Quoten: Origineel geplaatst door ArjanH op 13 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 03 Maart 2006
dit jaar voor het eerst de AGR fietsen, en heb er zin in
we gaan de 150km trappen, en we zullen zien wat het gaat brengen
Wordt mijn eerste georganiseerde tourtocht, ga ook voor de 150km. Ik had me eerst ingeschreven voor de 100km maar later in een vlaag van verstandsverbijstering de omschrijving omgezet naar 150km. Ik heb me ingeschreven ter motivatie, zodat ik gedurende de winterperiode zou blijven trainen en nog gewicht zou verliezen. Dat trainen is nog enigszins gelukt, maar dat gewicht niet meer zo...
Ik heb er in ieder geval zin in! Kijk ernaar uit, hoop op goed weer (want afgelopen zaterdag rond het vriespunt met windkracht 6 was zwaar), en hoop ook een geschikt groepje te vinden zo af en toe....
damn heb uiteindelijk helaas niet mee kunnen doen ben enkele weken geleden geveld door een herseninfarct wwardoor mijn libkerkant verlamd is ben nu druk aanhet revalideren eb mid mijn fiets iedere dag als ik uit het raam kijk en de zon schijnt zoals vandaag zo te zien
Amstel Gold Tourversie 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 23 April 2006
Heel veel sterkte met je herstel ArjanH, blijf er in geloven, dan komt het zeker goed!
Schrik er ook van ArjanH, Wens je heel veel sterkte en succes met revalideren..!
Heel veel sterkte met je herstel ArjanH, blijf er in geloven, dan komt het zeker goed!
Schrik er ook van ArjanH, Wens je heel veel sterkte en succes met revalideren..!
"Afstappen is geen optie"