Vuelta 2012
Heb net de hele 'discussie' zitten lezen: van bericht rob74 29 aug 2012 18:36 tot bericht rob74 30 aug 2012 06:50 welgeteld 18 berichten ter verdediging van Gesinks tijdritprestatie! Terwijl er maar twee zgn. 'Gesink-bashers' zijn, waarvan de één, rob74, zijn opmerking eigenlijk zelf al afdoet als 'flauw', en de ander, eelcoz, zich niet eens echt mengt in de 'discussie'. Oftewel, gaat helemaal nergens over, ...er is niet eens een discussie! Gesink reed niet super (waar de meesten op gehoopt hadden) en niet slecht (wat sommigen misschien verwacht hadden). Punt.
Maar terecht verder met de rit van de dag: leuk profiel van die slotklim, Mirador de Ézaro. Rodriguez zal inderdaad wel proberen 'de boel bij elkaar te houden' om vandaag zelf de boni's op te kunnen eisen op de streep. En hij zal ze nodig hebben voor 'we' het loodzware weekend ingaan met een tot op de tanden gewapende en tot op het bot gemotiveerde Contador! Ben benieuwd. Zin in spektakel.
Maar terecht verder met de rit van de dag: leuk profiel van die slotklim, Mirador de Ézaro. Rodriguez zal inderdaad wel proberen 'de boel bij elkaar te houden' om vandaag zelf de boni's op te kunnen eisen op de streep. En hij zal ze nodig hebben voor 'we' het loodzware weekend ingaan met een tot op de tanden gewapende en tot op het bot gemotiveerde Contador! Ben benieuwd. Zin in spektakel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet heel verrassend als je naar de fietsstijl van de betreffende coureurs kijkt. Benieuwd naar de komende 10min!!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Benieuwd wie er nog iets op te merken heeft over RG
Ik ben geen fan van die man, maar vandaag was gewoon goed. En wat een power van Rdrigues, indrukwekkend. Wordt een mooi weekend!
Ik ben geen fan van die man, maar vandaag was gewoon goed. En wat een power van Rdrigues, indrukwekkend. Wordt een mooi weekend!
Less is bore
Inderdaad... zeggen dat je klassement kapot is na een paar dagen terwijl hij vrolijk vijfde staat met twee ploeggenoten in de top tien is compleet normaal. Als je Gesink verdedigt met zijn 26 jaar en prut erelijst ben je duidelijk aan het hyperventileren.Ziegler schreef:Ik krijg veel meer de indruk dat het al hyperventilerend in de verdedigingsreflex schieten een sport is die door een aantal graag wordt beoefend.uninvitedguest schreef: Daarbij vind ik dat er met twee maten wordt gemeten. Wanneer een renner als Maaskant of Langeveld incidenteel een goede prestatie neerzet, is het gelijk hosanna in de hoogte. Gesink presteert al langer op een goed niveau, maar het lijkt wel of Gesink afzeiken nationale sport nr 1 is .
Ik bedoel maar.. vandaag eindigt hij pas vierde! Wat een enorme mislukking.
Het grappige is dat ik niet eens Gesink (of Rabo fan) ben. Ik hou het gewoon liever op de feiten en dan zie je dat Gesink een grote meneer is in het prof wielrennen. Een renner met zijn palmares, sinds breukink niet meer gezien en dan moet je nog bedenken dat hij pas 26 is.
Laatst gewijzigd door dc op 30 aug 2012 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
@Daniel
Ik ben wel een fan van Gesink, maar hij heeft toch weer tijd laten liggen. Al is het dit keer niet veel en was dat in dit geval ook wel te verwachten. Ik blijf het grappig vinden dat jullie dat zo gemakkelijk wegpoetsen. Hij verliest doorlopend tijd.
Ik ben benieuwd wanneer hij nu eens tijd gaat winnen. Dan ga ik hier typen dat hij sterk heeft gereden.
Zijn klassement wordt nu gevormd door zo min mogelijk tijd verliezen. Ik zie het graag andersom. Win eens wat. Dat kan je ook eens wat verliezen.
Het punt lijkt alleen te zijn dat hij dat simpelweg niet kan als de grote jongens meedoen. Dat is niet erg, maar ik ga niet roepen dat hij sterk heeft gereden simpelweg omdat hij een Oranje shirt draagt.
