Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wat is fout, wat kan echt niet?

spook
Forum-lid

spook 25 aug 2010 14:59

[quote="twofourtwo"][quote="Coen"]Heeft die ook een stopwatch in de slaapkamer? (Goeie sex gehad? Nee, dat niet, maar wel 28 seconden sneller dan de vorige keer, YES)

Waarom fiets je nu eigenlijk: ik voor de lol![/quote]

OT, sorry - heeft er ooit al iemand gedacht om zijn hartslagmeter aan te doen in de slaapkamer?
[/quote]

Ik heb een keer een hele nacht geslapen met een hartslagmeter...
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

tommeke14
Forum-lid

tommeke14 25 aug 2010 15:14

[quote="Theo V"][quote="Tommeke14"] Toch scheer ik m'n benen. A, omdat 't mooier staat en B, omdat 't praktischer is.[/quote]

A begrijp ik, B mag je me toch uitleggen.[/quote]

Makkelijker te verzorgen na 'n valpartij. En ik heb het idee dat schaafwonden ook sneller genezen.

[quote="daPOKER"][quote="Theo V"][quote="Tommeke14"] Toch scheer ik m'n benen. A, omdat 't mooier staat en B, omdat 't praktischer is.[/quote]

Daar sluit ik me geheel bij aan.
Geschoren benen zijn alleen mooi bij prof's en bij vrouwen.
Afgelopen weekend heb ik les Géants des Ardennes gereden en dan haal ik in de klimmetjes mannen in op dure carbonracers met geschoren poten in fake-prof-outfits. Zo kansloos, je bent toch geen wijf zeker? :/[/quote]

Dat zijn van die toerders die Boogerdje aan het spelen zijn ;)
Ik vind het er gewoon mooier uitzien bij mij.

spook
Forum-lid

spook 25 aug 2010 16:42

[quote="Tommeke14"][quote="Theo V"][quote="Tommeke14"] Toch scheer ik m'n benen. A, omdat 't mooier staat en B, omdat 't praktischer is.[/quote]

Makkelijker te verzorgen na 'n valpartij. En ik heb het idee dat schaafwonden ook sneller genezen.

[quote="daPOKER"][quote="Theo V"][quote="Tommeke14"] Toch scheer ik m'n benen. A, omdat 't mooier staat en B, omdat 't praktischer is.[/quote]

Daar sluit ik me geheel bij aan.
Geschoren benen zijn alleen mooi bij prof's en bij vrouwen.
Afgelopen weekend heb ik les Géants des Ardennes gereden en dan haal ik in de klimmetjes mannen in op dure carbonracers met geschoren poten in fake-prof-outfits. Zo kansloos, je bent toch geen wijf zeker? :/[/quote]

Dat zijn van die toerders die Boogerdje aan het spelen zijn ;)
Ik vind het er gewoon mooier uitzien bij mij.[/quote]

Vind ik ook, ik zie er ook graag gesoigneerd uit, scheer mijn benen al jaar en dag en ja, alleen omdat ik dat mooier vind. En bij een fotomoment in een toertocht zorg ik ervoor dat ik er zo profi mogelijk uitzie. En inderdaad wordt ik op mijn mooie fietsje in mijn mooie pakje regelmatig voorbij gereden.

Maar wat ik dus ècht niet vind kunnen, is dat je pas je mooie pakje aan mag, op je mooie fietsje met carbonwieltjes mag stappen en je benen mag scheren als je tenminste in je eentje 34km gemiddeld over 100 km kunt rijden. Tegen de wind in. En dat alles daaronder slechts op ouwe fietsen, met meuk mag rondrijden omdat ze zich anders onsterfelijk belachelijk maken...
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 25 aug 2010 16:56

[quote="Trudie"][quote="Elboutero"]Niet ter zake doende informatie in je post vermelden, waarbij dergelijke informatie eigenlijk enkel uitgelegd kan worden als misplaatste opschepperij. [/quote]

Eh, je bedoelt posten in het topic "vandaag gefietst in 2010" en dan gelijk maar even melden wat je gemiddelde was. :D[/quote]

Lijkt mij uitstekend om enkel nog 'ja' of 'nee' te posten. Wel zo overzichtelijk ;-)

jmdegroot
Forum-lid

jmdegroot 25 aug 2010 17:06

[quote="spook"]Maar wat ik dus ècht niet vind kunnen, is dat je pas je mooie pakje aan mag, op je mooie fietsje met carbonwieltjes mag stappen en je benen mag scheren als je tenminste in je eentje 34km gemiddeld over 100 km kunt rijden. Tegen de wind in. En dat alles daaronder slechts op ouwe fietsen, met meuk mag rondrijden omdat ze zich anders onsterfelijk belachelijk maken...

