Vandaag gefietst in 2011
- Le Grimpeur
- Forum-lid
[quote="Farelli"]Nou, ik durf het (bijna niet) te melden: ongeveer 40 km.
Bakel-Gemert-Beek en Donk-Lieshout-Beek en Donk-Helmond-Deurne...
[/quote]
Schaam je niet, fietsen = fietsen en 't gaat om de lol en het 't gevoel (ik heb vandaag helemaal niet gefietst, nou ja naar Albert Heijn dan...:p).
[/quote]
Schaam je niet, fietsen = fietsen en 't gaat om de lol en het 't gevoel (ik heb vandaag helemaal niet gefietst, nou ja naar Albert Heijn dan...:p).
60 x Ventoux
-
- Forum-lid HC
[quote="havana"]Extensief duurwerk, kun je niet genoeg van doen lijkt me. Wel knap overigens.
Ik houd het momenteel niet langer dan 3 uur uit omdat mijn voeten dan frostbite verschijnselen beginnen te vertonen.[/quote]
Volgens mij voegt +4 uur aan extensief duurwerk niets meer toe aan trainings effect behalve mentaal en gewenning aan het lange zitten.
Ik houd het momenteel niet langer dan 3 uur uit omdat mijn voeten dan frostbite verschijnselen beginnen te vertonen.[/quote]
Volgens mij voegt +4 uur aan extensief duurwerk niets meer toe aan trainings effect behalve mentaal en gewenning aan het lange zitten.
What makes the boat go faster?
[quote="Le Grimpeur"][quote="Farelli"]Nou, ik durf het (bijna niet) te melden: ongeveer 40 km.
[/quote]
[/quote]
Ik schaam me ook niet echt. Maar heb je de posts boven me gezien?
[/quote]
[/quote]
Ik schaam me ook niet echt. Maar heb je de posts boven me gezien?
Om 09u30 vertrokken vanaf IJplein. Helaas geen aanmeldingen vanuit het forum, dus alleen op weg. VIa Broek in Waterland, Volendam, Rijp, Heiloo en Egmont via Beverwijk, pontje Velsen en Spaarnwoude terug naar Amsterdam.
Totaal 111km. Lekker in D1, nettotijd (zonder pontjes) 3u50 = 28.9 gem. Wel gevallen (onder Heiloo rechts af tegenligger: man met kind die hele weg in beslag namen, in ankers en glijden.. tja ook mijn fout, geen schade).
Ondanks grijs weer toch genieten, conditie begint beetje te komen.
Totaal 111km. Lekker in D1, nettotijd (zonder pontjes) 3u50 = 28.9 gem. Wel gevallen (onder Heiloo rechts af tegenligger: man met kind die hele weg in beslag namen, in ankers en glijden.. tja ook mijn fout, geen schade).
Ondanks grijs weer toch genieten, conditie begint beetje te komen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Livio Livius"][quote="Amclassic-fan"]Bij mij morgen niet nog een keertje zoveel als vandaag. 212 km was net wat te veel voor fijn, uiteindelijk ruim 6,5 uur op de fiets gezeten. Het weer was wel erg druilerig, paar keer nog miezer gehad. Vorige week zaterdag was t een stuk fijner fietsen met 10 graden.[/quote]
Niet een beetje vroeg in het seizoen om nu al +200 km te doen?[/quote]
Ik had liever een half uurtje korter gereden, nu was 't net wat te lang. Maar zo kwam 't uit met de training met de ploeg waar ik op de fiets heen was gegaan.
Trainingen van 4 uur zijn echt te kort voor een elite/belofte renner. De klassiekers zijn 4-5 uur, dan moet je zonder probleem 6 uur op een fiets kunnen zitten. Anders hou je 5 uur op wedstrijdtempo nooit vol.
Niet een beetje vroeg in het seizoen om nu al +200 km te doen?[/quote]
Ik had liever een half uurtje korter gereden, nu was 't net wat te lang. Maar zo kwam 't uit met de training met de ploeg waar ik op de fiets heen was gegaan.
Trainingen van 4 uur zijn echt te kort voor een elite/belofte renner. De klassiekers zijn 4-5 uur, dan moet je zonder probleem 6 uur op een fiets kunnen zitten. Anders hou je 5 uur op wedstrijdtempo nooit vol.
-
- Forum-lid HC
[quote="Amclassic-fan"]Ik had liever een half uurtje korter gereden, nu was 't net wat te lang. Maar zo kwam 't uit met de training met de ploeg waar ik op de fiets heen was gegaan.
Trainingen van 4 uur zijn echt te kort voor een elite/belofte renner. De klassiekers zijn 4-5 uur, dan moet je zonder probleem 6 uur op een fiets kunnen zitten. Anders hou je 5 uur op wedstrijdtempo nooit vol. [/quote]
Bij wie rij je nu?
Trainingen van 4 uur zijn echt te kort voor een elite/belofte renner. De klassiekers zijn 4-5 uur, dan moet je zonder probleem 6 uur op een fiets kunnen zitten. Anders hou je 5 uur op wedstrijdtempo nooit vol. [/quote]
Bij wie rij je nu?
What makes the boat go faster?
Knap druilerig weer hier. Wel lekker gefietst.
Bakel-Gemert-Erp-Veghel-Schijndel-St.Oedenrode-Nijnsel-Lieshout-Beek en Donk-Aarle Rixtel-Deurne.
.
Bakel-Gemert-Erp-Veghel-Schijndel-St.Oedenrode-Nijnsel-Lieshout-Beek en Donk-Aarle Rixtel-Deurne.
.
Laatst gewijzigd door farelli op 12 jun 2011 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Het was vandaag tijd voor een rondje Wieringen.
Het druilige weer zou in de loop van de dag verbeteren dus toen ik een lichtpuntje door de wolken zag stapte ik op de fiets.
Helaas kan je de KNMI ook al niet meer vertrouwen.
In de 50 km die ik gefietst heb heb ik drie fijne miezerbuitjes over mij heen gehad.
Je denkt dat dat wel meevalt maar opeens ben je tot op het vel nat.
Er stond een leuk briesje maar na vorige week klaag ik niet zo snel meer.
Het druilige weer zou in de loop van de dag verbeteren dus toen ik een lichtpuntje door de wolken zag stapte ik op de fiets.
Helaas kan je de KNMI ook al niet meer vertrouwen.
In de 50 km die ik gefietst heb heb ik drie fijne miezerbuitjes over mij heen gehad.
Je denkt dat dat wel meevalt maar opeens ben je tot op het vel nat.
Er stond een leuk briesje maar na vorige week klaag ik niet zo snel meer.