Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?

sepp
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 okt 2004 22:57

sepp 15 mei 2007 01:12

ik heb een record groep (aan een prijs waar jullie niet aan geraken en men fietsenmaker inkoop ook niet)
heb een kuota kredo maat xl
wat ik nog niet heb is men syntace stuurpen f99,omdat die verdeler van de benelux op zich laat wachten(meer dan een maand nu al), dus ben ik van plan niet via de fietsen winkel waar ik werk te bestellen maar via het inernet.
bora's besteld (komen een van de dagen binnen)
heb spijtig genoeg men hyperon wielen paar maanden trug verkocht. na stop zetting van competitie,maar kan het fietsen niet laten dus, moet er trug een mooi machientje in men garage staan
 
nu zou ik graag am classic wielen hebben,omdat ik graag een setje bandjes wielen wil hebben die redelijk licht zijn voor slecht weer...
(dus vraag ik lief :) en beleeft)
waaar het laagst geprijst
 
avia cyclingteam

spietpiet
Forum-lid
Berichten: 1205
Lid geworden op: 19 mar 2006 17:45

spietpiet 15 mei 2007 01:20

Laagste prijs voor Selle Italia SLR TT 135 gram kleur zwart of blauw ( als die in deze kleur gemaakt wordt ).

Zelf gezien voor 77.50 euro bij Bike - Components met 4€ verzendkosten.
Kan dit nog scherper ?

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6348
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 15 mei 2007 01:32

Quoten: Origineel geplaatst door spietpiet op 14 Mei 2007

Laagste prijs voor Selle Italia SLR TT 135 gram kleur zwart of blauw ( als die in deze kleur gemaakt wordt ).Zelf gezien voor 77.50 euro bij Bike - Components met 4€ verzendkosten.Kan dit nog scherper ?


Nee , even gezocht , maar wel een " snake " uitvoering voor 59 Euro , of een zwarte SLR XP voor 49 euro. http://www.bike-palast.com
Grtz
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

stayer
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 jan 2006 22:55

stayer 10 jun 2007 00:25

Leuke topic zo!

Wie heeft er een idee hoe ik online een Specialized Toupe Gel zadel kan bestellen?
Tot nu toe zie ik alleen dealers maar geen online shops die ze verkopen.
Ik zie ook in het forum dat er een heel topic over geschreven wordt. Zeer interessant, maar nu nog de aanschaf.
Wie een idee heeft mag het zeggen??

Alvast bedankt

Stayer

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 10 jun 2007 01:01

Stayer schreef:Leuke topic zo!

Wie heeft er een idee hoe ik online een Specialized Toupe Gel zadel kan bestellen?
Tot nu toe zie ik alleen dealers maar geen online shops die ze verkopen.
Ik zie ook in het forum dat er een heel topic over geschreven wordt. Zeer interessant, maar nu nog de aanschaf.
Wie een idee heeft mag het zeggen??

Alvast bedankt

Stayer


Dat is vrij lastig, niet veel online shops hebben ze inderdaad. Met wat graven kun je ze wel vinden maar nergens echt goedkoop, met verzendkosten erbij zit je dan vrijwel zeker boven de adviesprijs. Mijn advies is dan ook absoluut: zoek een dealer van Specialized (bijv. Van Herwerden Voorburg) en haal hem daar. Ook i.v.m. garantie-issues een geruststelling (Toupés kunnen breken...).

stayer
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 jan 2006 22:55

stayer 10 jun 2007 15:00

LVGH schreef:
Stayer schreef:Leuke topic zo!

Wie heeft er een idee hoe ik online een Specialized Toupe Gel zadel kan bestellen?
Tot nu toe zie ik alleen dealers maar geen online shops die ze verkopen.
Ik zie ook in het forum dat er een heel topic over geschreven wordt. Zeer interessant, maar nu nog de aanschaf.
Wie een idee heeft mag het zeggen??

Alvast bedankt

Stayer


Dat is vrij lastig, niet veel online shops hebben ze inderdaad. Met wat graven kun je ze wel vinden maar nergens echt goedkoop, met verzendkosten erbij zit je dan vrijwel zeker boven de adviesprijs. Mijn advies is dan ook absoluut: zoek een dealer van Specialized (bijv. Van Herwerden Voorburg) en haal hem daar. Ook i.v.m. garantie-issues een geruststelling (Toupés kunnen breken...).



Bedankt LVGH voor je snelle reactie.
Ik zie dat jij de zelfde ervaring hebt.
Gelukkig kom ik uit de buurt van Voorburg dus ik ga dan even bij Herwerden kijken, kan ik meteen vragen een meting te doen.
De meting plus de service is het verschil evt met de aanschaf op internet wel waard.
Gr Stayer

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 11 jun 2007 01:18

Stayer schreef:Leuke topic zo!

Wie heeft er een idee hoe ik online een Specialized Toupe Gel zadel kan bestellen?
Tot nu toe zie ik alleen dealers maar geen online shops die ze verkopen.
Ik zie ook in het forum dat er een heel topic over geschreven wordt. Zeer interessant, maar nu nog de aanschaf.
Wie een idee heeft mag het zeggen??

Alvast bedankt

Stayer


Hoi,

Ik heb mn Toupé zadel online besteld bij Bikes24.net
De verzendkosten waren geloof ik €5.
Succes
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 11 jun 2007 02:02

bike24.net bedoel je zeker dus zonder S

pizzacat
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 aug 2004 01:01

pizzacat 13 jun 2007 17:08

Ik zoek een Selle Italia SLR kit Carbonio flow in het wit, ze lijken zeldzaam, de zwarte ben ik al een aantal keer tegengekomen, de witte nog niet.

Alvast bedankt
Fietsen voor de pret<br>
Fietsen voor de lol<br>
en na een dikke sprint<br>
zitten de beentjes weer eens vol.

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 13 jun 2007 19:25

BigM schreef:bike24.net bedoel je zeker dus zonder S


:rolleye: Die ja
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

misspiggy
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 16 apr 2006 11:38

misspiggy 13 jun 2007 23:44

sepp schreef:ik heb zogood als alles wat ik gezegt heb gekocht


Misschien eens een gramatica boekje kopen

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 14 jun 2007 00:10

Pizzacat schreef:Ik zoek een Selle Italia SLR kit Carbonio flow in het wit, ze lijken zeldzaam, de zwarte ben ik al een aantal keer tegengekomen, de witte nog niet.

Alvast bedankt


SLR carbonio bij bike-palast

Plaats reactie