"De Avondetappe" 2014
-
- Forum-lid HC
Het enige dat Karsten Kroon uitstraalde richting Mart was iets van "wat loop je nou uit je nek te zwetsen" (Geen probleem overigens, niet iedereen hoeft open met Mart een interview in te gaan en ook bij goede intervieuwers voel je bij doorvragen altijd een gezonde spanning).
Het enige dat Karsten liet zien is dat hij op en top sportman is en een no nonsense uitstraling heeft en Mart op de feiten drukte dat Mart er wederom veel psychologisch gezever en er zaken bijzoekt die er gewoon niet zijn.
Waar Karsen echt een goede trainer / ploegleider zou zijn heeft Mart inmiddels meer de uitstraling van een geflipte psycholoog en dat daar wat wrevel uit voortkomt is eigenlijk niet te vermijden.
Dat verhaal met Majka was maar een klein voorbeeld (waarbij ik binnenkort toch wel een wet verwacht waarin wordt gesteld dat niet de drager van de naam maar Mart bepaald hoe iets wordt uitgesproken,
Meteen ook wel een teken dat Mart zelden of nooit naar collega's kijkt want tot op heden heb ik nog niemand "Maika" als Matschka uit horen spreken.
Het enige dat Karsten liet zien is dat hij op en top sportman is en een no nonsense uitstraling heeft en Mart op de feiten drukte dat Mart er wederom veel psychologisch gezever en er zaken bijzoekt die er gewoon niet zijn.
Waar Karsen echt een goede trainer / ploegleider zou zijn heeft Mart inmiddels meer de uitstraling van een geflipte psycholoog en dat daar wat wrevel uit voortkomt is eigenlijk niet te vermijden.
Dat verhaal met Majka was maar een klein voorbeeld (waarbij ik binnenkort toch wel een wet verwacht waarin wordt gesteld dat niet de drager van de naam maar Mart bepaald hoe iets wordt uitgesproken,
Meteen ook wel een teken dat Mart zelden of nooit naar collega's kijkt want tot op heden heb ik nog niemand "Maika" als Matschka uit horen spreken.
Laatst gewijzigd door sharkman113 op 21 jul 2014 10:17, 2 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En toch vind ik het erg grappig: de grootste criticasters kijken wel
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Kroon wordt niet door Tinkov betaald omdat hij zo'n geweldige publicitaire waarde heeft, maar vanwege z'n ervaring en kennis.Supergrover schreef:Dan moet KK daar ook lekker niet gaan zitten, op diverse momenten zag je aan KK af dat het er niet naar zijn zin had. Goeie reclame voor zichzelf.....japiecarbon schreef:Maar eerlijk is eerlijk, dat bedoelde hij wel volgens mij is Karsten ook niet echt gecharmeerd van Mart.
haha, ja dat herken ik idd wel van die periode, maar dat bedoelde ik eigenlijk niet, ik bedoelde puur, hij zat daar, is toch wel erg zwaar geworden, keek naar beneden, onderkinnetje, zag er zo grauw en moe uit en die zucht voor hij opkeek en begon te lezen. Ik zag echt een oude man zitten waar ik even van schrok. Als hij "in the mood" is kan hij het nog best.sharkman113 schreef:Je kunt hem veel verwijten maar dat heeft volgens mij niets met zijn leeftijd te maken. De laatste jaren dat hij Studio sport deed en duidelijk minder gefocussed was deed hij dat aan de lopende band tot het moment dat er minimaal vijf keer in het uur zaken fout gingen en de coördinatie volledig in het honderd liep (was uiteindelijk redelijk komisch en al eer reden om het programma te kijken).n. Ik schrok laatst echt toen hij de vooraankondiging deed en voor het begin stil op zijn blaadje keek, echt een oude man schoot er ineens door me heen. Toch een mooie anchorman die best nog respect verdiend.
Kon Karsten wel waarderen trouwens (hij heeft idd niet echt een TV uitstraling) "hij zegt zelf maika" "je sprak al in de verleden tijd over me Mart", "Ja maar niet voltooid verleden tijd" (dat was toch wel mooi gevonden zo snel), mooi!
- Supergrover
- Forum-lid HC
bedoelde die reclame voor zichzelf niet vanuit commercieel oogpuntamclassic-fan schreef:Kroon wordt niet door Tinkov betaald omdat hij zo'n geweldige publicitaire waarde heeft, maar vanwege z'n ervaring en kennis.Supergrover schreef:Dan moet KK daar ook lekker niet gaan zitten, op diverse momenten zag je aan KK af dat het er niet naar zijn zin had. Goeie reclame voor zichzelf.....japiecarbon schreef:Maar eerlijk is eerlijk, dat bedoelde hij wel volgens mij is Karsten ook niet echt gecharmeerd van Mart.
Pffft die Coucke, DIE is irritant. Mensen kinderen.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Maar schuift wel geld naar binnen bij die ploeg.
Dat is algemeen bekend, maar wat heeft hij nu weer gedaan?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Hij verscheen op TV vanavond, bij de "Belgische Avondetappe"
Wat had hij te vertellen dan?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik zat TdJ te kijken en heb Vive le Velo opgenomen en zonet gestart. Ik zit 10 minuten te kijken en ik denk dat Havana gaat komen dat Coucke narcistisch/egocetrisch is. Een bal dus.
Nada interesse voor de sport bij Coucke. Dan kun je beter Tinkoff hebben.
Nada interesse voor de sport bij Coucke. Dan kun je beter Tinkoff hebben.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
Ik moet zeggen dat tdj heel goed te doen is dit jaar! Leuke gasten en serieuze gesprekken en ook wat minder serieuze natuurlijk. Dat maakt t mooi.