Pagina 18 van 59

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 09:06
door ts-biker
ps : stuurpen zou wel lager kunnen met een verstelbare "look" stuurpen.
TS

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 11:11
door coulthard
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 10 Juni 2005


ps : stuurpen zou wel lager kunnen met een verstelbare "look" stuurpen.
TS


Nee kan niet, het is niet zo een stuurpen als tegenwoordig. Maar zo een, ja hoe zeg je dat. Zo een als ze vroeger hadden, die zichzelf vast klemt in de voorvork, door aan de bout te draaien die op de stuurpen zit.Ik heb al stad en land af gezocht voor een verstelbare, maar niemand had ze.
Snap je het een beetje.....?

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 11:30
door ts-biker
je gebruikt gewoon deze :
http://www.lickbike.com/lickimages/1186.gif
en gebruik voor de montage een ADAPTER !
TS

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 12:07
door coulthard
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 10 Juni 2005


je gebruikt gewoon deze :
http://www.lickbike.com/lickimages/1186.gif
en gebruik voor de montage een ADAPTER !
TS

Ja en dat type stuurpen heb ik er dus niet opzitten. Ik heb dat type die ze van nog heel vroeger gebruikte.

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 12:13
door ts-biker
Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 10 Juni 2005


Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 10 Juni 2005


je gebruikt gewoon deze :
http://www.lickbike.com/lickimages/1186.gif
en gebruik voor de montage een ADAPTER !
TS

Ja en dat type stuurpen heb ik er dus niet opzitten. Ik heb dat type die ze van nog heel vroeger gebruikte.


je moet eens goed lezen ! Indien je met een adapter (= een buisje) werkt kan je het nieuwe systeem op het oude systeem zetten ! Simpel toch.
iets zoals deze :  http://www.cyberspeiche.de/fotos/proahpen.jpg
 

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 12:14
door zombie
Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 10 Juni 2005


Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 10 Juni 2005


je gebruikt gewoon deze :
http://www.lickbike.com/lickimages/1186.gif
en gebruik voor de montage een ADAPTER !
TS

Ja en dat type stuurpen heb ik er dus niet opzitten. Ik heb dat type die ze van nog heel vroeger gebruikte.


vandaar eerst de adaptor...
Stuurpen eruit, adaptor erin, Look stuurpen over adaptor schuiven en klaar..
wel letten op juiste maatvoering

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 12:18
door zombie
Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 09 Juni 2005



Hier een foto van mijn tijdrit. Ik lig al redelijk earodynamisch.Maar het kan nog veel earodynamischer, alleen het stuur kan niet lager, dat laat het kader niet toe.


zeg, wel fameuse hespen (bovenbenen sorry)heb jij daar !! Dat moet wel snel gaan
wat zijn jouw gegevens ?
lengte / kg / vet% / omslagwattge / VO2max/kg enz
het zijn dingen die ik nogal interessant vind...

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 12:25
door ponsteen
Het lijkt wel of we het hier over een auto hebben. Meneer, het is een sportwagen, model Coulthard...

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 13:12
door coulthard
Naam: Joost van WeerdLeeftijd: 21 jaar (2-5-84)lengte: 1m 82cmGewicht: 74 kGVet: 8,5%Max. vermogen: 475 Watt*Vermogen omslagpunt: 425-450 WattMax. hs: 208 slagen/min.Hs omslag: 195 slagen/min.Vo2 max.: 68 mL/kg/min.Hemoglobine: 10-10,5 mmol/LLonginhoud: 7,1 Liter* De laatste test ben (kon) ik niet maximaal gegaan i.v.m. wedstrijd een dag later; ben vlak na hs-omslag gestopt. Gezien het verloop van de test had ik kunnen uitkomen op 500-525 Watt.
En hoeveel ben ik waard? Wat is mijn marktwaarde?

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 13:43
door zombie
Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 10 Juni 2005


Naam: Joost van WeerdLeeftijd: 21 jaar (2-5-84)lengte: 1m 82cmGewicht: 74 kGVet: 8,5%Max. vermogen: 475 Watt*Vermogen omslagpunt: 425-450 WattMax. hs: 208 slagen/min.Hs omslag: 195 slagen/min.Vo2 max.: 68 mL/kg/min.Hemoglobine: 10-10,5 mmol/LLonginhoud: 7,1 Liter* De laatste test ben (kon) ik niet maximaal gegaan i.v.m. wedstrijd een dag later; ben vlak na hs-omslag gestopt. Gezien het verloop van de test had ik kunnen uitkomen op 500-525 Watt.
En hoeveel ben ik waard? Wat is mijn marktwaarde?


Ik zie dat je watt/kg ongeveer rond de 5 schommelt dus je zal hoogstwaarschijnlijk wel goed klimmen ?Ik vind je wattage op omslag wel hoog dus niet abnormaal dat je goed tijdrijdt !
kortom, schitterende cijfers!
1 vraagje; je VO2MAX/kg had ik wat hoger verwacht ... heb je soms problemen met uithouding ? in lange ritten bv....

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 13:53
door ts-biker
@ zombie
ik had in mijn goede periode bijna 6w/kg maar ben nooit geen klimmer geweest  (1m90/72kg - max 560watt)Er komt jammer genoeg nog veel meer bij kijken dan enkel al die cijfertjes.Wat ik wel had en nog steeds heb is "power" in mijn smalle benen.Als je wil zoek ik mijn test eens op en post ik hem hier?
TS

Nog gekoerst vandaag?

Geplaatst: 10 jun 2005 15:10
door ponsteen
He Coulthard e.a, over wat voor een protocol hebben we het bij het Max vermogen bij omslagpunt. Is dat het hoogste vermogen wat je in een uur of een half uur kunt wegtrappen, of is het een oplopend protocol (zo ja, wat is dan de totale duur e.d. ....). Ben ik wel benieuwd naar.