@DC
Doe eens wat minder opgefokt.
Ik ben wel een fan van Gesink, maar hij heeft toch weer tijd laten liggen. Al is het dit keer niet veel en was dat in dit geval ook wel te verwachten. Ik blijf het grappig vinden dat jullie dat zo gemakkelijk wegpoetsen. Hij verliest doorlopend tijd.
Ik ben benieuwd wanneer hij nu eens tijd gaat winnen. Dan ga ik hier typen dat hij sterk heeft gereden.
Zijn klassement wordt nu gevormd door zo min mogelijk tijd verliezen. Ik zie het graag andersom. Win eens wat. Dat kan je ook eens wat verliezen.
Het punt lijkt alleen te zijn dat hij dat simpelweg niet kan als de grote jongens meedoen. Dat is niet erg, maar ik ga niet roepen dat hij sterk heeft gereden simpelweg omdat hij een Oranje shirt draagt.
@DC
Doe eens wat minder opgefokt.
Heb jij Breukink zien fietsen? Ik vraag het me af. Breuking won. En niet zo'n beetje ook. Die reed in een tijdrit alle concurrentie op een hoop op een goede dag.dc schreef: Het grappige is dat ik niet eens Gesink (of Rabo fan) ben. Ik hou het gewoon liever op de feiten en dan zie je dat Gesink een grote meneer is in het prof wielrennen. Een renner met zijn palmares, sinds breukink niet meer gezien en dan moet je nog bedenken dat hij pas 26 is.
Dat Gesink de beste renner sinds Breukink is zegt meer over de stand van zaken in het Nederlandse fietsen.
Heeft Breukink de ronde van Oman wel eens gewonnen en daar iedereen op een hoop gereden bergop?
Ik kijk liever naar de mogelijkheden van een renner. Vandaag presteerde Gesink boven verwachting. Dus sterk. Gisteren ruim daaronder.
Als Contador naast de kant staat te kotsen, Valverde lekrijdt en Rodriguez valt waardoor Gesink met stip stijgt in het klassement heeft hij opeens wel sterk gereden?
Ik kijk liever naar de mogelijkheden van een renner. Vandaag presteerde Gesink boven verwachting. Dus sterk. Gisteren ruim daaronder.
Als Contador naast de kant staat te kotsen, Valverde lekrijdt en Rodriguez valt waardoor Gesink met stip stijgt in het klassement heeft hij opeens wel sterk gereden?
Laatst gewijzigd door litespeed op 30 aug 2012 19:07, 2 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ziegler, iedereen die het wielrennen een beetje volgt weet dat dit totaal geen RG klim is. En dan zo finishen achter die explosieve bommetjes is gewoon knap. Zelfs tijd gewonnen op Froome
RG is momenteel best of the rest. De rotste plek om te rijden als hollander want je doet het nooit goed. En nogmaals, ik ben eerder anti Rabo dan pro, maar deze vuelta doen ze het gewoon goed. Alleen weiger jij dat te zien als fan-met-te-hoge-verwachtingen.
RG is momenteel best of the rest. De rotste plek om te rijden als hollander want je doet het nooit goed. En nogmaals, ik ben eerder anti Rabo dan pro, maar deze vuelta doen ze het gewoon goed. Alleen weiger jij dat te zien als fan-met-te-hoge-verwachtingen.
Less is bore
edit
Laatst gewijzigd door eelcoz op 06 sep 2012 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
@Daniel
Daarom vind ik het ook begrijpelijk dat hij tijd liet liggen. Je moet me wel willen begrijpen natuurlijk. Froome lijkt zijn beste vorm inderdaad kwijt te zijn. Die had hij in de Tour (en die kilometers heeft niet iedereen in de benen).
@Litespeed
De ronde van Oman? Is dat een serieuze reactie?
Daarom vind ik het ook begrijpelijk dat hij tijd liet liggen. Je moet me wel willen begrijpen natuurlijk. Froome lijkt zijn beste vorm inderdaad kwijt te zijn. Die had hij in de Tour (en die kilometers heeft niet iedereen in de benen).
@Litespeed
De ronde van Oman? Is dat een serieuze reactie?