Carbon clinchers uit China vragen
U-shape is zoals de hedendaagse zipps. Ik denk dat u de wielen van bij farsports bedoeld en ik vermoed dat enkel de 25mm met u shape is. De 23 zijn vermoed ik me v-shape en de nieuwe die 20,5 zijn zijn aero, kortom met een licht bollende velg.gene schreef:Heb nog enkele vraagjes over 50 mm carbon wielen.
Wat is "U-shape"?
Velgbreedte gaat van 20.5 tot 25 mm. Wat is aan te raden?
Basaltlaag op velg om beter te remmen. Iemand ervaring mee?
Mensen ervaring met CN Carbon? Via aliexpress
Ik vind dit wel wat
http://www.aliexpress.com/item/Only-132 ... 78398.html
In het topic "foto van mijn fiets" het gevraagd aan 'spook' of ze bevallen
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... start=6300
Ik vind dit wel wat
http://www.aliexpress.com/item/Only-132 ... 78398.html
In het topic "foto van mijn fiets" het gevraagd aan 'spook' of ze bevallen
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... start=6300
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Na lang alleen passief dit forum gebruikt te hebben. Heb ik nu een vraag. Ik overweeg nu de aanschaf van een set farsport clinchers (FSC60-CM). Ik ben alleen aan het twijfelen over de naaf keuze. Zelf zat ik te denken aan novatech. Hier heb ik namelijk wel goede dingen over gelezen. Heeft iemand echter nog ervaring met de overige naaf keuzes?
Bedankt!
Bedankt!
Ik heb far gevraagd wat de verschillen zijn tussen de 4 verschillende 50 mm hoge wielen.
Quote Far
2014 new fsc50-cm -- New model, high-temperature track, aero shape (promoted basic on FSC50-CM model)
2014 fsc50-cm-23 -- 23mm width, high-temperature track, V-shape
Fsc50-cm -- Old model, basalt braking track, V-shape
Fsc50-cm-25 -- 25mm width, high-temperature track, aero-shape
Unquote Far
Quote Far
2014 new fsc50-cm -- New model, high-temperature track, aero shape (promoted basic on FSC50-CM model)
2014 fsc50-cm-23 -- 23mm width, high-temperature track, V-shape
Fsc50-cm -- Old model, basalt braking track, V-shape
Fsc50-cm-25 -- 25mm width, high-temperature track, aero-shape
Unquote Far
Is imo niet volledig.-jop- schreef:Ik heb far gevraagd wat de verschillen zijn tussen de 4 verschillende 50 mm hoge wielen.
Quote Far
2014 new fsc50-cm -- New model, high-temperature track, aero shape (promoted basic on FSC50-CM model)
2014 fsc50-cm-23 -- 23mm width, high-temperature track, V-shape
Fsc50-cm -- Old model, basalt braking track, V-shape
Fsc50-cm-25 -- 25mm width, high-temperature track, aero-shape
Unquote Far
Er is ook een 50 mm velg met 20.5 breedte.
Er is ook nog de "U-shape"
Kan je enkele voorbeelden geven van eenmanszaken? Bedankt!lcsmt schreef:Doen er ondertussen nog. Er staan op het internet ondertussen legio "éénmanszaakjes" die fietsspullen invoeren en doorverkopen met relatief kleine winstmarges.RacingRalph schreef:Thinking out loud: "besteld in china en verkoopt door in nederland" ???
Is volgens mij niets mis mee.
Je betaald als koper iets meer dan wat je rechtstreeks aan "de Chinees" zou betalen maar je hebt een aanspreekpunt in België/Nederland.
Je weet ook op voorhand wat je moet betalen.
Op het wt forum (B) staat de ervaring van iemand die
- 562 Euro heeft betaald voor een "ongespoten" frame (incl verzenden)
- Nog eens meer dan 500 Euro aan import/dumpingstaks/en wat nog al.zie http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... &start=290........... schreef:
Net even gebeld naar Bpost, werd daar heel vriendelijk verder geholpen.
Frame en wat accessoires zijn in China aangekocht voor €562 inclusief transportkosten.
Bijkomende kosten, berekend door de douane... €521?
Ik had eerder gerekend op 48.5% + 21% btw en nog wat bijkomende dingen, maar niet zo'n hoog bedrag.
Iemand ervaring mee?
Ondertussen klacht neergelegd en hopend op een herziening van de douane uit...
Dan ben je, volgens mij, beter af met van voor af aan iets meer te betalen aan iemand die al die risico's al in jouw plaats heeft genomen
Mooi Omer!omer schreef:Heb het er ook op gewaagd,en mij een setje 2014 FSC50-CM-23 van farsports laten afkomen .
hier de foto (het is trouwens ook mijn nieuwe fiets
Uploaded with ImageShack.us
welke bevallen je nu beter, deze van Farsports of de Carbotim wielen?
Ik heb er nog niet veel mee kunnen rijden.Maar ik heb het gevoel dat die van carbotim (met bitex naven) beter bollen.Achterste wiel blijft lander doordraaien dan die van farsports.Het zijn 2 verschillende naven.Misschien moeten die van farsports(edhub ceramic) nog wat ingereden wordenkiekeboeboe schreef:Mooi Omer!omer schreef:Heb het er ook op gewaagd,en mij een setje 2014 FSC50-CM-23 van farsports laten afkomen .
hier de foto (het is trouwens ook mijn nieuwe fiets
Uploaded with ImageShack.us
welke bevallen je nu beter, deze van Farsports of de Carbotim wielen?