Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Parlee

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 15 jul 2009 22:20

Nog maar eens plaatje met LW's zoals beloofd.

[img=http://img32.imageshack.us/img32/5926/rimg0238l.th.jpg]
YFood !!!

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 15 jul 2009 23:00

Zoals het hoort!

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6458
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 15 jul 2009 23:49

Omdat het zo'n prachtige fiets zijn met fabeltastisch blauw ben ik zo brutaal geweest om deze mooie fiets iets groter op het scherm weer te geven zonder te linken.

Afbeelding

Kan bijna niet mooier dan dit hoor , of het zou met een 2009 Campagnolo Record crankstel moeten zijn
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 16 jul 2009 00:08

Thanks Rene, Campa 2009 cranck is niet mijn smaak of te wel UT. Ben nog altijd op zoek naar een alternatief en vindt het 2006 model nog altijd mooi, alleen nog zwarte ct2 bladen erop!
YFood !!!

fw
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 29 jun 2008 22:22

fw 16 jul 2009 14:52

Rene schreef:Omdat het zo'n prachtige fiets zijn met fabeltastisch blauw ben ik zo brutaal geweest om deze mooie fiets iets groter op het scherm weer te geven zonder te linken.


Kan bijna niet mooier dan dit hoor , of het zou met een 2009 Campagnolo Record crankstel moeten zijn

Nou die toren spacers zou er toch zeker nog wel vanaf mogen. Dat zou ook mijn enige kritiek zijn overigens ;)

Zit er overigens een magneet IN die lightweight wielen dat die sensor zo hoog kan worden geplaatst?

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 16 jul 2009 15:13

Spacer toren wordt verwijderd totdat ik zeker weet of ik goed zit!

In het lw voorwiel zit inderdaad de magneet.
YFood !!!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 28027
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 16 jul 2009 16:31

Mag de logo-politie dan ook even z'n zegje doen ;)

Strippen die stuur- en zadelpen!

Verder geweldige fiets!

the_coereur
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 nov 2006 22:00

the_coereur 16 jul 2009 16:39

waar zit die magneet dan juist ?
http://www.achielle.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 16 jul 2009 16:45

havana schreef:Mag de logo-politie dan ook even z'n zegje doen ;)

Strippen die stuur- en zadelpen!

Verder geweldige fiets!


Precies, logo's eraf (ook bij de Lightweight's) en zwarte ct2 bladen zoals hij zelf al aangeeft.

Dan is hij echt af....
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 16 jul 2009 19:00

the_coereur schreef:waar zit die magneet dan juist ?


In de velg zelf, staat een magneet symbool op de velg.

Wat de logo politie betreft een geruststelling die gaan eraf, de lw logo's worden verminderd tot 2. Persoonlijk vindt ik die logo's best mooi maar 4 is teveel!

Ga nu lekker fietsen....
YFood !!!

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 02 sep 2009 12:26

It is with enormous pleasure that I am able to announce the imminent arrival of Parlee's newest frame, the sub 800gms Z5
Making use of the advances in molding technology available since the Z4 was launched to such critical acclaim, the Z5 promises to be a quite exceptional frame, and can be viewed as a 'Parlee greatest hits'

-Beautiful twin stays of the Z1
-Lightest Parlee ever
-First Parlee to have a BB30 as standard
-5 sizes and 2 head tube heights per size (like the TT)

The basic geometry of the Z5 will be similar to that of a Z4, however building on from the success of the TT bike, the Z5 will come in 5 sizes but also in 2 head tube heights. The smaller of the two HT heights is the same as the Z4 - and the larger is 25mm higher. If you ride with a large drop (say 12cms+) then the smaller HT will allow you to get the bars nice and low. However if you like a smaller drop, the higher HT will allow us to get the bars in a comfortable and efficient position without too many spacers or stem compromises


Now bikes with higher HTs are not new (all the big players have "sportive" models) but these are normally cheaper/less racey models. With the Z5 there will be no such requirement for performance compromises.
For a number of reasons (long legs/short torso, flexibility issues, previous injuries) I often do fits on people whom (for instance) would like the top tube length of the Large frame but the headtube of the XL. Unfortunately this brings certain compromises; if you get the Large you will need alot of spacers, whereas if you get the XL chances are the TT is too long and we will need to reduce stem length
With the Z5 we can spec the Large with the higher HT size and you have the best of both worlds: limited spacers improve front end stiffness and improve aesthetics, whilst the longer stem improves handling.
As such the Z5 will be a bike fitters dream!


The Z5 will come as a frame, fork,HS and FM clamp and UK SRP will be c£2750
[img=http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... rts/32.jpg]

Plaats reactie