Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Ervaring webshops

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 6031
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 08 jan 2016 18:57

Fietsjongen schreef:
racedoc schreef:
havana schreef:Featherbikes heeft zeer regelmatig acties met geen verzendkosten.

Meestal vul ik de bestelling gewoon op met wat bandjes en kettingen, dan zit je zo aan de drempel.
Is dat Havana die schrijft: met geen verzendkosten? :shock:
Klopt wat Havana zegt.

"Acties zonder verzendkosten" zou inhouden dat de verzendkosten buiten de actie vallen.
Met geen verzendkosten geeft aan dat de actie zelf het weglaten van de verzendkosten is.
(Tenminste, zo vat ik het op.)
Misschien dat ik iets niet begrijp maar Featherbikes hanteert geen verzendkosten voor zendingen binnen Nederland en België., maar ik kan het mis hebben. Afbeelding
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Bredalp
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 19 jul 2013 00:12

Bredalp 28 jan 2016 23:57

Mantel een beurt gegeven, ;-).

Sarposso reflex broek en shimano 105 5800 pedaaltjes.

Zijn al onderweg...

Dan carnaval overleven, en dan zo snel mogelijk geld sparen voor schoenen.


-

Edit

Haha!

Gister rond 5 uur besteld, nog geen 18 uur later staat de postbode voor de deur. Bon plus mooi verpakt, magazine er bij.

Wederom een dikke prima, voor Mantel deze keer.

:winkthumb:

Bredalp
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 19 jul 2013 00:12

Bredalp 24 apr 2016 15:56

Ik heb bij bike inn.com besteld. En eigenlijk, door de prijs, iets te snel geweest denk ik. Na de bestelling pas gecheckt waar die shop zit. En dat is in Spanje....

Hmm.... Ok... Zal iets langer duren. Heel lang zelfs, want het werd verwacht op 5 mei pas.

Op de site kan ik zien wat de status van de bestelling is, en die is niet weg na een dag of 4. Ik mailen.

Product is er nog niet bij hun, wordt bij hun op 2 mei pas verwacht. En dan moet het nog naar mij vanuit Spanje.

Dus ik verwacht rond 10 mei mijn lekker warme shirt hehe.

Ach ja.... Zelf beter op letten voortaan. Ik kan ze niet aan rekenen dat ze in Spanje zitten, echter die vertraging, vind ik een dikke min. Zeker omdat ik daar geen bericht over krijg, pas na zelf te mailen.

'Even' afwachten dus....

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16422
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 24 apr 2016 16:20

Bredalp schreef:,..,.......

Hmm.... Ok... Zal iets langer duren. Heel lang zelfs, want het werd verwacht op 5 mei pas.

Op de site kan ik zien wat de status van de bestelling is, en die is niet weg na een dag of 4. Ik mailen.

Product is er nog niet bij hun, wordt bij hun op 2 mei pas verwacht. En dan moet het nog naar mij vanuit Spanje.

Dus ik verwacht rond 10 mei mijn lekker warme shirt hehe.

Ach ja.... Zelf beter op letten voortaan. Ik kan ze niet aan rekenen dat ze in Spanje zitten, echter die vertraging, vind ik een dikke min. Zeker omdat ik daar geen bericht over krijg, pas na zelf te mailen.

'Even' afwachten dus....
Bij de bestelling kreeg je toch al te zien" 5 mei"
Om dan een dikke min te geven is in mijn ogen niet helemaal fair toch .
Maar gelukkig heb je de warme kledij maar binnen een half jaar nodig :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

Bredalp
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 19 jul 2013 00:12

Bredalp 24 apr 2016 16:47

Klopt, maar het komt niet op 5 mei. Er is vertraging, zoals je kan lezen.

De min is er voor dat ik daar niet van op de hoogte ben gebracht.


En over een half jaar, haha, daar had ik al een beetje rekening mee gehouden.

Alhoewel..... Gaat zo sneeuwen hier, lol.

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Forum-lid HC
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 04 mei 2016 14:32

Ben in Nederland/Belgie/Duitsland wel redelijk op de hoogte van de wat goedkopere webshops (de hopmansjes zegmaar). Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met prijsstunters in wat andere europese landen: zijn die er? (tegen normale verzendkosten natuurlijk (denk aan UK, Frankrijk, Italie, Spanje).

Gebruikersavatar
fietser1972
Forum-lid
Berichten: 551
Lid geworden op: 25 sep 2009 15:50

Gebruikersavatar fietser1972 04 mei 2016 15:06

Ik bestel wel eens wat in de UK. Soms leuke aanbiedingen maar wisselt wel eens door de wisselkoers pond-euro. Aanbieders waar ik heb gekocht zijn o.a.: westbrookcycles (Scott frame), ribble cycles, wiggle, evans cycles, winstanleys bikes en bikescene.co.uk (heel interessant voor Specialized aanbiedingen en ja, ze sturen het gewoon op naar Nederland). Ze hebben bijv. meerdere overjarige S-works Roubaix frames voor 1400 pond = 1766 euro. Met verzenden 1800 euro.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Forum-lid HC
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 04 mei 2016 19:44

fietser1972 schreef:Ik bestel wel eens wat in de UK. Soms leuke aanbiedingen maar wisselt wel eens door de wisselkoers pond-euro. Aanbieders waar ik heb gekocht zijn o.a.: westbrookcycles (Scott frame), ribble cycles, wiggle, evans cycles, winstanleys bikes en bikescene.co.uk (heel interessant voor Specialized aanbiedingen en ja, ze sturen het gewoon op naar Nederland). Ze hebben bijv. meerdere overjarige S-works Roubaix frames voor 1400 pond = 1766 euro. Met verzenden 1800 euro.
thanks! ga ik eens bekijken

buddo
Forum-lid
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20 aug 2005 11:02
Locatie: Heerenveen

buddo 18 aug 2016 13:59

Wellicht is de vraag al eens gesteld, maar via de zoekfunctie kwam het antwoord niet naar boven...
Welke webwinkels kunnen ook versturen naar een (postnl) servicepunt in plaats van thuis/werk adres?

JordyFr
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 05 jun 2012 13:04

JordyFr 18 aug 2016 14:36

buddo schreef:Wellicht is de vraag al eens gesteld, maar via de zoekfunctie kwam het antwoord niet naar boven...
Welke webwinkels kunnen ook versturen naar een (postnl) servicepunt in plaats van thuis/werk adres?
Als je de eerste keer niet thuis bent kun je er via postnl zelf voor kiezen om het op te halen bij een servicepunt.

buddo
Forum-lid
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20 aug 2005 11:02
Locatie: Heerenveen

buddo 18 aug 2016 14:53

JordyFr schreef: Als je de eerste keer niet thuis bent kun je er via postnl zelf voor kiezen om het op te halen bij een servicepunt.
Dat snap ik... maar dat was de vraag dus niet. Ik heb gekeken naar Bikesnparts, Bikeparts4u, Mantel, Salden, Futurumshop, Cyclewear... maar allen gewoon aan huis. Ik bedoel dus net als bijvoorbeeld Wehkamp dat je een servicepunt kunt kiezen voor de eerste bestelling.

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 18 aug 2016 17:12

Volgens mij kan dat bij geen enkele fietswebshop.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Plaats reactie