WK 2012
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
@Fiedoo. In België is wielrennen de volkssport. Er zijn heel veel meer amateur wielrenners in België dan in Nederland. In België kan je van maart t/m begin oktober praktisch iedere dag een koers rijden, in Nederland nog niet eens de helft van de dagen. Als de basis breder is dan is de kans dat er toppers boven komen drijven ook groter.
- boswielrenner
- Forum-lid
@DC: ik fakkel geen renners af. Ik deel de mening van Van Vliet en vele andere ex-profs. Ik heb ook nergens gezegd dat Gesink een slechte coureur is. Integendeel, maar ik ben wel van mening dat Gesink iets mist in zijn karakter. Ik zie bij hem gewoon niet de echte winnaars mentaliteit. Gilbert rijdt een ruk jaar en wint het WK. Gesink breekt zijn bovenbeen en komt sterk terug, maar waarom dan niet aanvallen tijdens het WK ook al weet je dat de kans nihil is dat het zal slagen. Ik hoop dat Gesink de komende jaren op zijn fiets blijft zitten en dat hij gaat groeien, want ik vind dat hij de laatste jaren niet beter is geworden dan in de begin jaren als prof.
Natuurlijk moeten we de renners waarderen om hun prestaties tot nu toe, maar als je bij een topploeg rijdt en een dik salaris verdient, dan mag je je op een gegeven moment niet meer verschuilen achter leeftijd.
Natuurlijk moeten we de renners waarderen om hun prestaties tot nu toe, maar als je bij een topploeg rijdt en een dik salaris verdient, dan mag je je op een gegeven moment niet meer verschuilen achter leeftijd.
Laatst gewijzigd door boswielrenner op 24 sep 2012 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Mij ook, maar het is wel in lijn met de rabo afzeiken cultuur waar hij als tafelgast bij "Tour du Jour" ook regelmatig deel aan was.amclassic-fan schreef:Lijkt het je niet een stuk logischer dat je dit intern doet ipv via journalisten?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik denk dat Van Vliet het ook intern doet, maar dat hij wellicht ook de media opzoekt om de leiding binnen de Rabo ploeg, die aan het reorganiseren zijn, op scherp te zetten. Daarnaast zal er ongetwijfeld nog wel wat politiek en machtspel spelen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
En een lijntje met Kerckhoffs, de Rabo-basher bij de Telegraaf?timo2.0 schreef:Mij ook, maar het is wel in lijn met de rabo afzeiken cultuur waar hij als tafelgast bij "Tour du Jour" ook regelmatig deel aan was.amclassic-fan schreef:Lijkt het je niet een stuk logischer dat je dit intern doet ipv via journalisten?
Voor de sport man zeker.boswielrenner schreef:Heeft niets met zuurpruimen te maken. Volgens mij begrijp je niet helemaal wat topsport inhoudt en dat het gaat om winnen!
Maar topsport is er in mijn ogen meer voor het plezier en vermaak voor de mensen.
Als er geen mensen naar topsport kijken is er geen sponsor die er nog geld in gaat pompen.
Ik ben tevreden met een mooie koers en het maakt mij niet uit wie die gaat maken, al vond ik het gister geen mooie koers.
Overigens ben ik er van overtuigd dat de beste jaren voor de relatief jonge Nederlanders nog moeten komen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
En wat als je een bondscoach hebt die in grote letters op een bord schrijft "De prins rijdt niet op kop." ?boswielrenner schreef:@DC: ik fakkel geen renners af. Ik deel de mening van Van Vliet en vele andere ex-profs. Ik heb ook nergens gezegd dat Gesink een slechte coureur is. Integendeel, maar ik ben wel van mening dat Gesink iets mist in zijn karakter. Ik zie bij hem gewoon niet de echte winnaars mentaliteit. Gilbert rijdt een ruk jaar en wint het WK. Gesink breekt zijn bovenbeen en komt sterk terug, maar waarom dan niet aanvallen tijdens het WK ook al weet je dat de kans nihil is dat het zal slagen. Ik hoop dat Gesink de komende jaren op zijn fiets blijft zitten en dat hij gaat groeien, want ik vind dat hij de laatste jaren niet beter is geworden dan in de begin jaren als prof.
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik doelde op het moment dat de kopgroep bijna werd ingelopen. Gesink had in die kopgroep geen kopwerk hoeven te verrichten. Je denkt dan dat hij nog fris is en een poging kan wagen om weg te springen voordat de kopgroep wordt ingelopen. Helaas bleef hij zitten en was zijn beste kans verkeken.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Even los van de discussie over het niveau van presteren wat mij ook regelmatig tegenvalt. Dat interview met Leo van Vliet is wat mij betreft gewoon ongepast. Op zo'n manier kritiek uiten doe je niet voor de camera. Dan krijg ik echt sterk het gevoel dat het vooral bedoeld is om er zelf gunstig uit te komen. Even wat renners affakkelen en ondertussen zichzelf nog een compliment geven dat hij Boom zo goed weet te motiveren.
Hoe kun je nu van je renners verwachten dat ze in de toekomst voor je door het vuur gaan als je ze zo publiekelijk onderuit de zak geeft? Hij staat commentaar te geven als de eerste de beste supporter maar is ondertussen wel de bondscoach.
Hoe kun je nu van je renners verwachten dat ze in de toekomst voor je door het vuur gaan als je ze zo publiekelijk onderuit de zak geeft? Hij staat commentaar te geven als de eerste de beste supporter maar is ondertussen wel de bondscoach.