Pinarello frames bij Vos te Zwanenburg.
De reden dat ik voor een slotje ben is enkel en alleen vanwege het trollgedrag van mspoon. Dat is enorm irritant.
Vind 't eigenllijk wel amusant tegenover de negativiteit van de rest.
Vos heeft lage prijzen.Punt.
Daar komen de meesten op af.Punt.
Winst bij zulke lage prijzen zal alleen mogelijk zijn bij een hoge omzet.
Als je dan op een drukke zaterdag of zo gaat zeuren over over dat ene schroefje dat een andere kleur had moeten hebben , tsja ...........
En een beetje mensenkennis doet veel.
Bij zo'n zaak is het "erin, kopen, nakijken en weg".
Laat die mensen in hun waarde en ze zijn veel sneller geneigd je te helpen.
Ga ze nou niet voor schut zetten in hun eigen winkel door ze duidelijk te maken dat ze niks weten etc, etc.
Dat geld des te meer als je nog wat service wilt.
En mijn ervaringen?
Ben zelf laatst langs geweest voor een setje Lake schoentjes.
Omdat ik nogal twijfelde over de maat heb ik tijdens het passen gewoon gezegd dat hij "de oude Vos" gewoon maar andere klanten moest gaan helpen aangezien het met mij wel wat langer ging duren.
Kreeg zelfs een bakkie en om me over de streep te trekken kreeg ik nog 15% xtra korting.
Ga zeker nog wel's terug als ze een leuke aanbieding aero wielen hebben.(liefst als het heel druk is )
Maar pas nadat ik mijn huiswerk heb gedaan en ik precies weet wat ik moet hebben
Vos heeft lage prijzen.Punt.
Daar komen de meesten op af.Punt.
Winst bij zulke lage prijzen zal alleen mogelijk zijn bij een hoge omzet.
Als je dan op een drukke zaterdag of zo gaat zeuren over over dat ene schroefje dat een andere kleur had moeten hebben , tsja ...........
En een beetje mensenkennis doet veel.
Bij zo'n zaak is het "erin, kopen, nakijken en weg".
Laat die mensen in hun waarde en ze zijn veel sneller geneigd je te helpen.
Ga ze nou niet voor schut zetten in hun eigen winkel door ze duidelijk te maken dat ze niks weten etc, etc.
Dat geld des te meer als je nog wat service wilt.
En mijn ervaringen?
Ben zelf laatst langs geweest voor een setje Lake schoentjes.
Omdat ik nogal twijfelde over de maat heb ik tijdens het passen gewoon gezegd dat hij "de oude Vos" gewoon maar andere klanten moest gaan helpen aangezien het met mij wel wat langer ging duren.
Kreeg zelfs een bakkie en om me over de streep te trekken kreeg ik nog 15% xtra korting.
Ga zeker nog wel's terug als ze een leuke aanbieding aero wielen hebben.(liefst als het heel druk is )
Maar pas nadat ik mijn huiswerk heb gedaan en ik precies weet wat ik moet hebben
Ik zal uitleg geven, ik ben geen familie, geen vriend en geen belanghebbende van Vos.
Wat nu komt is niet bestemd voor mensen die al lange tijd bij de zelfde Fm zitten.
IK BEN EEN ZEER TEVREDEN VOS KLAAAAANT.
Dat was een beetje kort door de bocht, een half jaar geleden een Orca gekocht bij de vos met 1700, - korting, service direct, garantie doen ze niet moeilijk over.
Vorige week 2 fietsen met 50% korting gekocht, service beurtje met lekke band, gratis.
Volgende week nog een fiets met 50% korting kopen. Al met al reden genoeg om vos is een beetje uit deze slangenkuil te trekken. De meeste mensen op dit forum hebben geen flauw benul hoe het werkt in die zaak en geven hun bek maar een douw. Bent u daar nog. Punt
Wat nu komt is niet bestemd voor mensen die al lange tijd bij de zelfde Fm zitten.
IK BEN EEN ZEER TEVREDEN VOS KLAAAAANT.
Dat was een beetje kort door de bocht, een half jaar geleden een Orca gekocht bij de vos met 1700, - korting, service direct, garantie doen ze niet moeilijk over.
Vorige week 2 fietsen met 50% korting gekocht, service beurtje met lekke band, gratis.
Volgende week nog een fiets met 50% korting kopen. Al met al reden genoeg om vos is een beetje uit deze slangenkuil te trekken. De meeste mensen op dit forum hebben geen flauw benul hoe het werkt in die zaak en geven hun bek maar een douw. Bent u daar nog. Punt
Orbea Orca, What Else?