Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

marky
Forum-lid

marky 08 feb 2005 22:01

Aangezien ik al een tijdje actief ben op dit forum, zal me maar ff voorstellen.
Ik ben Mark, 21 jaar, student (Bedrijfsinformatietechnologie, 4e jaars), kamer in Enschede. Ouders wonen in Friesland.
Hobby's: badminton, uitslapen, mtb en racefiets als t mooi en droog weer is (rustig peddelen dan). Houd ook van o.a. lekker eten, klaverjassen, literatuur over 2e wereldoorlog. Hekel aan o.a. 's morgens vroeg t geluid van de wekker, treinreizen, koud, vies en nat weer.
koelie joelie!

race1d
Forum-lid

Gebruikersavatar race1d 10 feb 2005 21:39

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 08 Februari 2005

Quote: Origineel geplaatst door Marky op 08 Februari 2005

Quoten: Origineel geplaatst door levensnevel op 08 Februari 2005

Race!d,dacht dat we al een bezemwagen hadden?Of moet dit dan de opzweepwagen voor Coulthard cs worden

Wie bestuurt die bezemwagen dan??

Daar was volgens mij een combinatie voor, weet niet meer precies meer. Maar iemand had een auto maar geen rijbewijs en de ander had een rijbewijs maar geen auto. Maak deze reactie chemisch kloppend en jawel: 1 auto + 1 bestuurder --> 1 auto met bestuurder.

Waar hoor ik in dit verhaal dan thuis? Ik heb beiden
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

stefann
Forum-lid

stefann 10 feb 2005 21:42

Wil jij dan als bezemwagen fungeren? En nog belangrijker: wil je auto dat ook [;)] .

fitseflitser
Forum-lid

fitseflitser 10 feb 2005 22:49

He Race1ndje, we zouden toch samen Marconi duwen in de achterhoede? Die ene fietsewinkeljongen mag bezem- cq materiaalwagen spelen.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 10 feb 2005 23:17

YEAH! THAT'S THE WAY TO DO IT! Bikes for nothing and chicks for free! Marconi wordt met de dag enthousiaster! Ik houd je eraan hoor!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

beginnertje
Forum-lid

beginnertje 11 feb 2005 14:10

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 10 Februari 2005
YEAH! THAT'S THE WAY TO DO IT! Bikes for nothing and chicks for free! Marconi wordt met de dag enthousiaster! Ik houd je eraan hoor!

DIRE STRAITS!!!!! Die blaast hier nu uit de speakers!!! Hopen dat de buren geen klacht gaan indienen wegens geluidsoverlast . Dat liedje heeft echt een mooie gitaar intro, gaat hij nog wat harder .
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 11 feb 2005 22:28

Yeah, the Direstraits !Oud spul, maar nog steeds mooi he ? Kan mijn vrouw van mij niet zeggen!

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 11 feb 2005 23:11

Quoten: Origineel geplaatst door Marky op 08 Februari 2005

Ik ben Mark, 21 jaar, student (Bedrijfsinformatietechnologie, 4e jaars), kamer in Enschede. Ouders wonen in Friesland.
Hobby's: badminton, uitslapen, mtb en racefiets als t mooi en droog weer is (rustig peddelen dan). Houd ook van o.a. lekker eten, klaverjassen, literatuur over 2e wereldoorlog. Hekel aan o.a. 's morgens vroeg t geluid van de wekker, treinreizen, koud, vies en nat weer.

Hoi, Mark. Bij het lezen van de personalia van de forummers viel mij op dat jij. als 21 jarige, als een van je hobby's literatuur uit de 2de WO leest. Zelf heb ik als 4 tot 9 jarige de 2de WO meegemaakt in Rotterdam. Daarom lees ik zowat alles wat ik te pakken kan krijgen over de 2de WO. Dat was een deel van mijn jeugd. Maar JIJ ?  De meeste jongeren hebben geen benul van de 2de WO en hebben ook weinig of geen interesse in wat er zich toen afspeelde. Wat boeit jou als jongere zo over dingen uit de 2de WO? Dat zou ik wel eens willen weten!
Behalve badminton en MTBen kan ik mij volkomen terugvinden in jouw hobby's en dingen waaraan je een hekel hebt. Grappig!

marky
Forum-lid

marky 11 feb 2005 23:41

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 11 Februari 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Marky op 08 Februari 2005

Hoi, Mark. Bij het lezen van de personalia van de forummers viel mij op dat jij. als 21 jarige, als een van je hobby's literatuur uit de 2de WO leest. Zelf heb ik als 4 tot 9 jarige de 2de WO meegemaakt in Rotterdam. Daarom lees ik zowat alles wat ik te pakken kan krijgen over de 2de WO. Dat was een deel van mijn jeugd. Maar JIJ ?  De meeste jongeren hebben geen benul van de 2de WO en hebben ook weinig of geen interesse in wat er zich toen afspeelde. Wat boeit jou als jongere zo over dingen uit de 2de WO? Dat zou ik wel eens willen weten!
Behalve badminton en MTBen kan ik mij volkomen terugvinden in jouw hobby's en dingen waaraan je een hekel hebt. Grappig!

Niet zozeer de militaire aspecten, maar meer dingen zoals; oorzaken en aanleiding van WO2, de aard (in z'n algemeenheid) van de mens geplaatst tegen WO2. Moet zeggen dat ik geen expert ben (als in een bepaalde studie in een van deze aspecten).
koelie joelie!

beginnertje
Forum-lid

beginnertje 12 feb 2005 12:17

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 11 Februari 2005
Yeah, the Direstraits !Oud spul, maar nog steeds mooi he ? Kan mijn vrouw van mij niet zeggen!

Top muziek, vooral Private Investigation. En dat allemaal uit de mond van een 15-jarige (nog minder als een maandje en ik ben 16 ). Ik vind andere oude muziek ook erg mooi (zoals Queen, Deep Purple, Toto en U2 (voor zover je dat oud kan noemen)) en komt regelmatig uit mijn speakers of MP3-speler.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

derosa
Forum-lid

Gebruikersavatar derosa 12 feb 2005 12:22

Quote: Origineel geplaatst door Beginnertje op 12 Februari 2005
Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 11 Februari 2005

Top muziek, vooral Private Investigation. En dat allemaal uit de mond van een 15-jarige (nog minder als een maandje en ik ben 16 ). Ik vind andere oude muziek ook erg mooi (zoals Queen, Deep Purple, Toto en U2 (voor zover je dat oud kan noemen)) en komt regelmatig uit mijn speakers of MP3-speler.

Ach, ieder zijn meug. Mijn smaak was het destijds al niet en milder ten aanzien van die bagger ben ik met de jaren niet geworden.

erikvd
Forum-lid

erikvd 12 feb 2005 13:31

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 11 Februari 2005

De meeste jongeren hebben geen benul van de 2de WO en hebben ook weinig of geen interesse in wat er zich toen afspeelde. Wat boeit jou als jongere zo over dingen uit de 2de WO? Dat zou ik wel eens willen weten!

Nou ik denk dat er meer jongeren in de 2e WO zijn geinteresseerd dan je denkt. Als ik kijk bij mij op school, dan werd er altijd goed geluisterd naar lessen over WO 2, en werd er daarna nog flink door gepraat. Trouwens, als je een beetje discovery kijkt dan weet je er ook veel over (je wordt er bijna mee doodgegooid).

Plaats reactie