[/quote]

+1; leven en laten leven

perik
Forum-lid

perik 25 aug 2010 17:22

[quote="jmdegroot"]+1; leven en laten leven[/quote]

Ja maar dan zou dit hele topic fout zijn, echt niet kunnen. Zou toch jammer zijn ;)

coen
Forum-lid

coen 25 aug 2010 17:34

[quote="Elboutero"]Wielrennen afdoen als iets dat je 'voor de lol' doet........Wielrennen is een strijd op leven en dood! Kapot gaan moet je! Het gemiddelde is heilig en alles en iedereen die je hierin belemmert zal wensen dat hij of zij nooit geboren was!

:-)[/quote]

Ik begrijp dat jij gewoon doorknalt bij de bevoorrading?

Of ben jij juist diegene die z'n voorwiel optilt ten behoeve van jouw heilige doel ;)
Wilier Mortirolo
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3

hansdarmstrong
Forum-lid

hansdarmstrong 25 aug 2010 17:46

Inzicht is tot mij gekomen.
Nu snap ik wat die kerel liep te sukkelen vorige zaterdag, wiel omhoog en peperkoek in de andere hand.
En toen schiep god de pauze knop

elboutero
Forum-lid

elboutero 25 aug 2010 19:46

[quote="Coen"][quote="Elboutero"]Wielrennen afdoen als iets dat je 'voor de lol' doet........Wielrennen is een strijd op leven en dood! Kapot gaan moet je! Het gemiddelde is heilig en alles en iedereen die je hierin belemmert zal wensen dat hij of zij nooit geboren was!

:-)[/quote]

Ik begrijp dat jij gewoon doorknalt bij de bevoorrading?

Of ben jij juist diegene die z'n voorwiel optilt ten behoeve van jouw heilige doel ;)[/quote]

Volgauto natuurlijk!
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

hond
Forum-lid

hond 25 aug 2010 20:29

[quote="eelcoz"][quote="Hond"]
Ik draag inderdaad van die witte onderbroeken op de fiets omdat ik zonder iets eronder gewoon smerig/onhygiënisch vind, onderbroek gaat bij de witte was en de koersbroeken (Vermarc, Assos o.a.) was ik met de hand. En nooit last van schuurplekken of dergelijken.

En om ontopic te blijven:
De bilnaad zien zitten van je voorganger is echt fout (vooral bij witte broeken) of zweetvlekken in de koersbroek.
[/quote]

Je koopt broeken van het duurste merk dat er bestaat (Assos) en trekt vervolgens een onderbroek eronder aan??? Als je geld teveel hebt, mag je het ook wel direct naar mijn rekening overmaken hoor.;)[/quote]
Kwalitatief is Assos veel beter dan bv Ultima die je na een seizoen al weg kunt gooien. Uiteindelijk kom je dan alsnog goedkoper uit met een Assos Uno.

[quote="SuperGrover1"]
als je je fietsbroek gewoon was is er niks smerigs aan hoor, of je nou met je blote gat in een wielerbroek stapt of in een onderbroek, dat principe blijft tocht hetzelfde????

en niet zweten tijdens een koers wordt een lastige klus hoor, zowiezo gaat een mens die ziich inspant over het algemeen zweten......[/quote]
Ik zeg toch nergens dat ik niet zweet? Die onderbroek is achteraf nat maar ik voel er niets van tijdens het fietsen. En het is wel degelijk hygiënischer, dat is juist de functie van een onderbroek, of dragen jullie überhaupt nooit onderbroeken onder een broek?

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 25 aug 2010 20:36

[quote="Hond"]En het is wel degelijk hygiënischer, dat is juist de functie van een onderbroek, of dragen jullie überhaupt nooit onderbroeken onder een broek?[/quote]

Hoi,

Wat een onzin dat het dragen van een onderbroek onder je koersbroek hygiënischer zou zijn. Als je schoon gewassen bent dan maakt dat niets uit.

Ja, onder een normale broek wel een onderbroek/slip/tight boxer want anders rammelen die klokken zo los in de kerktoren ;) :D

Maar goed. Ieder zijn meuk. Blijf jij toch lekker met onderbroek onder je bibshort rijden.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

trudie
Forum-lid

trudie 25 aug 2010 20:45

Waarom denk je dat er een zeem in een fietsbroek zit? Om onderweg je bril schoon te poetsen?:D

Plaats reactie