Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

juul
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:56

juul 26 sep 2008 12:03

lior63 schreef:
Sprintbom schreef:
peter67 schreef:Volgens het AD zijn er geruchten dat ie naar Astana gaat, knechten voor mijnheer Armstrong......


en voor Contador!


Tja, maar dat wilde hij toch niet? Knechten!
Hij wilde zelf kopman worden en nu zou hij er niet één maar zelfs twee voor hem krijgen.

En bovendien, volgens mij heeft Astana de ploeg wel redelijk compleet.




Ik denk dat iedereen wel wil knechten voor Armstrong.

peter67
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2008 02:52

peter67 26 sep 2008 12:51

Contador geeft 1 dezer dagen een verklaring, schijnt dat ie niet zo blij is met Armstrong´s komst. Denk dat ie gaat. En afgezien van Dekker´s dienende kwaliteiten zie ik Armstrong geen potten breken komend jaar. Goeie ex-renner maar de top is hoog en lang, net als de Galibier.
Neutronenkorrels? Het is %^%$# gewoon basterdsuiker!

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 26 sep 2008 13:49

Laten we een nieuwe discussie opnenen : "Waar gaat Contador heen?
Voorzetje: Quickstep, dan kan Dekker alsnog naar Astana.

phil
Forum-lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mei 2004 13:15
Locatie: Amsterdam

phil 26 sep 2008 17:10

Weet dat Armstrong Dekker al heel lang geleden gevraagd heeft om bij US Postal te komen fietsen, hij bleef toen liever bij Rabo, dus zou allemaal best kunnen kloppen...

frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 26 sep 2008 18:01

Lijkt me een gaaf gezicht; een soevereine Dekker, tempo makend bergop voor een zwoegende Lance:D
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

sprintbom
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 13 aug 2008 11:04

sprintbom 26 sep 2008 18:47

juul schreef:
lior63 schreef:
Sprintbom schreef:

en voor Contador!


Tja, maar dat wilde hij toch niet? Knechten!
Hij wilde zelf kopman worden en nu zou hij er niet één maar zelfs twee voor hem krijgen.

En bovendien, volgens mij heeft Astana de ploeg wel redelijk compleet.




Ik denk dat iedereen wel wil knechten voor Armstrong.



Behalve Contador en terecht.

Kunnen we zeggen over Dekker, terug met beide voeten op de grond?

fabian
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 06 okt 2005 22:08

fabian 26 sep 2008 21:37

Ik hoop van wel. Ik denk dat hij bij Astana het plezier wel weer terug krijgt.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 26 sep 2008 21:53

Fabian schreef:Ik hoop van wel. Ik denk dat hij bij Astana het plezier wel weer terug krijgt.


Ik hoop het wel, want hij kan best een stukje fietsen en dat kunnen we als nederland best gebruiken.
Als hij gewoon op niveau fietst maakt het mij geen reet uit of hij wel of niet kapsones heeft.

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 26 sep 2008 22:33

Ik hoop ook dat hij bij Astana gaat rijden.

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 27 sep 2008 11:11

Silence zeker van Thomas Dekker
van onze speciale verslaggevers

VARESE - Silence-Lotto heeft een tweejarig contract klaar liggen voor Thomas Dekker. De 23-jarige Noord-Hollander kan morgen op het WK in Varese zijn handtekening onder dit contract zetten, waardoor hij in een ploeg komt met de nummers twee en drie van de afgelopen Tour de France, Cadel Evans en Bernhard Kohl. De kans dat Dekker naar de Belgische formatie gaat is zeer groot.

Bron de telegraaf

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 27 sep 2008 11:18

Je was me net te snel af BigM...

er stond nog een stukje bij, voor de liefhebbers:

Dekker kwam de afgelopen jaren voor de Rabobank-formatie uit, maar een optelsom van onenigheden leidde afgelopen zomer tot een niet meer te lijmen breuk. Diverse ploegen informeerden daarna naar Dekker. Hij zocht echter een team waar hij zelf op een beschermde rol in de kleine rondes en in de Amstel Gold Race en Waalse klassiekers kon rekenen, terwijl hij zichzelf daarnaast kon ontwikkelen in de schaduw van een kopman in de Tour. Bij Silence zal hij in zijn klassiekers worden uitgespeeld naast Philippe Gilbert, terwijl hij in de Tour achter Evans en Kohl start.

Ook met Johan Bruyneel van Astana sprak Dekker de afgelopen weken, maar de nieuwe ploeg van Lance Armstrong kon hem op dit moment nog geen zekerheid bieden. Zolang Alberto Contador bij Astana blijft, is er voor Dekker geen plek. Met Silence-Lotto heeft Dekker in ieder geval een ploeg gevonden waar hij het grote programma kan rijden.

Bron: de Telegraaf


Maar.... er is nog hoop voor Thomas, zie een ander bericht in dezelfde krant:

De Spanjaard Alberto Contador heeft van Astana de garantie gekregen dat hij de kopman blijft van de wielerploeg ondanks de komst van wielerlegende Lance Amstrong. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca. Contador, winnaar van de Ronde van Frankrijk in 2007 en de Ronde van Spanje van dit jaar, benadrukt ook dat hij vertrekt als de ploeg niet voor hem rijdt.

"Ik zal moeten zien hoe alles gaat verlopen. Als ik ontevreden ben en niet de zekerheid heb dat de ploeg voor mij rijdt, stap ik op. Van ploeg veranderen is een mogelijkheid," aldus Contador.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 27 sep 2008 14:04

Jullie houden wel van dubbelposten, of niet?;)

Plaats reactie