.
Auf wiedersehen!!!
[/quote]
Ik sluit me aan bij Dual: achter die brede rug was het goed koersen.
Veel geluk en plezier bij onze oosterburen. Volgens mij kom je in een mooie regio terecht, wat ik me ervan kan herinneren.
Auf wiedersehen!!!