Tour de France Pool
Quote: Origineel geplaatst door Evers op 25 Juli 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 25 Juli 2006Quote: Origineel geplaatst door de bolle op 24 Juli 2006
he jammer ben nog een plekje gezakt op de laatste dag maar het was leuk om mee te doen!!!
Volgens mij staat de definitieve uitslag nog niet online hoor!! Als ik het goed heb ga ik Antoni nog inhalen.
Het laat wel erg lang op zich wachten.....
Antoni is op vakantie!
Ahhh, nu weet ik waar het geld van de pot is gebleven!
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 25 Juli 2006Quote: Origineel geplaatst door de bolle op 24 Juli 2006
he jammer ben nog een plekje gezakt op de laatste dag maar het was leuk om mee te doen!!!
Volgens mij staat de definitieve uitslag nog niet online hoor!! Als ik het goed heb ga ik Antoni nog inhalen.
Het laat wel erg lang op zich wachten.....
Antoni is op vakantie!
Als ie gaar is kom ik terug
Quoten: Origineel geplaatst door swind op 25 Juli 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 25 Juli 2006
Quote: Origineel geplaatst door de bolle op 24 Juli 2006
Volgens mij staat de definitieve uitslag nog niet online hoor!! Als ik het goed heb ga ik Antoni nog inhalen.Het laat wel erg lang op zich wachten.....
Antoni is op vakantie!
Shit! Als ik mijn mond hield, dan zou ik ook een deel krijgen.. dom dom dom!
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 25 Juli 2006
Quote: Origineel geplaatst door de bolle op 24 Juli 2006
Volgens mij staat de definitieve uitslag nog niet online hoor!! Als ik het goed heb ga ik Antoni nog inhalen.Het laat wel erg lang op zich wachten.....
Antoni is op vakantie!
Shit! Als ik mijn mond hield, dan zou ik ook een deel krijgen.. dom dom dom!
Train ze!
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 27 Juli 2006
Quote: Origineel geplaatst door Evers op 27 Juli 2006
de punten van landis kunnen in ieder geval geschrapt worden
Eerst de contra-expertise afwachten hoor.
Het was maar als grap bedoelt
Eerst de contra-expertise afwachten hoor.
Het was maar als grap bedoelt
Train ze!
*Schop*
Nu is het zeker. Nu is de vraag of we de punten van Landis mee laten tellen of niet.. Het lijkt me op zich wel eerlijk, hij wordt ten slotte ook uit het klassement van de Tour gehaald.
Wat is jullie mening?
*Schop*
Nu is het zeker. Nu is de vraag of we de punten van Landis mee laten tellen of niet.. Het lijkt me op zich wel eerlijk, hij wordt ten slotte ook uit het klassement van de Tour gehaald.
Wat is jullie mening?
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 06 Augustus 2006
Quote: Origineel geplaatst door Evers op 06 Augustus 2006
Weglaten die landis
Precies!!
Is overigens ook het eerlijkste, aangezien hij in het echt ook wordt geschrapt. Of het in mijn voordeel is of niet
Quote: Origineel geplaatst door Evers op 06 Augustus 2006
Weglaten die landis
Precies!!
Is overigens ook het eerlijkste, aangezien hij in het echt ook wordt geschrapt. Of het in mijn voordeel is of niet
Train ze!
Ik wil me nergens mee bemoeien natuurlijk (ik heb niet meegedaan), maar ten tijde van jullie Tourspel deed Landis gewoon mee en beinvloede daarmee zowel de etappe-uitslagen als de einduitslag. Het feit dat ie pas ruim na afloop van de Tour uit de einduitslag wordt geschrapt kan m.i. dan niet meer van invloed zijn op een al gespeeld en beeindigd tourspel.