@ Biker26
Ik vind afdingen echt niet nodig bij RoseVersand, naar mijn mening weer zo'n typisch Nederlandse instelling... kijkende naar RoseVersand kun je toch wel vaststellen dat je zeer goede kwaliteit krijgt voor het geld dat je betaald en daarnaast kun je naar mijn mening wel spreken over zeer goede, zo niet fantastische service!! Altijd als ik iets wilde weten wordt ik gebeld of gemaild, garantie handelingen worden perfect afgehandeld mocht het nodig zijn, bestellingen worden keurig afgeleverd en zeer degelijk verpakt, etc.
Wat betreft de Nederlands sprekende werknemers is het zo dat er inderdaad veel zijn die Nederlands spreken en één van hun (top-) monteurs is Nederlands, deze heeft mij vorig jaar bij mijn nieuwe Redbull nog nagebeld of ik de crank-lengte echt op 175 wilde hebben en niet op een andere lengte ivm mijn lengte en overige afmetingen/verhoudingen... dit zonder er naar gevraagd te hebben... echt heel netjes...
Maar goed, nu weer genoeg positivisme uitgestraald voor een vroege maandagmorgen...
@Vossie, mooi dingetje je fiets!!:D