Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Giro 2006!

cubebiker
Forum-lid

Gebruikersavatar cubebiker 27 mei 2006 02:12

Ik heb net Rocky 3 zitten kijken, en dus weet ik dat Ullrich de tour nog eens kan winnen!!

debolle
Forum-lid

debolle 27 mei 2006 16:04

Quoten: Origineel geplaatst door Roeieber op 26 Mei 2006

Gemis? Ulrich wint de tour nooit van zn leven meer. Leeft niet genoeg voor de sport, Armstrong is een gemis. (sorry ben geen Ullrich fan) Ik denk dat Basso de dubbel pakt dit jaar.
Vindt het jammer dat de nederlandse zenders niet veel aandacht aan de Giro besteden.

jazeker een gemis, denk dat Ullrich in goede doen een van de weinige renners is die Basso eventueel kan bijbenen, anders krijgen we Tour de Basso!!!!
Niet dat ik het Basso niet gun, maar zoals hij nu de Giro domineert is het een beetje saai om nog iets spannends eruit te halen...
dat je geen Ullrich fan bent ok, iedere zijn favoriet

en ik baal als een stekker dat Ned2 bijna niks doet met de Giro, ik ben verplicht te kijken naar eurosport (engels)
maar ja het is het enigste waar ik live kan kijken, maar de Nederlandse zenders zouden best live mogen uitzenden!!!
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

roeieber
Forum-lid

roeieber 27 mei 2006 16:58

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 26 Mei 2006

>Leeft niet genoeg voor de sport
en waar baseer je dat op....train je samen met ullrich  ofzo
erg makkelijk om iemand afteschrijven.. vooral iemand die de afgelopen jaren wel wat heeft laten zien in de tour dacht ik zo

Nee, jij???Is gewoon mijn mening en het is toch algemeen bekend dat Der Jan iets te bourgondisch leeft.
Wat heeft hij laten zien in de tour dan de afgelopen jaren?Miljoenen opstrijken om zich alleen op de tour te richten en het dan niet waar kunnen maken. + het is een Duitser, maar daar kan hij ook niets aan doen.
Geef ook toe dat wat Ulrich in de Giro heeft laten zien toch wel goed was en dat als hij de lijn doortrekt er misschien wel een 2de plek in de tour voor hem inzit.
Maar laten we maar on-topic blijven, de tour komt nog.
I Am SpeCiAliZed

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 27 mei 2006 17:06

voigt over het laten winnen van garate,
Jens Voigt vond het maar normaal dat de overinning voor Garate was. "In deze ontsnapping heb ik nooit kopwerk verricht. In deze omstandigheden kon ik gewoon niet spurten voor de ritzege. Ik verdiende de overwinning niet."
garete hierover

Garate: "Enkel een kampioen doet zoiets"

Juan Manuel Garate kreeg de zege cadeau van Jens Voigt. "Toen we alleen voorop reden, heeft Voigt me meteen gezegd dat hij niet zou spurten voor de zege. We waren al zeven uur samen en hij had het werk van onze ploeg gezien. Enkel een kampioen doet zoiets. Ik vergeet dit nooit."

roeieber
Forum-lid

roeieber 27 mei 2006 18:40

Zagen jullie net ook Karsten Kroon naast Basso rennen, ongeveer halverwege de klim. Hij had een camera in zijn handen. Morgen eens kijken of er op het net een filmje te vinden is.

I Am SpeCiAliZed

theriddler
Forum-lid

theriddler 27 mei 2006 18:42

ik dacht al die komt bekend voor!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 27 mei 2006 21:22

Ja had hem gespot. Verder altijd leuk om renners te zien rijden over passen waar je zelf ook hebt gefietst.
Basso is de terechte winnaar (uiteraard). Vind het wel goed van de oude krijger Simoni dat hij wederom op het podium staat.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 27 mei 2006 22:37

Ik dacht Kroon al herkend te hebben, maar dacht dat ik het verkeerd zag. Als het Kroon niet was was het in ieder geval iemand die heel erg op hem leek.

Plaats reactie