Garmin Edge 800 topic deel 2
Nee helaas niet, alleen naar start.
Kunnen die OFM bijgezet worden op het sd kaartje van de CityNavigator?
Want als dat SD kaartje te klein is om die OFM erbij te zetten kun je volgens mij niet gewoon de CN op een ander kaartje zetten. Wat moet je dan doen als je kaartje te klein is?
Want als dat SD kaartje te klein is om die OFM erbij te zetten kun je volgens mij niet gewoon de CN op een ander kaartje zetten. Wat moet je dan doen als je kaartje te klein is?
-
- Forum-lid
- Contact
Een microSD kaartje kopen voor de andere kaart en die in de Edge gebruiken. Ga niet zomaar knoeien met de CN kaart, voor je het weet is de kaart verdwenen en heb je niks meer.
Voor de zekerheid kun je een backup van GPS en microSD kaart maken met het gratis programma JaVaWa Device Manager.
Voor de zekerheid kun je een backup van GPS en microSD kaart maken met het gratis programma JaVaWa Device Manager.
Marco
-
- Forum-lid
- Contact
werkt prima, meer info dan CN, is incl fietsknoppunten enzo. Bv fietsbare wegen langs kanalen staan niet in CN, wel in OFM.
Marco
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Werkt perfect.Vizionary schreef:werken die Open Fiets Maps ook goed voor België? Zit te twijfelen nu of ik die CN ga nemen of niet.
Ik vind de CN kaart er wel iets strakker uitzien op het scherm.
De OFM gebruikt veel meer kleurtjes/stippellijntjes en zo.
Maar je kan het alleszins proberen, als jij het niets vindt ben je nog niets kwijt hé.
Succes
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Kleurtjes van de gewone OSM (dus niet OFM) vind ik persoonlijk fijner. Nadeel van deze kaart is dat je geen adressen kunt opzoeken, dat kan met OFM dan weer wel.
-
- Forum-lid
- Contact
Daarom gebruik ik eigenlijk alleen OFM Light en nooit de gewone (zware) editie.
Marco
Hoe kun je van een opgeslagen koers (in dit geval gemaakt met Strava) de gemiddelde snelheid aanpassen, voordat je hem gereden hebt?
Standaard staat hij op 19.31 km/u, waardoor de ETA vrijwel altijd verkeerd wordt berekend.
Standaard staat hij op 19.31 km/u, waardoor de ETA vrijwel altijd verkeerd wordt berekend.
accepteren kun je leren!
-
- Forum-lid
- Contact
RTWtool van JaVaWa en via de website gpsies.com (convert) en ... vast nog meer mogelijkheden.
Marco