Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

rook jij ook???

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 29 okt 2006 12:57

Ja, je zult maar een baas hebben die het plafond van de de rookkamer zo laat aschilderen. Er zijn 2 mogelijkheden: of je stopt met roken of je blijft voortaan naar beneden kijken.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 29 okt 2006 16:43

Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 29 Oktober 2006

zondag 5 Nov kan. Als het onder Utrecht blijft gaat dat nog wel lukken met die rammelkist van mij. Gorinchem tot Geldermalsen vind ik ver zat.


Helaas was ik gisteren iets te voorbarig .......Ik kan helaas volgende week niet ivm fam verplichtingen ...sorry. ...
Big Rosa ..Ik denk toch dat het volgend jaar in het voorjaar een keer moet , ben zelf dit jaar nog maar 3 weekenden vrij van het werk....rest moet ik weken. Ik hoop dat je niet me nekkie om zal draaien...ahahaha.
PS gisteren naar een feestje geweest ...niet gerookt , en dus nog steeds rookvrij. 
Greetz Rene 
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 29 okt 2006 17:44

4/5nov in antwerpen
dus da wordt voor mij ook niks, hellaas ik moet mezelf ff opofferen aan het vrouwtje anders beukt ze me in elkaar ben ik bang.
we zien wel wanneer ander een x op een vrijdag avond ofzo we zulle ziien !!!!!!!!!!!!!!!!
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 29 okt 2006 18:03

kom maar in nijmegen een x trainen.kom ik de week erop in de duinen ravotte!!!!!!!!
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 29 okt 2006 18:10

hey hey trudie
zou jij voor mij misschien ff die foto willen mailen (bjorn.hermsen@gmail.com), dan stel ik hem in als achtergrond op m'n peeeeseeee!!!!!!!!!!!
ik heb namelijk de xray van mijn klaplong op het toilet hangen, dat zijn namelijk ook de ruimtes waar ik regelmatig mijn zondes overdenk
thnx alvast!!!!!!!!!!!!!!
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 29 okt 2006 23:56

hey trudels mijn dank is groot!!!!!!!!!!!!!!!!!
ow gasten ff melden dat het morguh 7weekjes geleden is , ik ben nog steeds super trots op mezelf..... yahoo!!!!!!!!!!!morguh weer terug naar m'n bloed eigen bouw, kan ik frustie en mijn altijd overtollige energie ( neigend ADHD ) een echt goed kwijt, ik moet wel zegguh dat ik nu steeds en steeds minder moeite krijg met het niet dampen het beperkt zich alleen maar tot 1a2x in de week en het is ook nog maar van korte duur (minuten werk) , ik heb het idee dat ik dat duiveltje er wel onder krijg zo langzamerhand yogo yogo
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 30 okt 2006 12:31

Hé, Tricky, volhouden nu he! Laat zien dat JIJ sterker bent dan die witte moordenaar. Toon dat je karakter hebt.Na de eerste moeilijke weken en soms maanden gaat de behoefte naar roken weg. Dan heb je voor je toekomst een heel gezonde stap gezet. Hou vol !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 30 okt 2006 18:15

haaaaaaaaaa die gasten.
vandaag idereen ff een toeter laten ruiken, ze hadden om mij te plagen een pakje peuken (camel mijn favo's vroeger) gekocht en boven op het stuk gebak gelegd , niemand zij verder iets , ik heb het pakje zo de prullenbak in gevlikkerd wel eerst open gemaakt en hem onder de kraan gehouden......
onder luid applause van collega's aan mijn gebakje begonnen, de rest van de dag van niemand geen last gehad joh, ik heb zo'n idee dat ik nu toch wel mag zegguh dat dat nicotine duiveltje mijn er niet meer onder krijgt.........
hey gasten zet hem op yihaaaaa 
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 30 okt 2006 19:02

Toen onze stug rokende secretaresse op vakantie was hebben wij van latten en plastic folie een tent om haar bureau gebouwd en met afzuigapparaat er boven. Je had haar gezicht moeten zien toen zij terugkwam!   Nu, Jaaaaren later is zij gestopt met roken omdat zij kinderen kreeg. Ach, je kan er ook een ludieke anti-rook campagne van maken. Ja toch !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 30 okt 2006 19:20

dat zal idd wel een leuk gezicht geweest zijn..........
ik kan een beetje zwarte humor wel ff waarderen zo nu en dan, eerlijk gezegd altijd wel ik ben namelijk zelf ook een verschrikkelijke clown ik ben dan ook altijd op mijn hoede voor event. terugpak acties van collega's of vrienden ( beetje tom en jerry idee ) he moet kunnen houdt het leven gezellie.
yogo yogo 
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Plaats reactie