Kortingscodes
-
- Forum-lid
Code zojuist ontvangen en de bestelling gedaan. Ben benieuwd.
Nee , sorry jongen. Van een canyon code heb ik zelfs nog niet gehoord, jij al ervaring mee ?
off topic : Maar neem je even de tijd om je PB te checken ? Heb je vorige week een bericht gestuurd. Is wel belangrijk voor me
off topic : Maar neem je even de tijd om je PB te checken ? Heb je vorige week een bericht gestuurd. Is wel belangrijk voor me
Sworks Venge
Je hebt een PB, had je bericht gemist.brekson schreef:Nee , sorry jongen. Van een canyon code heb ik zelfs nog niet gehoord, jij al ervaring mee ?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Vandaag de gelletjes via postnl ontvangen.Wolfhound32 schreef:Dank voor de link dickw! Heb ze ook besteld. Ik heb wel €5,- verzendkosten betaald, want extra €15,- betalen voor van die veel te dure meuk vind ik dan weer een beetje zonde.
Eigenlijk vind ik €5,- voor 12 gelletjes al uiterst discutabel, maar goed, laat ik ze maar eens proberen.
- Forum-lid
Ik heb de gelletjes ook ontvangen:).
kan zeggen wat je wil ik ben tevreden over de kleding van ekoi , paar setjes thuis maar zit goed en heeft een lekkere zeemOrlok schreef:EKOI viert zijn 15 jarig bestaan met de kortingscode EK15ANS van 30% op de gehele collectie.!
maar de helm is dit een beetje vergelijkbaar met giro of..... met de korting kom ik op maar 100 euro dus aantrekkelijk
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )